Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Pe40

Hej brødre.   Hvem skal man besøge i Rødovre egnen.   Jeg ønsker kun seriøs massage.   Prima massage.  Bare Glem alt om ekstra.  Det plejer at betyde 2 class.     Kan i hjælpe.    Jeg har været der i Rødovre centrum sidste forår men kan ikke huske hvem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pe40 skrev, for 16 minutter siden:

Hej brødre.   Hvem skal man besøge i Rødovre egnen.   Jeg ønsker kun seriøs massage.   Prima massage.  Bare Glem alt om ekstra.  Det plejer at betyde 2 class.     Kan i hjælpe.    Jeg har været der i Rødovre centrum sidste forår men kan ikke huske hvem

Er det ikke SarahTip du mon tænker på i Rødovre C. ??

Jeg har aldrig været der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Sara tip er et udemærket sted og har ligget i Rødovre Centrum i et par år tror jeg du kan læse et par fine anmeldelser her i guiden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Pe40 skrev, for 28 minutter siden:

Mange tak .   Hvem skal man spørge efter ? 

Det kan jeg så ikke hjælpe dig med men jeg var der for et stykke tid siden, og har det indtryk at de alle er ferme til massagen...ellers ville Sara Tip ikke kunne udvide sin forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Wellnees massage på 1 sal i RC. hvis jeg husker rigtigt nr. 197 Det er på samme lange gang som alle andre helbreds klinikker er. Jeg vil anbefale MARIA, hun giver god massage og snyder ikke med tiden. KR. 300 for en time.Der en ikke andet end massage, men den er også til ug +

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pe40

Tror jeg holder mig til tip thai.   Det det Reiki welness  er vist lidt for meget åndeligt til mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pe40 skrev, for 3 timer siden:

Mange tak .   Hvem skal man spørge efter ? 

¨Hvis ikke Saratip har tid så spør efter One (1 på engelsk) en lidt stor kvinde men gir super massage -og kun massage som alle øvrige  hos Saratip.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...