Hop til indhold

Recommended Posts

En uventet halv fridag på jobbet gav mig mulighed for at besøge Lilly, som tidligere er anmeldt herinde. Og lad mig sige det med det samme: jeg fik en dejlig oplevelse. 

Men for at starte et lidt andet sted så lidt baggrund om mig. Jeg er meget ny i denne verden, men har fulgt med lidt on/off i et stykke tid af nysgerrighed. Jeg har dog været meget forbeholden, fordi det er en verden, som jeg har opfattet som svær at komme igang med: Er det pigen på billedet? Hvor meget photoshop er der brugt? Hvad hvis man ikke kan komme? Eller endnu være hvis der ikke kommer liv i den? Kan man nå at få en god oplevelse på så relativ kort tid? Ja, I fanger nok billedet. Det, der "driver" mig, alt dette til trods, er at få muligheden for at være sammen med nogle utroligt smukke kvinder, som i den virkelige verden ville være tæt på uopnåelige for mig. Jeg er midt trediverne, nydelig og slank - men hånden på hjertet: jeg har aldrig kunnet score kvinder i denne "klasse", selvom der er mange smukke kvinder i mit arbejde (advokat).

Tilbage til den egentlige anmeldelse: jeg fik som sagt muligheden for en halv fridag, tog chancen og skrev til Lilly. Iøvrigt sjovt at sidde på sit kontor og trykke "send" på en potentiel fræk aftale, mens ens kollegaer i sagens natur ikke ved, hvad der foregår. Jeg var heldig, og Lilly havde mulighed for at mødes på det ønskede tidspunkt. Kommunikationen gik iøvrigt fint og hurtigt på engelsk.

Jeg ankom lidt for tidligt til stedet. Det er hendes midlertidige lejlighed i centrum tæt på Kongens Have og Kongens Nytorv. Det er fint og diskret og blot en almindelige opgang, som man skal ind i. Gaden er iøvrigt ikke særligt befærdet, og det vil altså ikke være muligt at se, hvilket ærinde man har der. Og lejligheden er iøvrigt pæn og ren. 

Og wauw. Hun er i mine øjne utroligt smuk. Jeg kan godt lide hendes look, så for mig var hendes krop helt perfekt. Hun åbnede i en badekåbe og var meget sød, easygoing og smilende fra starten, så den nervøsitet jeg havde i kroppen forsvandt hurtigt. Vi aftalte 45 min GFE, jeg betalte og fik et bad. Selve akten startede med super dejlige tungekys og berøringer over hele kroppen, som gik over i et dejligt blowjob. Meget indlevende og følelsen af at have overscoret en totalt lækker kvinde i byen var indtakt. Jeg fik slikket hende, og hun smagte dejligt, ren og frisk. Vi lagde ud i missionær, og hun er virkelig stram på den gode og dejlige måde til trods for, at jeg på ingen måde er veludrustet. Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg bedst kunne lide ved oplevelsen: at se denne smukke kvinde med min pik i munden, at ligge i missionær og holde i hånd eller holde om hendes hofter i doggy og beundre hendes velformede krop og lyse hår. Anyways, så holdt jeg ikke så længe, som jeg gerne ville kunne prale af. Jeg kom rimeligt hurtigt på den der: det-var-ét-skud-og-så-slut-måden. I kender den måske nok. Resten af tiden blev brugt liggende i sengen og snakke, grine og nusse lidt.

Alt i alt: Jeg synes ikke, at jeg har nok erfaring til at "rate" oplevelsen (0-10), men som I kan se af anmeldelsen, så er det meget positivt. Jeg fik en oplevelse, som 1:1 passede til beskrivelsen på hendes annonce og til mine forventninger, og det betød meget for mig. Det betød også meget, at hun har så gode billeder (det er faktisk hende på alle billeder, hvilket lyder tåbeligt, fordi det burde være sådan altid), og at hendes hygiejne er så høj. Så: pas rigtigt godt på hende, ligesom alle de andre skønne kvinder :)

