Hop til indhold

Recommended Posts

Mærkeligt navn til en ellers sød pige. https://annoncelight.dk/showad/228712

Besøgte hende igår til 1 time FP. Hun sagde at jeg før havde besøgt hende, da hun var i DK for 2 år siden, så der må hun have haft et andet navn, men kan ikke huske hvad.

massage startede med tryk på hele bagsiden, inden oliemassagen startede, og sluttede med lidt B2B og pirring af pik, boller og mellemkød. Om på ryggen og så gentog det hele sig her også, med ekstra lang tid med samme behandling af bollerne, så flaget stod og vejrede stort og flot :-) hun gned også bryster omkring pikken, og satte sig op og gned fissen mod pikken.

Blow var desværre med kondom, men tror måske man kan få hende til blow uden kondom. Det var alligevel dejligt, og derefter lidt oral til hende, og sex i flere forskellige stillinger. Samlet var sexen rigtig dejlig, med lidt kys og en nærværende pige.

Hendes krop minder ret meget om Bee, dog har hun længere brystvorter, som står lige ud i luften, så der blev leget meget med dem.

dejligt besøg

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 58 minutter siden:

Hvad måtte du betale for FB ?

kr.1200.- men det koster det ved alle pigerne på den adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte Anna for 2 uger siden og fil FP for 800 og det var for 45 min og med blow uden

Har altid kun bestilt 1 time, og der har jeg altid givet kr.1200.-

så mon ikke kr.800.- normalt er for 30 min. Og du så bare har været heldig at få lidt mere tid. Jeg fik 1 time og 15 min. Da jeg besøgte Anna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Mærkeligt navn til en ellers sød pige

Gift betyder gave på englith ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Gift betyder gave på englith ;-)

Ja og et par andre ting på Dansk, begge danske betegnelser kan være farlige ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 timer siden:

til en ellers sød pige

Mr 1time: Ja hun ser sød ud, men brysterne ser noget silikoneagtige ud. Kan du bekræfte dette? Og har hun tatoo?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Jeg er enig med Mr 1time, og ingen tattoo, ikke hvad jeg så.

Hun har en glimrende hukommelse så hun kan sagtens huske tidligere kunder, sidst hun var der gik hun under navnet Gib.

Men sød og frisk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
77scut skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med Mr 1time, og ingen tattoo, ikke hvad jeg så.

Hun har en glimrende hukommelse så hun kan sagtens huske tidligere kunder, sidst hun var der gik hun under navnet Gib.

Men sød og frisk pige.

Er du sikker på det navn, jeg gættede selv på Fon, som jeg besøgte for 2 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Jeg er måske lidt mærklig, men jeg gemmer bilder af piger jeg kan lide, Gib/Gift er en af dem. Og jeg har kun besøgt Meena og Gib på det pågældende sted før.

Hun spurgte ind til nogle ting som som vi snakkede om for mere end et år siden og derfor er jeg sikker på at det er hende.

Men det kan godt ske at hun også er blevet kaldt Fon, det er vist lidt op til chefen på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 2 timer siden:

Øv jeg gav 1500 sidst. 

Mon ikke du har så har bestilt et eller andet tillæg for anal eller noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Mon ikke du har så har bestilt et eller andet tillæg for anal eller noget andet

No. Ca 1 år siden hos deres top navn. Kan ske de har justeret priserne, efter den stigende konkurrence i byen.

Efter de razziaer i Vejle, er det som om udbudet i Odense og Fredericia er blevet langt større, og at priserne nærmer sig vejle

Redigeret af dealmaker

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 18 minutter siden:

No. Ca 1 år siden hos deres top navn. Kan ske de har justeret priserne, efter den stigende konkurrence i byen.

Efter de razziaer i Vejle, er det som om udbudet i Odense og Fredericia er blevet langt større, og at priserne nærmer sig vejle

Nå det er måske det der er forklaringen. Synes jeg har set samme tendens. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 29 minutter siden:

udbudet i Odense og Fredericia er blevet langt større, og at priserne nærmer sig vejle

Det skyldes nok også at udbuddet i Vejle og Århus er alt for stort. Der er alt for mange klinikker til at de alle kan løbe rundt, og så flytter pigerne. Der er en del piger i Århus som kigger efter andre byer i Danmark. De har simpelthen ikke kunder nok til at tjene det de ønsker - hvad de kunne før i tiden. Pokkers nok, for det er de unge der rejser og de ældre og lidt kedelige der bliver :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt gift. 

Hun er meget sød og smilende. Hun taler også et ok engelsk så fin start. 

Vill ikke gøre det superdetaljeret, men jeg fik en fin massage med fokus på min ømme lænd. Ved slutningen af bagsiden begyndte hun at pirre rigtig frækt og da jeg blev vendt gav hun noget af det bedste håndarbejde jeg har fået. Vel nærmest en gang nuru massage. 

Derefter gummi på og lidt blow. Ridetur hvor hun pressede mig i bund og egentlig bare kørte hårdt med klitten mod mit skamben mens hun stønnede (nok en fake) orgasme ud. Det var nu ikke sådan superfedt for mig. 

Af med frakken og hun begyndte et klassisk hj. Bad hende stoppe så hun kunne fortsætte den lækre pik massage fra tidligere i stedet. Fint nok. Hun satte sig på hug mellem mine ben og gav så igen den superlækre og inciterende berøring af hele pikken og dens omegn. 

Jeg kom så i en dejlig udløsning. 

I dag var Gifts sidste dag og hun er på vej hjem mens dette skrives. 

Hun forventer at komme tilbage i 2020. 

God weekend til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...