Hop til indhold
Imagine

Vanessa, Engesvang

Recommended Posts

 

Har besøgt Vanessa på Valhalla nord for Engesvang. Betalte 1000kr for 45min. 200kr ekstra for superfransk og 200kr ekstra for kys (i alt 1400kr). Lad mig med det samme sige at de 200kr for kys var spildte, det blev kun til lidt tantekys og ikke dybe tungekys som jeg ellers holder meget af. Vanessa er en meget smuk og petit pige med de skønneste ungpige bryster man kan tænke sig og nogle store blå øjne der holdt øjenkontakt under det meste af akten. Superfransk og sex i doggy, missionær og cowgirl var til topkarakter, det eneste minus var at hun forsøgte (og det lykkedes) at få mig gjort færdig i en fart, selvom jeg sagde at hun skulle tage den med ro og trække klimaks lidt. Jeg havde betalt for 45 min, men var ude efter 30 min og havde endda nået og få et bad i den tid.

Men trods alt en fin oplevelse, med en utrolig smuk pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, havde overvejet hende men sprang på Barbie25 istedet.
Skulle vist have taget Vanessa. Suk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Imagine skrev, for 13 timer siden:

havde betalt for 45 min, men var ude efter 30 min og havde endda nået og få et bad i den tid.

Så burde hun jo have givet dig penge tilbage, hvis du ikke havde kunnet få hende til at give dig massage eller opføre et strip-show i de sidste 15 min ;-)

Men ofte bliver man så skuffet over at blive forceret til at komme før tiden er gået, at man bare har lyst til at komme videre og håbe på næste gang at møde en pige, der forstår at give ordentlig service og fuld valuta for pengene.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Så burde hun jo have givet dig penge tilbage

 

Jeg ville også under normale omstændigheder protestere over den manglende tid, men jeg fik en fantastisk gang sex med en utrolig smuk pige (billederne er ægte), så på den måde fik jeg det jeg kom efter.   :wub:

Andre vil derfor med fordel kunne vælge ½ time med superfransk til 1000kr (800kr + 200kr) og derved spare 400kr i forhold til mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 24.5.2019 at 16:41:

Hvordan var det superfranske??

Som Ungfyr1990 skriver er det superfranske uden nogen for for accent - fantastisk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Kommer lige fra et besøg hos Vanessa :.)

Vaklede lidt imellem at besøge hende og Tinna i Randers, havde også forsøgt at finde en på SD, men det passede bare ikke rigtigt.

Nå men det blev Vanessa.

Mødte op og hun åbnede. Selvfølgelig er der pyntet på hendes billeder, men det er hende og hun ser altså dejlig ud. Dejlig krop og OK ansigt.

Vi gik ind og aftalte 30 minutter med superfransk. Hun tog tøjet af og har hun lige dejlige bryster??? JAA!!!! :-)

Jeg kælede for brysterne og lidt med missen og så bad hun mig lægge mig ned.

Jeg tænkte at nu får jeg nok 3 sut og 25 ryk i pikken......... men nej hun begyndte virkelig at sutte og det var ganske OK :-) Ja jeg nød det virkelig og hun suttede et stykke tid. Så på med et gummi og hun red lidt. Jeg tog hende i missionær og hun virker altså TEMMELIG overbevisende ift om hun kan lide det. Jeg godtog i hvert fald at hun faktisk godt kan lide det.

På et tidspunkt legede jeg med missen og kom vist tæt på "hullet" :-). Hun sagde stille, no fingers up og smilede. Da jeg så stoppede sagde hun, du må gerne lege udenpå.

Så doggy og det er altså frækt at stå og holde ved den frække lille røv mens man bare knepper løs og det fik mig da også til at komme!

Bagefter begyndte hun at snakke løs om vejret i dag og sidste sommer.

 

Hvis jeg skal vurdere Vanessa i det her, så 10!!! Hun virker skidesød, snakker løs og spiller sgu spillet som om hun elsker at der ligger en stor dansker ovenpå hende :-)

Stedet er fint. Dog var der to piger og derfor kørte jeg altså lige 5 minutter mens ham der skulle ind til den anden pige gik ind! Værelset var der ikke gjort ret meget ud af, så 8

Sexen var til 8! Jeg havde taget trykket i aftes for at holde lidt længere og få mere ud af det og var derfor ikke vanvittig tændt. Har også mødt SBs hvor der trods alt var mere sjæl og liderlighed i det fra hendes side. Men det var nu alligevel ret godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
DJX skrev, for 21 minutter siden:

Er SF med i prisen, eller er det oveni?

200 oveni

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er dejlig så tilslutter mig helt klart det skrevne. De bryste er så fine, stritter ungpige agtigt og der er ikke noget med hjælp eller nix pille, helt igennem sød nærværende og naturlig. Havde selv en mega god oplevelse på Valhalla hvor vi startede uden for sengen og langsomt bevægede os over i det mere intime. Overvejer at gentage det i Vejle hvor hun ser ud til at være nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...