PS: jeg kan se, at der har været lidt forskellige holdninger til lukkede øjne under sex. Jeg har haft flere kærester, som også lukkede øjnene under sex, og jeg oplever det derfor ikke som en distanceringi sig selv. For mig er det vigtige mere kemien: grinene og smalltalk'en. Og så indledningen, der som sagt gjorde, at jeg fik en oplevelse af at have overscoret en meget lækker kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for en rigtig fin anmeldelse. Dine tanker og overvejelser omkring denne branche er du helt sikkert ikke alene med - kan jeg fortælle dig ;-)

Lilly var allerede på min liste. Nu er hun lige rykket op til nummer 1 - tak for dét :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til - husker også de første par gange ... de samme følelser som du beskriver, både driver og nervøsiteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for velkomsten. Her dagen derpå sidder oplevelsen stadig i kroppen, solen skinner, og det er weekend. Skønt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når ikke en gang en ung, slank advokat i 30erne kan score lækre damer i Danmark længere, bør vi gå på gaden og demonstrere over noget andet end klimaet :) 

Men velkommen til @Tmd. Du skal nok falde godt til her med indlæg af den kvalitet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Når ikke en gang en ung, slank advokat i 30erne kan score lækre damer i Danmark længere, bør vi gå på gaden og demonstrere over noget andet end klimaet :) 

Men velkommen til @Tmd. Du skal nok falde godt til her med indlæg af den kvalitet :) 

Tak @underdog40. Mange af din indlæg har inspireret til denne oplevelse :biggrin:

Og iøvrigt det med udseende og profession lyder nok bedre på skrift end i virkeligheden. Jeg er helt gennemsnitlig, men der er mange smukke kvinder i branchen. Min oplevelse er dog også, at de går efter nogle bestemte typer :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, 1 time siden:

Tak @underdog40. Mange af din indlæg har inspireret til denne oplevelse :biggrin:

Og iøvrigt det med udseende og profession lyder nok bedre på skrift end i virkeligheden. Jeg er helt gennemsnitlig, men der er mange smukke kvinder i branchen. Min oplevelse er dog også, at de går efter nogle bestemte typer :ph34r:

Vil anbefalde “Roleplay”. Har haft nogle dejlige “office girl/secretary” oplevelser. At fantasere og mindes gør de kedelige mødet spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 24/5/2019 at 16:58:

jeg har aldrig kunnet score kvinder i denne "klasse", selvom der er mange smukke kvinder i mit arbejde (advokat).

Sorry for afsporing af tråd. Men det undrer mig meget at det er sådan med mange mænd. Inklusiv mig selv. Leger lige børn bedst? Du kan være nok så smuk indvendig og det bedste menneske.  Mem hvis du ikke er smuk udenpå  Ja så napper man ikke den slags piger. Med mindre du er er kendt eller har penge. ....  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
kunforsjov75 skrev, for 14 minutter siden:

Sorry for afsporing af tråd. Men det undrer mig meget at det er sådan med mange mænd. Inklusiv mig selv. Leger lige børn bedst? Du kan være nok så smuk indvendig og det bedste menneske.  Mem hvis du ikke er smuk udenpå  Ja så napper man ikke den slags piger. Med mindre du er er kendt eller har penge. ....  

 

Nå nu vi har åbnet den dør.... 

Det kommer så sandelig an på pigen. Ja det er sikkert rigtigt, hvis du tænker på de opstyltet reality deltagere du ser på tv. Taler vi om en pige med lidt hjerne og en mental alder over 25, så tager du fejl. 

"den slags kvinder" har tit og ofte lige så meget selvtillid som en skræmt labrador. De bruger deres udseende til at få opmærksomhed og selvtillid. Enhver mand med lidt selvtillid kan score dem, uanset udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 minut siden:

Nå nu vi har åbnet den dør.... 

Det kommer så sandelig an på pigen. Ja det er sikkert rigtigt, hvis du tænker på de opstyltet reality deltagere du ser på tv. Taler vi om en pige med lidt hjerne og en mental alder over 25, så tager du fejl. 

"den slags kvinder" har tit og ofte lige så meget selvtillid som en skræmt labrador. De bruger deres udseende til at få opmærksomhed og selvtillid. Enhver mand med lidt selvtillid kan score dem, uanset udseende. 

