Hop til indhold
Guest Sting222

LamborghiniDreaming - Hvidovre

Recommended Posts

Guest Sting222

Det er nu ikke mit indtryk. Hun er lidt dyrere ja men afsætter også mere tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 22.5.2019 at 06:08:

Hun er nærmest umulig at få i tale. Og jeg tror at forventer en formue for nærmest ingenting 

Jeg trækker min udtalelse tilbage. Efter at have skrevet med hende, virker hun temmelig fornuftig. Og ikke urimelig. Har dog ikke lavet aftale, så spørg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Har besøgt hende men jeg gik igen fordi det føltes helt forkert. 

Hun havde røget sig vind og skæv og er ikke så attraktiv som sine billeder. Alt er nusset omkring hende. Det virker som en pige med problemer. Hun fortæller åbent hun har prostitueret sig siden hun var teenager. 

Puhhha det er nu 3. gang på 2 uger jeg er gået igen fra aftaler med unge piger med store sociale problemer hvor det føles helt forkert. Det er virkelig bunden efterhånden der er tilbage på sugardaters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 5 timer siden:

Har besøgt hende men jeg gik igen fordi det føltes helt forkert. 

Hun havde røget sig vind og skæv og er ikke så attraktiv som sine billeder. Alt er nusset omkring hende. Det virker som en pige med problemer. Hun fortæller åbent hun har prostitueret sig siden hun var teenager. 

Puhhha det er nu 3. gang på 2 uger jeg er gået igen fra aftaler med unge piger med store sociale problemer hvor det føles helt forkert. Det er virkelig bunden efterhånden der er tilbage på sugardaters. 

Hvordan kan man bare gå igen? Jeg har aldrig været god til det. Man vil jo ikke sige eller gøre noget der fornærmer pigen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Carl72 skrev, for 11 timer siden:

Hvordan kan man bare gå igen? Jeg har aldrig været god til det. Man vil jo ikke sige eller gøre noget der fornærmer pigen.  

Lad være at forhaste dig og snak med dem først, men jeg syns man skylder dem at være ærlig så sig det som det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 1 time siden:

Lad være at forhaste dig og snak med dem først, men jeg syns man skylder dem at være ærlig så sig det som det er.

Så du sagde til hende at hun virker ude af balance og så gik du igen? Hvordan reagerede hun på det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 8 timer siden:

Lad være at forhaste dig og snak med dem først, men jeg syns man skylder dem at være ærlig så sig det som det er.

Prostituere sig siden hun var teenager? 3. gang på 2 uger? 

Hvordan henvender du dig til dem på SD? Skriver du direkte at du søger sex for penge, hurtig direkte aftale? For så får du vel også det, du søger? 

Jeg har haft to fantastiske dates i denne uge... Den ene med vin, hygge, sex, snak OG overnatning (hos hende). Og det var hendes første rigtige afprøvning med konceptet. Den anden havde mødt to før mig. Og det var morgenkaffe, snak og sex. Og pengene diskret i en skuffe. Havde prøvet det TO gange før og vi skal gentage. 

Lidt pral, men måske er min tilgang til det en anden?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 6.6.2019 at 23:30:

Hvordan kan man bare gå igen? Jeg har aldrig været god til det. Man vil jo ikke sige eller gøre noget der fornærmer pigen.  

Helt ærlig, få dog noget ryggrad. Sig stille, roligt og høfligt at du ikke har en god fornemmelse omkring det her møde. Stik dem lidt af det aftalte beløb. Protesterer de eller bliver sure, så er de altså selvom ude om at blive blive fornærmet. Bliver de kede af det, så må du jo trøste lidt, uden at det bliver for omklamrende.

Jeg har heldigvis kun skulle gøre det én gang og mens det ikke var nogen rar oplevelse, så fik jeg sagt det på en møde hvor ingen tabte ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 6.6.2019 at 17:52:

Har besøgt hende men jeg gik igen fordi det føltes helt forkert. 

Hun havde røget sig vind og skæv og er ikke så attraktiv som sine billeder. Alt er nusset omkring hende. Det virker som en pige med problemer. Hun fortæller åbent hun har prostitueret sig siden hun var teenager.

Puhhha det er nu 3. gang på 2 uger jeg er gået igen fra aftaler med unge piger med store sociale problemer hvor det føles helt forkert. Det er virkelig bunden efterhånden der er tilbage på sugardaters. 

Synes det er nogle unødvendige og udleverende informationer du kommer med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Capitan skrev, for 5 timer siden:

Synes det er nogle unødvendige og udleverende informationer du kommer med. 

Er det ikke lisså unødvendigt at møde hende uden de info???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
thedanishdude skrev, den 7.6.2019 at 20:12:

Prostituere sig siden hun var teenager? 3. gang på 2 uger? 

Hvordan henvender du dig til dem på SD? Skriver du direkte at du søger sex for penge, hurtig direkte aftale? For så får du vel også det, du søger? 

Jeg har haft to fantastiske dates i denne uge... Den ene med vin, hygge, sex, snak OG overnatning (hos hende). Og det var hendes første rigtige afprøvning med konceptet. Den anden havde mødt to før mig. Og det var morgenkaffe, snak og sex. Og pengene diskret i en skuffe. Havde prøvet det TO gange før og vi skal gentage. 

Lidt pral, men måske er min tilgang til det en anden?? 

Jeg skriver jeg er 50 og har ikke profil billede og jeg kan ikke besøges. Min oplevelse lige nu er det kun er muligt at lave aftale med prostituerede eller ret uattraktive overvægtig piger på sugardaters. Profiler med flotte piger er ofte fake eller sælger stort kun billeder eller bedriver andre former for svindel

Det var noget helt andet for 3 år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, 1 time siden:

Jeg skriver jeg er 50 og har ikke profil billede og jeg kan ikke besøges.

Hvis du ikke har billede og kun vil mødes hjemme hos baben, er der jo ikke noget at sige til, at udvalget skrumper ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 14 timer siden:

Jeg skriver jeg er 50 og har ikke profil billede og jeg kan ikke besøges. Min oplevelse lige nu er det kun er muligt at lave aftale med prostituerede eller ret uattraktive overvægtig piger på sugardaters. Profiler med flotte piger er ofte fake eller sælger stort kun billeder eller bedriver andre former for svindel

Det var noget helt andet for 3 år siden

Enig. Det er svært, men ikke umuligt. Jeg er selv ældre end dig og har heller ikke sted. Og der er rigtig mange der ikke er seriøse (kun sælge billeder), andre vil have en formue for ingenting. 

Men der er stadig pæne piger, ikke overvægtige, med sted, og som først og fremmest leder efter oplevelser, dernæst et ok beløb. Jeg har mødt to af dem i denne uge, og har en tredje på hånden. 

Så, hæng i. Sats på en fast relation, det fanger de gode. Og det skal handle om mere end sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Danishdude. Jeg “famler” selv lidt med SD konceptet, og leder efter de typer af oplevelser du beskriver. Jeg er også selv +50 og har ikke stedet. Jeg har mødt 2, og hygger mig med den ene. De var dog begge ældre. Kunne godt tænke mig noget coaching i forhold til at få de rigtige kontaktet i det yngre og ikke professionelle segment!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...