Hop til indhold
DIXIE

Katrin, Svendborg

Recommended Posts

Jeg kan se på min profil at det snart er 2 år siden jeg skrev om Katrin. Dengang  var det i Odense. Har senere besøgt hende i Kolding, og i dag i Svendborg, og hun er absolut køreturen værd. Stedet i Svendborg er i en almindelig boligblok, faktisk der hvor Dior plejer at holde til. Katrin er supersød, snakker godt engelsk,  er nem at snakke med, og meget omsorgsfuld. Billederne på annoncelight er nye og vellignende, så er du til kvinder med former, så er det med at komme til Svendborg. Priserne er det almindelige niveau, ydelsen er i top. Kan absolut anbefales.https://annoncelight.dk/showad/274639

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er faktisk overbevist om, at Jeg så hende (læs: overbegloede!) idag i Kvickly - Lignede hende ihvertfald utroligt meget!

Glædespiger skal jo også spise, så mon ikke hun har brugt tiden mellem et par kunder til at handle lidt ind? Kunne meget vel være, og hun er typen man lægger mærke til i Kvickly!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 3 minutter siden:

Er faktisk overbevist om, at Jeg så hende (læs: overbegloede!) idag i Kvickly - Lignede hende ihvertfald utroligt meget!

Glædespiger skal jo også spise, så mon ikke hun har brugt tiden mellem et par kunder til at handle lidt ind? Kunne meget vel være, og hun er typen man lægger mærke til i Kvickly!

Ja, hvis hun da bevæger sig op i Kvickly, der er jo op til flere steder hun kan handle lige i umiddelbar nærhed.
Samme sted var der engang en pige jeg yndede at besøge. Hende mødte jeg i det nærliggende discount marked lige inden jeg skulle besøge hende. Ja, så kunne vi jo lige så godt følges op til lejligheden. :-)
Kæft jeg savner hende... Men hun er vist helt stoppet, hvilket nok også er godt for hende med skidt for mig. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Ja, hvis hun da bevæger sig op i Kvickly, der er jo op til flere steder hun kan handle lige i umiddelbar nærhed.

Synes det lignede kvinden på billederne i annoncen så meget at Jeg nærmest slet ikke er i tvivl...

Der kan iøvrigt være flere grunde til, at hun bruger Kvickly - der ligger en del andre butikker i nærheden, jo...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 20 timer siden:

@DIXIE skal lige høre om om Hennes bryster er ægte eller silikone? 

De er ægte og rigtig dejlige. De sidder som du ser det på billederne. Gjorde de da jeg besøgte hende for ca. et år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...