Hop til indhold
22 cm and thick

Hot new sexy girl in Odense - Sød og dejlig....

Recommended Posts

Hej Folkens...

Bollerne var fyldte, jeg var i Odense og havde penge på lommen. Med andre ord - jeg skulle på bordel og have fisse! :-P 
Kiggede de forskellige annoncer igennem og faldt for hende her:
https://annoncelight.dk/showad/250988

Skrev til hende og hun svarede ret hurtigt og der blev aftalt tidspunkt. Skulle ringe til hende når jeg var i nærheden, hvilket jeg så gjorde. Opkaldet blev ikke besvaret men kort efter kom der en besked "Yes?".... Skrev tilbage at jeg havde en aftale og at jeg skulle ringe.... Ahhh hun var lige ude at gå men ville være tilbage om 10 min. Nå nå men satte mig hen i bilen og ventede da det var pisse koldt. Skrev efter godt 10 min og hun svarede at hun liiige skulle bruge 5 min mere. Efter i alt 23 min skrev hun at hun var tilbage og jeg gik derhen og blev lukket ind. 
Fik set giraffen og selvom belysningen var sparsom kunne jeg med det samme se at det IKKE var hende på billederne. Men da hun faktisk virkede ret sød blev jeg. Der blev betalt og tøjet blev smidt og vi lagde os på sengen. Da hun så pikken kommenterede hun at den var lidt stor. Spurgte om det var et problem men nej nej det skulle nok gå. Hun beholdt BH'en på men fik hende til at smide den. Nå nå brysterne var da vist lige knap så store som på billederne. Øv, havde ellers lige regnet med at skulle lege med dem. Nå men store eller ej skulle de da krammes og kærtegnes samtidig med hun legede med min pik. Brystvorter og pik kæmpede om hvem der først blev store og stive. Vorterne vandt ved at de først blev stive men pikken blev størst. Sjovt nok... :-)  Fik hende til at sutte pik hvilket hun var rigtig god til selvom hun flere gange tog den ud af munden og kiggede bekymret på den. Fortsatte i en 69'er så jeg også kunne slikke hendes glatte og velsmagende fisse. Da jeg kunne mærke at hvis hun ikke stoppede piksutningen kom jeg i munden på hende og da hendes fisse også var slikket våd og klar bad jeg hende om at vi skulle kneppe. Kiggede igen bekymret på pikken og sagde "kondom". Ved ikke om det var et spørgsmål eller en konstatering, men tror det sidste og sagde ja til kondom - selvfølgelig. Fik det krænget ned over den stive pik og hun lagde sig på ryggen. Trængte langsomt op i hende og fuck fuck fuck den fisse var stram og dejlig. Skulle virkelig passe på med ikke at komme med det samme. Frem og tilbage gik det mens hun kærtegnede mig på ryg, arme og hals. Nu skulle der indskydes en kunstpause, så spurgte om vi kunne prøve bagfra. Det gik hun med til da jeg sagde jeg nok skulle stoppe hvis hun bad mig om det. Hende på alle fire og pikken langsomt i bund. Uha hvis hun var dejlig stram da jeg tog hende i missionæren var hun altså jomfru stram da jeg tog hende bagfra. Tjuhej hvor det gik indtil jeg kunne mærke at hun ikke synes det var helt så fedt, så hende om på ryggen igen og jeg gjorde mig færdig.
Fik papir så jeg selv kunne fjerne kondom og safter fra pikken, her var der ikke så meget rengøringsservice. Da det var klaret lagde jeg mig ned ved siden af hende og vi nussede og snakkede lidt inden jeg tog tøjet på og sagde forvel til hende.
Som skrevet er det ikke hende på billederne og de ligner hende ikke. Hendes bryster er langt mindre end dem på billederne, så hvis det er kæmpe bryster I går efter er det ikke Claudia I skal besøge. Er det derimod en sød og ganske alm. udseende pige med en MEGET stram fisse kunne hun måske godt være næste "offer". Hun er tydeligvis ikke ret erfaren men gør hvad hun kan for at glæde os. Hendes engelske er ok uden at brilliere.
Gentagelse? Nej, tror jeg på ingen måde. Dermed ikke sagt at det ikke var pengene værd, men hun var ikke lige det jeg havde forventet. Hun leverede nogen lunde det jeg kom for, men så heller ikke mere.

Venner - hav jeg en god weekend og få jer noget:
FISSE!

PS. Sidst, men som sædvanligt ikke mindst. Vær rigtig god ved pigerne og behandle dem respekt.
PPS. Aller sidst men absolut ikke aller mindst: Denne anmeldelse er, ligesom alle mine andre anmeldelser, skrevet uden nogen form for personlig vinding i form af nedsatte priser, længere tid eller flere ydelser hos pigerne.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Er hun ellers køn og lækker osv trods de mere almindelige bryster? Og hvor høj er hun?

Hun har i mine øjne et sødt ansigt. Køn og lækker? Tja der er hun vel, men ikke sådan "vende hovedet efter" typen. Men hun er egentlig sød og omgængelig.  Højde er jeg ikke så god til, men vil tro 160-165 ca...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Tak 22. Hvordan er det tatoo? Er blevet lidt lun på hende trods den manglende lignende lighed med billederne. Trods den mindre bryststørrelse - er hun så sådan en bredhoftet type som billederne viser? Selvom jeg oftest er til nips skal jeg lige have nulstillet kompasset en gang i mellem med en mere kvindelig type.

Andre må også gerne svare

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...