Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg i Frederikssund, lige overfor stationen, på Roskildevej. Havde set der var kommet ny ejer, og at der skulle være mere på menuen nu. 

En lidt ældre dame lukkede op, ikke lige min type, men videre. Blev vist ind bagerst i et rum. Her gjorde hun klar, jeg lagde tøjet og hoppede på briksen. Bestilte 1 Times massage. 

Massagen var noget blød og der var mere olie snask end massage, så ikke meget at komme efter der. Hun var meget på at massere baller, men var ikke fokuseret på at røre banditten. Var faktisk i tvivl på et tidspunkt om der skulle ske mere. 

Men så vender jeg rundt på ryggen og hun spørger om der skal mere på menuen? Jeg spørger hvad hun har at byde på, og hun kan give HJ, hvor det var hende, eller også den fulde pakke, så havde hun nogen ude bagved der kunne ordne det. Jeg valgte da bare HJ, da jeg egentlig ikke vidste hvad der ville komme ude bagfra, til at ordne det hele, og til 1500 kr. 

Jeg har egentlig aldrig oplevet nogen steder at de “skifter” undervejs, og synes det er lidt mærkeligt. Hvis man skal have hele pakken, vil jeg gerne tirres lidt af massøren som man skal være sammen med bagefter, og ikke bare en indskifter, som man reelt ikke ved hvem er. 

Hvad siger i til det, og er der nogen erfaringer med hele pakken deroppe? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, for 25 minutter siden:

Var på besøg i Frederikssund, lige overfor stationen, på Roskildevej. Havde set der var kommet ny ejer, og at der skulle være mere på menuen nu. 

En lidt ældre dame lukkede op, ikke lige min type, men videre. Blev vist ind bagerst i et rum. Her gjorde hun klar, jeg lagde tøjet og hoppede på briksen. Bestilte 1 Times massage. 

Massagen var noget blød og der var mere olie snask end massage, så ikke meget at komme efter der. Hun var meget på at massere baller, men var ikke fokuseret på at røre banditten. Var faktisk i tvivl på et tidspunkt om der skulle ske mere. 

Men så vender jeg rundt på ryggen og hun spørger om der skal mere på menuen? Jeg spørger hvad hun har at byde på, og hun kan give HJ, hvor det var hende, eller også den fulde pakke, så havde hun nogen ude bagved der kunne ordne det. Jeg valgte da bare HJ, da jeg egentlig ikke vidste hvad der ville komme ude bagfra, til at ordne det hele, og til 1500 kr. 

Jeg har egentlig aldrig oplevet nogen steder at de “skifter” undervejs, og synes det er lidt mærkeligt. Hvis man skal have hele pakken, vil jeg gerne tirres lidt af massøren som man skal være sammen med bagefter, og ikke bare en indskifter, som man reelt ikke ved hvem er. 

Hvad siger i til det, og er der nogen erfaringer med hele pakken deroppe? 

 

Ikke deroppe, men jeg har da prøvet at "skifte hest" i vadestedet, hvis massøren ikke var typen, der gik linen ud selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Ikke deroppe, men jeg har da prøvet at "skifte hest" i vadestedet, hvis massøren ikke var typen, der gik linen ud selv.

Ok, det har jeg aldrig prøvet. Hvad hvis hende der kommer ind bare ikke er noget man ønsker at komme i? 

Har dog set at de har lagt lidt billeder op af nogen piger, men kan jo ikke vide det er dem som er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, for 15 minutter siden:

Ok, det har jeg aldrig prøvet. Hvad hvis hende der kommer ind bare ikke er noget man ønsker at komme i? 

Har dog set at de har lagt lidt billeder op af nogen piger, men kan jo ikke vide det er dem som er der. 

Så har man vel lov til at sige nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick

Det er meget normalt at nogle steder har nogle piger der giver god massage men ikke tilbyder andet og har piger der giver fullservice.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 25/5/2019 at 11:53:

Ikke deroppe, men jeg har da prøvet at "skifte hest" i vadestedet, hvis massøren ikke var typen, der gik linen ud selv.

Ditto her, faktisk var jeg ude for en mærkelig og egentlig morsom /anderledes oplevelse når man tænker over det. Jeg var for et par år siden på en massageklinik i Tåstrup (som nu desværre er lukket) hvor jeg havde bestilt 30 minutters massage for ligesom at blive pirret og komme i stødet til en gang hj. Ligger der på briksen, bliver masseret og pirret som forventet og bedt om at vende mig om på ryggen. Så begynder hun at spille den af på mig, dejligt, imens hun snakker med nogen udenfor rummet, jeg kan ikke følge med på thai, pyt med det tænker jeg, men så sker det mærkelige! Døren ind til os bliver åbnet og mamasan kommer ind og snakker videre! Jeg ligger for fanden på en briks med stiv pik der bliver bearbejdet af hendes ansatte, men det bliver endnu mærkeligere da hun så kigger ned på mig, smiler OG HJÆLPER TIL med arbejdet mens de to stadig snakker sammen!! Fourhand pikspilleri, a first for me! Der fik jeg sgu noget mere end hvad jeg havde bedt om. Lidt efter går hun igen og massøren og jeg er alene igen og hun får afsluttet vores forehavende (som forøvrigt aftalt) og jeg går fra stedet med en blanding af WOW og WTF skete der lige. Jeg tænker at lige i øjeblikket hvor den anden kom ind, føltes det meget generende/krænkende af privatsfæren men man må sige hun reddede den til UG! :D Jeg ved nu ikke om det er noget jeg ville prøve igen, følelsen af at der kommer nogen og afbryder er ikke så fed.. Og så alligevel... I forstår vel... ;)

/DFyr_36 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, den 27/5/2019 at 07:58:

hvordan var hj? 

hvad betalte du for massage og hj i alt?

Var det hende den gamle på billederne der gav massagen og hj?

800 for massage og HJ, og den lidt ældre på billedet. Ikke noget af den bedre slags desværre . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 25/5/2019 at 13:50:

Så har man vel lov til at sige nej.

Ja, det har man vel, det virker bare lidt akavet. 

Men nok om det, jeg må op på hesten igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...