Hop til indhold
Guest rshumi

SUPER HOT BLACKANGEL♡//.ODENSE.//ANAL.SEX.MASSAGE.SUPER&MEGAFRENCH.!!☆15MIN-500KR.30MIN-700KR.45min.900KR.60MIN-1100KR..))- INCALL AND OUTCALL. :)

Recommended Posts

Guest rshumi

Besøgte denne lille godte i eftermiddags.

https://annoncelight.dk/showad/269589

Jeg stod ved indgangen og mødte denne petit men dog smuk tøs kun iført et rødt natkjole og BH. Efter afregning og en tur under bruseren, lå vi begge og nød hinandens selskab. Efter et par kys, fik jeg lov at smage hendes glatbarberet mis (mums :)), samt massere og kærtegne hendes bryster. Efter et par minutter, gav hun et dejlig blow hvorefter følges i hunde-stilling med dilleren i hendes stramme anus.

Efter 7-8 minutter af med gummiet og på med et nyt, men denne gang i hul nummer to. Et kvarter til tyve minutters knald, og sidste position ender i missionær stilling. Jeg buldre afsted som et tog imens hun "låser" mig i stilling, efterfølgende et par yderligere kys og kærtegn. Som afslutning med endnu et blowjob og en stor ladning af sæd i munden efterfulgt af slug.

For dette lille eventyr, måtte jeg af med 1.600 kr (1 time med anal og slug).

Pigen er hende på billederne, dog er hun blevet solbrun nu. Hun er lidt reserveret at snakke med, men hun forstår og taler tydeligt engelsk. Sød og en sex-killing i sengen. :)

Pigen: Man kan fornemme at hun er stadig er ny i faget, men hun lærer det med tiden. (8/10)

Lokation: Dog kommer der ikke så mange passerende biler/fodgængere forbi, men stedet er åbenlyst. (4/10)

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, 1 time siden:

Besøgte denne lille godte i eftermiddags.

https://annoncelight.dk/showad/269589

Jeg stod ved indgangen og mødte denne petit men dog smuk tøs kun iført et rødt natkjole og BH. Efter afregning og en tur under bruseren, lå vi begge og nød hinandens selskab. Efter et par kys, fik jeg lov at smage hendes glatbarberet mis (mums :)), samt massere og kærtegne hendes bryster. Efter et par minutter, gav hun et dejlig blow hvorefter følges i hunde-stilling med dilleren i hendes stramme anus.

Efter 7-8 minutter af med gummiet og på med et nyt, men denne gang i hul nummer to. Et kvarter til tyve minutters knald, og sidste position ender i missionær stilling. Jeg buldre afsted som et tog imens hun "låser" mig i stilling, efterfølgende et par yderligere kys og kærtegn. Som afslutning med endnu et blowjob og en stor ladning af sæd i munden efterfulgt af slug.

For dette lille eventyr, måtte jeg af med 1.600 kr (1 time med anal og slug).

Pigen er hende på billederne, dog er hun blevet solbrun nu. Hun er lidt reserveret at snakke med, men hun forstår og taler tydeligt engelsk. Sød og en sex-killing i sengen. :)

Pigen: Man kan fornemme at hun er stadig er ny i faget, men hun lærer det med tiden. (8/10)

Lokation: Dog kommer der ikke så mange passerende biler/fodgængere forbi, men stedet er åbenlyst. (4/10)

Fin anmeldelse.

Men overskriften havde været bedre og enklere, såfremt du havde skrevet: Melinda Odense

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 3 minutter siden:

Fin anmeldelse.

Men overskriften havde været bedre og enklere, såfremt du havde skrevet: Melinda Odense

.... og så med bogstaver i almindeligt håndterlig størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også lige besøgt Melinda.. 

Kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser.  

Lækker ung pige krop, sød og med på det hele.

30 min med afslutning i to'eren, hvor hun dog var noget bekymret for størrelsen,

men stolt og glad bagefter, da hun havde taget den uden at kny.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, den 26/5/2019 at 07:17:

Har også lige besøgt Melinda.. 

Kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser.  

Lækker ung pige krop, sød og med på det hele.

30 min med afslutning i to'eren, hvor hun dog var noget bekymret for størrelsen,

men stolt og glad bagefter, da hun havde taget den uden at kny.

 

 

Hvad er størrelsen da ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
a-psycho1 skrev, for 11 minutter siden:

Annonce er slettet :unsure:

Ja, det et over 14 dage siden anmeldelsen blev skrevet. Hun er nok smuttet hjem eller videre. Hun har været i Odense flere gange, så måske vender hun tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...