Hop til indhold

BBW Barbie hungarian natural

Featured Replies

Skrevet

Det er vel fordi man som jeg sidder og skammer sig over, at have smidt penge ud af vinduet!

Lækre boobs, men de er ikke til leg :-(

Jeg vil gerne fortælle hvad der skete i mellem hos: Tæt på ingenting!!

Skrevet
  • Author
KBH-M skrev, for 17 minutter siden:

Det er vel fordi man som jeg sidder og skammer sig over, at have smidt penge ud af vinduet!

Lækre boobs, men de er ikke til leg :-(

Jeg vil gerne fortælle hvad der skete i mellem hos: Tæt på ingenting!!

Kan du uddybe det lidt mere? Er hun sådan en da ikke kan lide sit arbejde? Og bare ha det oversået og ud med det samme?

Skrevet

Uengageret, skulle bare overstås, måtte ikke komme tættere på babserne end med en hånd - under seancen begyndte hun pludselig, at smøre sig ind i creme - vi snakker ikke æggende og sensuelt, næh det var fødder og knæ der åbenbart manglende.

Det fungerede på ingen måde for mig, men det kan da være at det fungerer max for dig :-)

Skrevet
  • Author
KBH-M skrev, den 27.5.2019 at 22:09:

Uengageret, skulle bare overstås, måtte ikke komme tættere på babserne end med en hånd - under seancen begyndte hun pludselig, at smøre sig ind i creme - vi snakker ikke æggende og sensuelt, næh det var fødder og knæ der åbenbart manglende.

Det fungerede på ingen måde for mig, men det kan da være at det fungerer max for dig :-)

Okay, Så det ikke hende jeg skal besøge, men tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.