Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg taget mod til at besøge Kate til en omgang bil sex. Hvilket er en førstegangs oplevelse for mig :)

I den forbindelse at jeg skulle til Aabenraa med arbejde tænkte jeg at nu skulle det være.

Selve aftalen kom i hus gennem et telefonopkald, hun svare ikke på sms’er!

Hun virkede sød og rar da jeg snakkede med hende og vi aftalte at skulle mødes.

Først og fremmeste billederne af Kate er 100% rigtige hun har et modermærke på hendes ene ben som også kan ses på 2 af hendes billeder.

Jeg hentede Kate på den aftalte adresse og hun viste vej ud til et dejlig diskret sted hvor vi kunne hygge. af med tøjet og ellers i gang. Hun har en dejlig ungpige krop og nogle smukke bryster. Hun virkede en smule genert men åbner sig meget op under samleje. Hun har en smidige krop der nemt kan bevæge sig i gode stillinger på meget lidt plads. Hun var glad og imødekommende under det hele.   

Dog skal det siges at BJ ikke er indkluderet i en halv time til 1000 kr. Men det var stadig en fræk oplevelse for mig.

Vejret var helt perfekt til det og der er nu ikke noget som en kold brise der rammer ens nosser mens man er godt igang.

Alt i alt en dejlig oplevelse med en fræk ung pige, hvis jeg skal ligge et minus vil det være at hun ryger, personligt er lugten af røg ikke noget der gør noget godt for mig :)

Det var alt herfra

Ham den unge.

https://annoncelight.dk/showad/274032

Del dette indlæg

Link til indlæg
trucker76 skrev, for 15 timer siden:

Så hun lever sig ind i legen? For hun er jo dyr nok i forhold til hendes ydelser.

Ja jeg syntes det var meget godt. Hun forsøgte at opfylde alle de ønsker om positioner og kælede meget med mig under selve akten. Hun kysse ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Så har hun en ny annonce.

https://annoncelight.dk/showad/276141

På trods af at hun er møglækker at se på, tror jeg nok, jeg venter, til hun bevisligt ikke er mindreårig.

Vi deaktiverede hendes annonce midlertidigt, for at undersøge om der var hold i påstanden om hun var mindreårig. Hun har siden verificeret hendes alder overfor os, ved at fremvise ID.

Så hun er altså ikke mindreårig og derfor er hendes annonce aktiv igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kneppet hende for nogen måneder siden det var fint nok. 

Hun er stram og lækker, men hun kysser ikke eller noget. 

Så intet sexuelt men hvis man bare vil kneppe en teen er hun rigtigt god. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mand34Horsens skrev, for 10 timer siden:

intet sexuelt

Er det ikke seksuelt ( det staves ikke med X) i at have samleje med en kvinde?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...