Måske du har ret. . Men selvtillid er lidt som udseende. I min bog anyway. Du kan være proppet med selvtillid og stadig være grim indvendig. Og så score. Smuk udenpå grim indvendig og score. Smuk indvendig.og kun det Napper du ikke dem som trådstarter skriver om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Apropos roleplay.. :D.... Har selv interviewet adskillige sekretærer som alle på deres egen måde var lige ivrige efter at få jobbet.... Hvis i forstår :rolleyes::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 25.5.2019 at 19:31:

Tak @underdog40. Mange af din indlæg har inspireret til denne oplevelse :biggrin:

Og iøvrigt det med udseende og profession lyder nok bedre på skrift end i virkeligheden. Jeg er helt gennemsnitlig, men der er mange smukke kvinder i branchen. Min oplevelse er dog også, at de går efter nogle bestemte typer :ph34r:

Klog af bitter erfaring må jeg erkende at sex med kolleger er et no-go. Den fælde er jeg selv faldet i flere gange end godt er. Det er fedt så længe det kan holdes hemmeligt, og følelserne er parkeret i nederste kældergarage. Hvis det altså kun er sex man er interesseret i. Dog er det oftest den vej mange møder hinanden og tramper videre til et forhold. Så mon ikke du kan flirte dig ned i trusserne på en af de smukke unge advokatfuldmægtige?! Det tror jeg nu godt du kan. Jurister er fra naturens side godt skåret for tungen :) 

Fordelen ved GPérne er at man undgår alt the bøwl. Uanset om man er single eller i forhold. I en tidligere tråd var der en der skrev at man ikke betaler en GP for at besøge hende. Man betaler for at forlade hende. Det er på mange måder en sandhed. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er de klogeste ord, jeg har hørt i dag :D:biggrin::D

Min tanke var nok også mest: at score en ung smuk kvinde til et one night stand - lidt svarende til et besøg hos en gp - kræver, at man mestrer nogle helt særlige evner (som jeg altså ikke har),men at date en ung smuk kvinde seriøst;det ville måske  være mere sandsynligt, men ja...så ved vi jo godt, hvor bussen ruller hen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er vist ikke andet for end at byde Advokaten velkommen hertil :D Kære Tmd, du skal nok få det sjovt med os gutter (og gutinder) dét er helt sikkert og vist! 

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 27.5.2019 at 17:10:

Det er de klogeste ord, jeg har hørt i dag :D:biggrin::D

Hvis det er tilfældet, tvivler jeg på at søger juridisk bistand på dit kontor, skulle jeg ende i en suppedas :ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 27.5.2019 at 17:10:

Min tanke var nok også mest: at score en ung smuk kvinde til et one night stand - lidt svarende til et besøg hos en gp - kræver, at man mestrer nogle helt særlige evner (som jeg altså ikke har),men at date en ung smuk kvinde seriøst;det ville måske  være mere sandsynligt, men ja...så ved vi jo godt, hvor bussen ruller hen ;)

Det kan ganske enkelt ikke betale sig - Hvis du tænker på hvor mange penge og tid du kommer til at bruge på at kurtisere og invitere for at få et knald, eller hvor dum man bliver som aftenen skrider hen eller hvor skidt man har det dagen efter, så erfarer man at det er så uendeligt meget billigere at forlade en GP - Ingen problemer, minimale omkostninger, både menneskeligt og på pengepungen, ingen risiko for meromkostninger (andet end gentagelses risikoen) og det er bare at vælge, suse afsted og vende tilbage - Så fedt - Jeg elsker branchen - men det vidste i jo godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Varning på Lilly!

