Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var fredags liderlig og fik lyst til at prøve et af de der 400 kroners tilbud der er begyndt at dukke op.

Valget faldt på Olivia’s annonce, ringede forgæves til hende, men da jeg havde lagt på sms’ede hun tilbage, fint nok hun vil helst kommunikere sådan, vi fik aftalt en tid og jeg ankom lidt før til et ikke særligt diskret sted i Centrum, nå men hun fik åbnet døren så jeg kunne komme ind og op til “hendes” lejlighed og jeg blev bestemt ikke skuffet da hun åbnede døren, en lille petit forsigtig pige, med et efter min mening gude smukt ansigt og en lækker krop, det er ikke hende på billederne, hun er efter min mening kønnere i virkeligheden.

Hun havde kun bh og trusser på smilede genert og viste mig ind i bollerummet, fik de 400kr og spurgte om jeg ville have bad..øhm nej tak, var i bad i morges, fint nok, øjeblik og så gik hun ud, nok for at vaske revnen tænker jeg, nå men jeg smed klunset og hun kom tilbage og lagde et stort håndklæde på sengen, typisk, iøvrigt for en gang skyld et lækkert og hyggeligt bolle rum, dog lige varmt nok der efter min mening, nå men hun satte sig på sengen og tog sin bh af..uhhmmm, helt perfekte små faste bryster med de yndigste små brystvorter..Stillede mig foran hende og hun gav sig til at massere min pik og kugler og min pik blev max. klar, så rullede hun et gummi på med munden, og gav sig til at give mig et vildt frækt og pirrende blowjob, ærgerligt at det var med gummi på, men sådan er det jo for 400kr..efter lidt tid, trak jeg mig tilbage og hun lagde sig på ryggen midt på sengen, jeg trak hendes små trusser af og en fin lille glat mis dukkede frem, hun spredte benene så jeg kunne slikke hende, små fine skamlæber og helt glat og velduftende, lækkert..

SÅ skulle hun kneppes, kravlede op og lagde mig mellem hendes ben, hun insisterede på lidt glidecrem “Big” sagde hun..gg..nå, men ok og jeg gled op i hende, virkelig dejlig fisse, stram og lækker, kneppede hende stille og roligt, hun spændte lidt i ben og mave, men efter lidt tid fik jeg hende til at sprede benene helt og slappe af, så jeg kunne knepper hende dybt og hårdt som jeg foretrækker og efter lidt tid kom jeg og fyldte det gummi.

Så snakkede vi lidt, hun er fra Polen og har været her 10 dage, snakker fint engelsk og er Sød og meget ung i hendes måde at være på, eneste der trak ned var hendes tatto på ryggen, jeg er ikke fan af piger med tattoveringer, men man kunne ikke se den når hun lå fin og petit på ryggen, så det var helt fint.

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse for 400kr og jeg ville bestemt ikke have noget imod en tur mere med hende, gerne i længere tid..og gerne blow uden gummi og en 69’er, det må blive en anden dag :)

 

https://annoncelight.dk/showad/275740

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...