Hop til indhold
Guest MichSims

Antal danske GP

Recommended Posts

MichSims skrev, den ‎22‎-‎05‎-‎2019 at 22:19:

Hvor mange danske glædespiger vurderer I der findes på landsplan?

Tja..... Taler vi danske piger indenfor klinik eller privat/diskret segmentet, så antager jeg, at man kan få et indtryk ved at tælle annoncer og piger tilknyttet klinikker.  Tæller man piger på klinikkernes egne hjemmesider skal man være opmærksom på, at en del piger er tilknyttet flere klinikker.  Danske piger reklamere nok også på flere annoncesites.

Jeg har så ikke gidet at tælle,  men udviklingen taget i betragtning, hvor antallet af klinikker er faldet drastisk de seneste år, og sammenholdt med at det er rimeligt svært at leje værelser indenfor Privat/diskret vil mit gæt være 500 - 1.000  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, den 23.5.2019 at 19:58:

Jeg ved ikke hvor mange der er, men gennemsnitsalderen lader stadig til at være 29. :P

Tror jeg vil være GP. :lol:

Kære Reader:)

- som Aarhuselskeren engang selv skrev, så ender de gode tilbud i forretninger på et 9 tal ;)

Nu er det så kun ude IRL jeg møder de ledige singler/eller utro kvinder  selv derude ender de gode tilbud på et 9 tal. 

Efter min skilsmisse i 2004 har der så sandelig været gode tilbud der endte på et 9 tal - -  særlig en, -  hun oplyste i en date at hun var 59 år. - -  nej kun lidt hen ad vejen fandt jeg ud af hun var 64  - -  hun var vitterlig et pissegodt hug på  49 ;)!!     - -  som kunne tage kampen op med selv dem på 45år.

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

Kære Reader:)

- som Aarhuselskeren engang selv skrev, så ender de gode tilbud i forretninger på et 9 tal ;)

Nu er det så kun ude IRL jeg møder de ledige singler/eller utro kvinder  selv derude ender de gode tilbud på et 9 tal. 

Efter min skilsmisse i 2004 har der så sandelig været gode tilbud der endte på et 9 tal - -  særlig en, -  hun oplyste i en date at hun var 59 år. - -  nej kun lidt hen ad vejen fandt jeg ud af hun var 64  - -  hun var vitterlig et pissegodt hug på  49 ;)!!     - -  som kunne tage kampen op med selv dem på 45år.

Mange hilsner

Nye tider

Ja, alder er noget sært relativt noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Ja nogle kvinder holder sig godt også selv om de er kommet op i årene 

Jep, men mænd holder sig meget bedre, meget, meget bedre. Vi bliver snildt 80 og har stadig glat hud, hår overalt, stiv dolk døgnet rundt og er totalt uriniteret om verdens gang. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har det lidt med de X9 år, som når en ejendomsmægler lover "havkig", et "stenkast fra vandet".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har det lidt med de X9 år, som når en ejendomsmægler lover "havkig", kig over "landskabet", et "stenkast fra vandet", i gå afstand til skov, i gå afstand til bus, i gå afstand til skole, i gå afstand til vuggestue/børnehave, i gå afstand til offentlig transport, i gå afstand til sandstrand, i gå afstand til velassorterede dagligvarebutikker, i gå afstand til legeplads,                      gåååååååååå                                 (afstand)                              afstaaaaaaand 

+ "et rigtigt du og jeg hus" = ikke særligt stort, faktisk for lille for selv en single.

+ "et rigtigt håndværker tilbud" = huset er stort set styrtet sammen og ligger allerede på jorden.

+ "et hus med mange muligheder" = dette udsagn gælder selv de mest idiotiske huse.

+ "et rum med mange muligheder= det gælder for alle rum selv et lille gæstetoilet.

+"renoveret fra A - Z  - det betyder at den fumlefingrede ejer der er uddannet bager selv har gjort alt for aødelægge  huset

+ ???

Nå noget af en afsporing - beklager, men jeg får myrekryb over hele kroppen af ejendomsmæglere 

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 9 minutter siden:

+ ???

+ olie i undergrunden = utæt tank i jorden :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23/5/2019 at 11:34:

Vi oplever faktisk en stigning i danske piger på Copenhagen Sauna Club lige for tiden.. For et års tid siden var vi ganske få danske piger og i sidste uge startede 3 danske piger.. Så det skam ikke alle steder der er en nedgang^_^.. Normalt da jeg startede kunne man risikerer at sidde med en anden dansk pige og 4 udenlandske.. I aften og nat er vi 4 danske piger og to udenlandske.. 

Jeg vil dog ikke komme med et skøn da der er så mange forskellige aspekter og afarter af denne branche:D.. 

Så er på CSC :D Da sees vi måske snart... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...