Hade avtalat tid dagen innan för träff. Väl i Köpenhamn när det var dags att träffas så var det knäpptyst. Fick ingen kontakt med henne längre. Väldigt oseriöst gjort! Har kastat bort en semesterdag och 8 timmar på tåg. Var bara att åka hem igen.  Hon kunde ju ha sagt till Ifall något hade ändrat sig.  Vad sur jag blir på sånt beteende. Bokas på egen risk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 24/5/2019 at 16:58:

 Det, der "driver" mig, alt dette til trods, er at få muligheden for at være sammen med nogle utroligt smukke kvinder, som i den virkelige verden ville være tæt på uopnåelige for mig. Jeg er midt trediverne, nydelig og slank - men hånden på hjertet: jeg har aldrig kunnet score kvinder i denne "klasse", selvom der er mange smukke kvinder i mit arbejde (advokat).

 

De kvinder du møder i dit arbejde som advokat har en helt anden klasse. Det er kvinder med styr på dem selv, med stil, klasse og overskud, og deres erhverv er anerkendt og har status i det omkringliggende samfund..

De kvinder du møder her, er kvinder der oftest hænger i livet med det yderste af neglene, de lever oftest et liv, de skjuler for andre, fordi det ikke er anerkendt, værdsat.  Det er ikke et liv der bygger dem op med højt selvværd..... ludertjansen er ikke prestigefyldt. Se en som Susanne Møller der stod offentligt frem, det varede ikke længe før hun skiftede navn og helt forsvandt fra branchen. Men bliv blot i illusionen.

Jeg kender en del ludere privat og har besøgt en del af dem hjemme i privaten, de lever ofte i mindre prestigefyldte områder, for at sige det pænt, ofte signalerer deres hjem ikke overskud, der er rodet, støvet og generelt underskudssgtigt. De prøver at signalere de er stærke og selvstændige, men ridser man lidt i overfladen krakelerer den hurtigt.

kvinderne her på sitet kan man bruge til at få stor diversitet i sit sexliv også hvad angår alder, type og etnicitet. 

Men det er ikke kvinder du møder ret mange af i din branche som advokat, de vil stadig være uopnåelige.

Redigeret af Albert7
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Birdplane skrev, for 13 timer siden:

Varning på Lilly!

Hade avtalat tid dagen innan för träff. Väl i Köpenhamn när det var dags att träffas så var det knäpptyst. Fick ingen kontakt med henne längre. Väldigt oseriöst gjort! Har kastat bort en semesterdag och 8 timmar på tåg. Var bara att åka hem igen.  Hon kunde ju ha sagt till Ifall något hade ändrat sig.  Vad sur jag blir på sånt beteende. Bokas på egen risk!

Jeg har desværre haft en næsten tilsvarende oplevelse. For retfærdighedens skyld skal det siges at jeg også har haft en glimrende oplevelse med Lilly forinden, så det var mit andet besøg, men at blive brændt af lige i den situation er ret frustrerende. Jeg havde nemlig lige et møde inde i byen og kunne derfor lige se mit snit til en hyggestund umiddelbart efter som desværre så ikke blev til noget. 

Sæ konen fik en tur om aften som hun ikke havde regnet med - haha.

jeg har ikke siden besøgt Lilly af samme årsag.

Selvom jeg godt kunne have lyst til en tur med hende og hendes veninde sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tmd skrev, den 24/5/2019 at 16:58:

En uventet halv fridag på jobbet gav mig mulighed for at besøge Lilly, som tidligere er anmeldt herinde. Og lad mig sige det med det samme: jeg fik en dejlig oplevelse. 

Men for at starte et lidt andet sted så lidt baggrund om mig. Jeg er meget ny i denne verden, men har fulgt med lidt on/off i et stykke tid af nysgerrighed. Jeg har dog været meget forbeholden, fordi det er en verden, som jeg har opfattet som svær at komme igang med: Er det pigen på billedet? Hvor meget photoshop er der brugt? Hvad hvis man ikke kan komme? Eller endnu være hvis der ikke kommer liv i den? Kan man nå at få en god oplevelse på så relativ kort tid? Ja, I fanger nok billedet. Det, der "driver" mig, alt dette til trods, er at få muligheden for at være sammen med nogle utroligt smukke kvinder, som i den virkelige verden ville være tæt på uopnåelige for mig. Jeg er midt trediverne, nydelig og slank - men hånden på hjertet: jeg har aldrig kunnet score kvinder i denne "klasse", selvom der er mange smukke kvinder i mit arbejde (advokat).

