Hop til indhold
Guest TheFirstOne

Kate, Kolding

Recommended Posts

Guest TheFirstOne

Jeg var lige en smut tur forbi denne skønhed i går :) 

Det gik nemt med at lave aftale, jeg ringede til hende og fik en besked med adressen og 20 min efter parkerede jeg ved adressen, og blev guidet til den rigtige lejlighed.

Da der blev åbnet op blev jeg bestemt ikke skuffet, det er hende på billederne.... hun er faktisk smukkere i virkeligheden, end på billederne.
Super fast og slank krop, passende silikone babser og et super smukt ansigt.

Jeg bestilte 15 min, som jeg næsten altid gør ved førstegangs besøg (klog af skade) det er begrænset hvor skuffet man kan blive over en tur til 400,- 
hun fik pengene, og jeg hoppede under bruseren og så var vi klar. sexen var ikke noget specielt, men bestemt godkendt til prisen.
gummi på, suck and fuck som lovet, og nej det tog ikke lang tid, hun sutter godt, og da det kom til sex'en gik det stærkt, så stram en mis, og synet af så smuk en pige holder man jo ikke til længe ;)

Lejligheden er super fin, ren og pæn og diskret.

Jeg kommer helt sikkert igen hvis/når hun kommer igen.

https://annoncelight.dk/showad/275003

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
Morten1900 skrev, for 3 timer siden:

Bat beach

Øhhh hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Så var jeg forbi Kate endnu en gang, denne gang dristede jeg mig til at tage 45 min med lidt ekstra.

Konklusionen efter dette, må være at hun er et godt og billigt knald ved 15 min, med man får ikke en hel masse mere fordi man smider de ekstra penge.

Der er ingen indlevelse, man er tydeligt bare et nummer i rækken der skal overstås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 10 timer siden:

Så var jeg forbi Kate endnu en gang, denne gang dristede jeg mig til at tage 45 min med lidt ekstra.

Konklusionen efter dette, må være at hun er et godt og billigt knald ved 15 min, med man får ikke en hel masse mere fordi man smider de ekstra penge.

Der er ingen indlevelse, man er tydeligt bare et nummer i rækken der skal overstås.

Det gamle link virker ikke. Skulle man være så heldig, at du har et nyt? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...