Hop til indhold
Nille

Til julebal i Tyskland.

Recommended Posts

Jeg er netop hjemvendt fra nogle fantastiske julebal arrangementer i Tyskland.

På grund af snestormen i DK blev mit fly aflyst og jeg strandede dernede en dag mere :D

Klubberne som jeg besøgte på denne tur:

www.fkk-oase.de

www.fkk-world.de

www.fkkacapulco.de

Jeg mødte rigtig mange dejlige og smukke piger i højt julehumør,

jeg nød sexy shows, dejlig sex, god mad og god stemning.

Stay tuned for en beretning... :)

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredag er der julebal på Atmos og Harmony, hvad skal man dog vælge....overvejer at besøge dem begge, der er jo ikke langt imellem, glæder mig til din beretning, min følger efter weekendens strabadser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtig godt Nille. Glæder mig til din beretning :) . Herunder lidt om Harmony selvom din tråd handler om andre steder. Reknas spurgte jo jeg ved du og andre interesserer sig meget for Harmony lige nu. Med god grund

Reknas:

Fredag er der julebal på Atmos og Harmony, hvad skal man dog vælge....overvejer at besøge dem begge, der er jo ikke langt imellem, glæder mig til din beretning, min følger efter weekendens strabadser.

Du skal starte på Harmony. Jeg tvivler på du har trang til at tage på Atmos herefter. Atmos er ikke dårligt ligesom Babylon. Harmony er bare bedre i øjeblikket. Thats that!

Jeg havde nogle dage i Hamburg i sidste uge. Jeg har hidtil været mest til Atmos som jeg har besøgt en del gange og havde hidtil kun besøgt Harmony en gang uden at købe noget.

Jeg havde virkelig godt sex på Harmony. Mindre godt på Atmos. Pigerne var klart lækrest på Harmony. Her gav de også bedre service. Var desværre kun på Harmony den ene dag.

Fremover besøger jeg ikke begge steder. Jeg besøger kun Harmony fremover. Beretning følger i anden tråd før fredag. Her også et par tips til piger du anbefales at antaste :D

Ser frem til at høre om dine erfaringer med julebal. Der er reklameret stort for det begge steder på samme dag. Der kommer nok mange mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Lyder spændende Nille

Har selv besøgt både Oase og World - hvor World er min favorit. Oase er for lille, rodet og forretnings mindet.

Det er dog en del tid siden så tingene kan have ændret sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredag er der julebal på Atmos og Harmony, hvad skal man dog vælge....overvejer at besøge dem begge, der er jo ikke langt imellem, glæder mig til din beretning, min følger efter weekendens strabadser.

Hej Reknas.

Har du ikke lyst at skrive lidt om dine oplevelser sidste weekend som du varslede :) .

Jeg er sikker på at også den germanske klub vil læse den med stor interesse. Kort eller lang.

Jeg valgte at skrive min hurtigt så du kunne nå at læse den inden du skulle derned. Er ret spændt på hvor mange kunder og piger der var til det stort opblæste julearrangement og om du havde samme oplevelse som jeg havde. Er spændt på om man skal komme eller holde sig væk fra et sådant arrangement. Ja komme skal man jo nok hvis man vælger at tage afsted en anden gang :lol:

Link til min anmeldelse hvis du ikke så den: viewtopic.php?f=37&t=3164

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager at jeg aldrig fik tid til at skrive en beretning om julebalet,

nu synes jeg ikke det er aktuelt længere og detaljerne er også langsomt sivet væk :D

sådan går det når man ikke fik skrevet beretningen lige efter hjemkomsten.

Jeg ser tilbage på turen med gode minder og ser samtidig frem til næste FKK-tur.

Hvis nogen skulle have spørgsmål til klubberne, vil jeg forsøge at hjælpe.

Klubberne som jeg besøgte på turen:

www.fkk-oase.de

www.fkk-world.de

www.fkkacapulco.de

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...