Tilbage til den egentlige anmeldelse: jeg fik som sagt muligheden for en halv fridag, tog chancen og skrev til Lilly. Iøvrigt sjovt at sidde på sit kontor og trykke "send" på en potentiel fræk aftale, mens ens kollegaer i sagens natur ikke ved, hvad der foregår. Jeg var heldig, og Lilly havde mulighed for at mødes på det ønskede tidspunkt. Kommunikationen gik iøvrigt fint og hurtigt på engelsk.

Jeg ankom lidt for tidligt til stedet. Det er hendes midlertidige lejlighed i centrum tæt på Kongens Have og Kongens Nytorv. Det er fint og diskret og blot en almindelige opgang, som man skal ind i. Gaden er iøvrigt ikke særligt befærdet, og det vil altså ikke være muligt at se, hvilket ærinde man har der. Og lejligheden er iøvrigt pæn og ren. 

Og wauw. Hun er i mine øjne utroligt smuk. Jeg kan godt lide hendes look, så for mig var hendes krop helt perfekt. Hun åbnede i en badekåbe og var meget sød, easygoing og smilende fra starten, så den nervøsitet jeg havde i kroppen forsvandt hurtigt. Vi aftalte 45 min GFE, jeg betalte og fik et bad. Selve akten startede med super dejlige tungekys og berøringer over hele kroppen, som gik over i et dejligt blowjob. Meget indlevende og følelsen af at have overscoret en totalt lækker kvinde i byen var indtakt. Jeg fik slikket hende, og hun smagte dejligt, ren og frisk. Vi lagde ud i missionær, og hun er virkelig stram på den gode og dejlige måde til trods for, at jeg på ingen måde er veludrustet. Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg bedst kunne lide ved oplevelsen: at se denne smukke kvinde med min pik i munden, at ligge i missionær og holde i hånd eller holde om hendes hofter i doggy og beundre hendes velformede krop og lyse hår. Anyways, så holdt jeg ikke så længe, som jeg gerne ville kunne prale af. Jeg kom rimeligt hurtigt på den der: det-var-ét-skud-og-så-slut-måden. I kender den måske nok. Resten af tiden blev brugt liggende i sengen og snakke, grine og nusse lidt.

Alt i alt: Jeg synes ikke, at jeg har nok erfaring til at "rate" oplevelsen (0-10), men som I kan se af anmeldelsen, så er det meget positivt. Jeg fik en oplevelse, som 1:1 passede til beskrivelsen på hendes annonce og til mine forventninger, og det betød meget for mig. Det betød også meget, at hun har så gode billeder (det er faktisk hende på alle billeder, hvilket lyder tåbeligt, fordi det burde være sådan altid), og at hendes hygiejne er så høj. Så: pas rigtigt godt på hende, ligesom alle de andre skønne kvinder :)

PS: jeg kan se, at der har været lidt forskellige holdninger til lukkede øjne under sex. Jeg har haft flere kærester, som også lukkede øjnene under sex, og jeg oplever det derfor ikke som en distanceringi sig selv. For mig er det vigtige mere kemien: grinene og smalltalk'en. Og så indledningen, der som sagt gjorde, at jeg fik en oplevelse af at have overscoret en meget lækker kvinde.

Velkommen og tak for din anmeldelse:)

En enkelt godt råd fra onkelmorfar. Der er en masse fantastiske piger og oplevelser som venter dig:) Jeg er glad for at, at du startede med en fin oplevelse.

Desværre er der endnu flere ligegyldige eller direkte elendige oplevelser, med piger som er skide ligeglade, eller endnu værre ikke kan lide deres arbejde. 

Derfor er mit råd til dig, at du altid skal gøre dit forarbejde  ved at følge med herinde:) Har du den mindste tvivl når du møder pigen, så lad det store hoved bestemme over det lille.

Det lyder som en selvfølge, men impulsivitet og liderlighed har sjældent givet mig gode oplevelser.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JEg har prøvet at fange hende længe, og jeg vil åbenbart have sex på samme tid som alle andre.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...