Hop til indhold
nicefyr333

Diamond12, Aalborg

Recommended Posts

Jo har været der og det er ikke en gentagelse, tøsen er total skind og ben og så når man er kommet inden for og skal igang, så kan hun ikke lige sutte fordi bla bla og så kan hun heller ikke ret godt den stilling fordi bla bla. jeg har været der først, eneste og sidstegang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, den 28.5.2019 at 12:50:

Jo har været der og det er ikke en gentagelse, tøsen er total skind og ben og så når man er kommet inden for og skal igang, så kan hun ikke lige sutte fordi bla bla og så kan hun heller ikke ret godt den stilling fordi bla bla. jeg har været der først, eneste og sidstegang :)

okay.. men fik du kneppet hende? og er hun stram eller? og har hun gode bryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 9000manden

Som nævnt er hun meget petit/skinny , så ja hun er stram men brysterne er ikke eksisterne, men en smuk pige hvis man er til det look.

Ellers kan jeg også nikke genkendende til beskrivelsen om hun er lidt beværlig - ville heller ikke sutte selvom det var aftalen og havde mange forbehold om stillinger, og slet ingen indlevelse på bare stille med lukkede øjne det meste af tiden. Men hvis du tænder på hendes look og kan se bort fra lidt brok og inden indlevelse er hun et ok knald, hun er som sagt stram og har en flot krop.

Tror dog det bliver ved det ene besøg for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Efter beskrivelsen at dømme er det vel åbenlyst at pigen gør det udelukkende af nød, hun bryder sig ikke om det og har langt fra lyst til det. Ydermere tyder beskrivelsen på at pigen enten er misbruger eller har psykiske problemer. Hvis man ikke har lyst til at hjælpe denne pige rigtigt, men blot udnytte hende, burde man holde sig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...