Hop til indhold

Candy - NEW Sexy Trans in Aarhus

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange og fik fantastisk service så det er bare om at komme af sted ;) Hun har den dejligste krop jeg længe har set og så er hun kun 21 ;) Hendes engelsk er dårligt, men hun har en virkelig sød veninde i lejligheden som altid kan hjælpe med at oversætte hvis det er :)

Skrevet
YeahDude skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende 2 gange og fik fantastisk service så det er bare om at komme af sted ;) Hun har den dejligste krop jeg længe har set og så er hun kun 21 ;) Hendes engelsk er dårligt, men hun har en virkelig sød veninde i lejligheden som altid kan hjælpe med at oversætte hvis det er :)

Du burde næsten give hende en anmeldelse her: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6269&lan=da

Skrevet

@YeahDude kan du hjælpe med et par oplysninger om sted (bydel - boligtype) og pris? Der står blot "cash only"

Skrevet

Det ligger tæt på Harald jensens plads, jeg mener 30 min er 700 men plejer at tage 1 time for 1100 med fuld service :)

Skrevet
  • Author
YeahDude skrev, den 2.6.2019 at 12:57:

Det ligger tæt på Harald jensens plads, jeg mener 30 min er 700 men plejer at tage 1 time for 1100 med fuld service :)

Kan hun finde ud at at knalde igennem som aktiv, eller er hun mest til passiv? 

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt hende. Skuffende rejsning. Den var stort set ikke til stede.

Og hun havde travlt med telefonen, det irriterer mig helt vildt

Skrevet
  • Author
Drews skrev, den 8.7.2019 at 13:51:

Har besøgt hende. Skuffende rejsning. Den var stort set ikke til stede.

Og hun havde travlt med telefonen, det irriterer mig helt vildt

Det lader til at man skal undgå hende. Tak fordi at du tog en for holdet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.