Hop til indhold
deralte

Lisa sexet milf

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i Hirtshals http://massage.side6.dk/lisa2 . Det var en god oplevelse. Et underligt sted, et 2-families hus, hvor den største del tilsyneladende er beboet af en familie, og der så er massageklinik i resten. Nå men pyt med det.

Billederne på hjemmesiden passede meget godt, der var måske et par kg mere på sidebenene, end jeg fik indtryk af ved at se på billederne, men en flot kvinde helt bestemt høj og velskabt. Hun er fra Letland og taler både engelsk, tysk og russisk, hvis der er nogen, der tænder på det sidste.

God service og indlevelse, sød at snakke med, Jeg kunne godt overveje at besøge hende en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt være billederne florere flere steder, men kan helt sikkert stå inde for Lisa, både hvad angår udsende og service har besøgt hende en 7-8 gange da hun huserede på Vejlevej ved Tarm og det eneste jeg syntes er træls ved hende er at hun nu er for langt væk for et besøg.

Ps. og så er hun altså Tysk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen jeg ny her inde(: men vel godt kørende i hvad der der rør sig i Nordjylland , men nogen der kan gi svar på om hende Lisa er værd og besøge , jeg meget kræsen, og bruger kun penge på piger der virkelig er super fine og har noget frækt og bidrage med(: ellers må i gerne komme med forslag til piger der et besøg værd i Nordjylland , helst dansk, (:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er Lisa 2?

Der var tidligere en Lisa der var fra de baltiske lande, hun var vel ca 35, slank og ret god i sengen.

Hende har jeg ikke set længe desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Jeg spurgte hende, hvor hun er fra, og hun fortalte, at hun er fra Letland, nærmere bestemt Riga, og det er jeg overbevist om er rigtigt, for jeg har selv været der, og vi snakkede om flere kendetegn ved byen.

Hvor gammel hun er?

Det spurgte jeg ikke hende om, men jeg vil tro, at hun er ca. 40.

Det var som jeg skrev en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå kørte op til adressen og fik fat i en løst dør); var sku forlangsom , men smuttede på hjemvejen forbi hobrovej den ved jet i skalborg. Har ikke været der før, for den virker så svær og liste ind til(: og der er en go trøstepreimie (: hun var lidt boss'y ang at tá lidt for hårdt på hendes bryster, den de var go og dejlige naturlige hun var faktisk et godt knald hun vel ca 25 og go krop og fræk, og som får mig til og brænde ren på alle 4 cyl, en flot fræk fisse,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...