Hop til indhold

Aalborg: kender nogen storbarmet?

Featured Replies

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hold da op en elendig oversættelse. 

Ja, men nok svært for annoncøren at vurdere det :-) 

Skrevet

Billeder af den samme person bruges dagligt på 5-6 andre profiler i Ålborg med forskellige tlf numre. På de fleste billeder kan tatoveringer ses så vi ved det er den samme person der bruges på flere profiler.

Skrevet
Naturligebrysterfan skrev, den 22.5.2019 at 10:35:

er du vild med store bryster...så prøv hende her. Naturlige kæmpejader og et sødt ansigt

https://annoncelight.dk/showad/275302

Hun er rigtigt sød. Er godt polstret, men patterne fejler absolut intet. at have dem hvilene på bryster fik mig til at komme....men var nok også alt for tændt....

Skrevet

Naturlige bryster, ja. 

Hun er vist polsk. Taler hverken spansk eller engelsk. 

Hun ser lidt kedelig ud og er ikke specielt indlevende, men hun har sikker også alt for mange kunder. 

Hun har været i Aalborg området on and off et års tid eller to, og kan ikke forestille mig andet, end at hun kommer tilbage igen efter en kort tur i hjemlandet eller noget. 

Jeg mødte hende for lang tid siden i det polske bordel i Vejgård. 

Redigeret af Thomas N.

Skrevet
  • Author

Tak

Thomas N. skrev, for 29 minutter siden:

Naturlige bryster, ja. 

Hun er vist polsk. Taler hverken spansk eller engelsk. 

Hun ser lidt kedelig ud og er ikke specielt indlevende, men hun har sikker også alt for mange kunder. 

Hun har været i Aalborg området on and off et års tid eller to, og kan ikke forestille mig andet, end at hun kommer tilbage igen efter en kort tur i hjemlandet eller noget. 

Jeg mødte hende for lang tid siden i det polske bordel i Vejgård. 

Tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.