ankerjonas 20 Skrevet 25. Maj, 2019 Jeg var forbi Celine igår aftes. https://redbell.dk/Display/profile/110423 Hvilken skønhed og en dejlig service. Jeg havde på forhånd bestilt, hot massage body body 30 min, og 15 minutters afslutning med blowjob, sex. Hun ved hvad hun gør, super sexy, smilende, og helt igennem uimodståelig. Jeg vil helt sikkert komme igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 28. Maj, 2019 Hun er lige min type. Er billederne retvisende? Jeg kan se på hendes priser at hun tager 0kr for prostata massage, hvilket nok er en fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ankerjonas 20 Skrevet 29. Maj, 2019 King Dingeling skrev, for 5 timer siden: Hun er lige min type. Er billederne retvisende? Jeg kan se på hendes priser at hun tager 0kr for prostata massage, hvilket nok er en fejl. Ja Billederne og Celine 100% legit. God tur derhen King Dingeling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 29. Maj, 2019 Nok den mest spændende pige efter min smag i øjeblikket. Håber hun får gode minder af København og os gæstfrie mænd, så hun ikke kan glemme os.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyman 2 Skrevet 7. August, 2019 Jeg besøgte hende en fredag efter arbejde. Ganske smuk og ekstremt lækker krop, især brysterne Efter massage som hun er dygtig til fik jeg vendt hende på ryggen og begyndte at slikke hende. Til at starte ned kunne jeg se at hun kiggede op i loftet som om det skulle overstås. Der gik dog kun højst et halvt minut inden hun begyndte at stønne svagt. Efterhånden blev stønnelydene lidt højere og hun spjættede mer og mer krampagtigt og tog fat i mine hænder mens jeg slikkede hende. Da hun kom klemte hun sine ben hårdt om mit hoved. Jeg fin gummi på og afsluttede med et blow i hendes mund. Prøv hende af, hun er super dejlig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg