TheVoice 9470 Skrevet 24. Maj, 2019 MichSims skrev, den 22-05-2019 at 22:19: Hvor mange danske glædespiger vurderer I der findes på landsplan? Tja..... Taler vi danske piger indenfor klinik eller privat/diskret segmentet, så antager jeg, at man kan få et indtryk ved at tælle annoncer og piger tilknyttet klinikker. Tæller man piger på klinikkernes egne hjemmesider skal man være opmærksom på, at en del piger er tilknyttet flere klinikker. Danske piger reklamere nok også på flere annoncesites. Jeg har så ikke gidet at tælle, men udviklingen taget i betragtning, hvor antallet af klinikker er faldet drastisk de seneste år, og sammenholdt med at det er rimeligt svært at leje værelser indenfor Privat/diskret vil mit gæt være 500 - 1.000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 24. Maj, 2019 Fjends skrev, for 16 timer siden: Hvad er CSC for noget? Jeg har skrevet nogle indlæg omkring det der forklarer nærmere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7148 Skrevet 1. Juni, 2019 Reader skrev, den 23.5.2019 at 19:58: Jeg ved ikke hvor mange der er, men gennemsnitsalderen lader stadig til at være 29. Tror jeg vil være GP. Kære Reader - som Aarhuselskeren engang selv skrev, så ender de gode tilbud i forretninger på et 9 tal Nu er det så kun ude IRL jeg møder de ledige singler/eller utro kvinder selv derude ender de gode tilbud på et 9 tal. Efter min skilsmisse i 2004 har der så sandelig været gode tilbud der endte på et 9 tal - - særlig en, - hun oplyste i en date at hun var 59 år. - - nej kun lidt hen ad vejen fandt jeg ud af hun var 64 - - hun var vitterlig et pissegodt hug på 49 !! - - som kunne tage kampen op med selv dem på 45år. Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Juni, 2019 Nye tider skrev, 1 time siden: Kære Reader - som Aarhuselskeren engang selv skrev, så ender de gode tilbud i forretninger på et 9 tal Nu er det så kun ude IRL jeg møder de ledige singler/eller utro kvinder selv derude ender de gode tilbud på et 9 tal. Efter min skilsmisse i 2004 har der så sandelig været gode tilbud der endte på et 9 tal - - særlig en, - hun oplyste i en date at hun var 59 år. - - nej kun lidt hen ad vejen fandt jeg ud af hun var 64 - - hun var vitterlig et pissegodt hug på 49 !! - - som kunne tage kampen op med selv dem på 45år. Mange hilsner Nye tider Ja, alder er noget sært relativt noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 1. Juni, 2019 Ja nogle kvinder holder sig godt også selv om de er kommet op i årene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2019 (edited) Madame Illona skrev, 1 time siden: Ja nogle kvinder holder sig godt også selv om de er kommet op i årene Jep, men mænd holder sig meget bedre, meget, meget bedre. Vi bliver snildt 80 og har stadig glat hud, hår overalt, stiv dolk døgnet rundt og er totalt uriniteret om verdens gang. Redigeret 1. Juni, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Juni, 2019 Jeg har det lidt med de X9 år, som når en ejendomsmægler lover "havkig", et "stenkast fra vandet". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7148 Skrevet 1. Juni, 2019 (edited) Aros skrev, for 53 minutter siden: Jeg har det lidt med de X9 år, som når en ejendomsmægler lover "havkig", kig over "landskabet", et "stenkast fra vandet", i gå afstand til skov, i gå afstand til bus, i gå afstand til skole, i gå afstand til vuggestue/børnehave, i gå afstand til offentlig transport, i gå afstand til sandstrand, i gå afstand til velassorterede dagligvarebutikker, i gå afstand til legeplads, gåååååååååå (afstand) afstaaaaaaand + "et rigtigt du og jeg hus" = ikke særligt stort, faktisk for lille for selv en single. + "et rigtigt håndværker tilbud" = huset er stort set styrtet sammen og ligger allerede på jorden. + "et hus med mange muligheder" = dette udsagn gælder selv de mest idiotiske huse. + "et rum med mange muligheder= det gælder for alle rum selv et lille gæstetoilet. +"renoveret fra A - Z - det betyder at den fumlefingrede ejer der er uddannet bager selv har gjort alt for at ødelægge huset + ??? Nå noget af en afsporing - beklager, men jeg får myrekryb over hele kroppen af ejendomsmæglere Mange hilsner Nye tider Redigeret 1. Juni, 2019 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Juni, 2019 (edited) Nye tider skrev, for 9 minutter siden: + ??? + olie i undergrunden = utæt tank i jorden Redigeret 1. Juni, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 565 Skrevet 30. Juli, 2019 JenniferRomantica skrev, den 23/5/2019 at 11:34: Vi oplever faktisk en stigning i danske piger på Copenhagen Sauna Club lige for tiden.. For et års tid siden var vi ganske få danske piger og i sidste uge startede 3 danske piger.. Så det skam ikke alle steder der er en nedgang.. Normalt da jeg startede kunne man risikerer at sidde med en anden dansk pige og 4 udenlandske.. I aften og nat er vi 4 danske piger og to udenlandske.. Jeg vil dog ikke komme med et skøn da der er så mange forskellige aspekter og afarter af denne branche.. Så er på CSC Da sees vi måske snart... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg