Hop til indhold
HansG

verdensklasse ❤ Lyngbyvej 5 Nuud & Ponthip

Recommended Posts

Kom lidt uanmeldt forbi idag og fik .behandling der på en enkelt time lavede mig om til en storsmilende 10 år yngre 30 årig Københaver gut... det er sku en rar følelse !!

 

Fik 4 hånds.massage af Københavns to bedste thaismassører.. 

 

Det burde straffes ved lov at udtale sig om niveau af massage uden lige at drøne forbi nuud på Lyngbyvej:)

 

Smiler stadig selvom oplevelsen er nogle timer gammel.

Prisen er 400 for en dansk klokke time

Men fik uden at bede om det 4 hånds massage ... så smed 300 oven i som tak

 

Må.snart aftsed igen!

 

Hans G

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansG skrev, for 9 timer siden:

Undkylder mange gange for mangelfuld information omkring det praktiske så som 

Parkering

Bus forbindelse

Tog forbindelse

Nærmeste lufthavn og heli-pad

 

Men.her er link..

 

https://massageplus.dk/thaimassage/406-phan-wellness

 

 

Fin sarkasme :P den var nået helt i mål, hvis ikke linket havde været til Phan i Slagelse. Men så fik vi da hende på plads og jeg ved stadig ikke, hvor jeg skal gøre af min Segway.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu står adressen jo i overskriften...  var forbi i går og fik en tur af Ponthip. Det skal man kun gøre, hvis man er øvet massagegæst, hun tager fat. Skøn kvinde. Fik af og til lidt hjælp fra Nuud. Ponthip hårdt, Nuud blødt. Wow, siger jeg bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg 2 gange.


Første gang bliv jeg serviceret af Ponthip. Fik en fantastisk gang massage der udviklede sig til en gang B2B hvor hun gled rundt på min nøgne krop og kørte babserne rundt overalt i ca 10 minutter hvorefter jeg slikkede hende og det sluttede med et fremragende HJ. Massagen er den bedste massage jeg til dags dato har fået. B2B var også godkendt i stor stil. Var som født på ny og gik grinende der fra. Hele festen kostede 900,- og varede lidt over en time.

Så jeg har ikke været i tvivl om at jeg skulle komme igen. Hvilket jeg så gjorde for et par dage siden.. Kom uanmeldt og blev lukket ind af en anden dame, som må være Nuud. (men hun snakkede så dårligt engelsk at jeg ikke forstod 95% af hvad hun sagde. Syntes hun sagde at hun hed Nook...) Massagen var god og både hård og til tider meget forførende. Dog blev den afbrudt nogle gange (5-6 gange). Både da telefonen ringede og hendes veninde, der sad i forlokalet også lige skulle ha et par ord med på vejen i ny og næ.. Da spørgsmålet så kom om jeg vil ha ekstra, gik det dog galt... Igen blev jeg tilbudt en B2B. Sagde selvfølgelig ja, med sidste gangs succes i erindringerne. Prisen for det var nu 1000,-, som hun vil inden B2B. Havde lagt 400.- for massagen så jeg fandt 600,- frem, men fra jeg rejste mig fra briksen til jeg fandt min pung, var prisen åbenbart steget med endnu 100,- for nu ville hun ha 700,-. Hvilket hun fik... Hun smed tøjet, men beholdt trusserne på...!!! Hendes B2B bestod i at hun stod ved siden af mig og gav mig et HJ mens hun engang imellem lod hendes (flotte) bryster røre ved mit hejste flag. På intet tidspunkt var der noget der mindede om en gang B2B... HJ gik over stok og sten. Hvilket der ikke var meget lir over.

Stod på gaden igen efter ca 55 minutter og følte mig sgu ærlig talt lidt snydt. 1100,- for en gang oliemassage og et HJ.

Om jeg kommer igen må tiden vise. Men måske skal Ponthip ha endnu et besøg for at stedet kan undgå at ryge helt ud til højre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en skøn og fornøjelig time+ i dag med en ældre kvinde (hverken Nuud eller Ponthip). Super god massage med albuer, fingre og fødder, der efter en halv time gik over i mere intim massage af lår, numse og nosser. Så kom Nuud ind og det blev til en firhåndsmassage over hele kroppen med fokus på de mere intime dele. Imponerende nok kunne de to kvinder genkende mig fra en vinteraften for fem år siden hvor det var hundekoldt og de gav mig varmedunk og hygge. Det gjorde det jo endnu mere intimt og det næste kvarter blev en fantastisk erotisk 4 hånds massage og mange søde kommentarer om min nu strittende pik og min krop i øvrigt. Det var skønt, især fordi jeg havde besluttet mig til ikke at komme denne gang. Da de forstod hvorfor, prøvede de ret ihærdigt på at vinde den kamp. Havde ikke aftalt pris, så betalte dem 800 for 80 min (jeg stoppede for at nå et møde) super massage, 4 hænders erotisk massage og dejlige kys, knus og kram, - og ikke mindst at de kunne huske mig fra for 5 år siden og viste overbevisende gensynsglæder. Kommer igen og så har jeg lovet at overgive mig :-)

JMK

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 23.5.2019 at 17:04:

Fin sarkasme :P den var nået helt i mål, hvis ikke linket havde været til Phan i Slagelse. Men så fik vi da hende på plads og jeg ved stadig ikke, hvor jeg skal gøre af min Segway.......

 

Jmk skrev, den 1.7.2020 at 22:22:

Havde en skøn og fornøjelig time+ i dag med en ældre kvinde (hverken Nuud eller Ponthip). Super god massage med albuer, fingre og fødder, der efter en halv time gik over i mere intim massage af lår, numse og nosser. Så kom Nuud ind og det blev til en firhåndsmassage over hele kroppen med fokus på de mere intime dele. Imponerende nok kunne de to kvinder genkende mig fra en vinteraften for fem år siden hvor det var hundekoldt og de gav mig varmedunk og hygge. Det gjorde det jo endnu mere intimt og det næste kvarter blev en fantastisk erotisk 4 hånds massage og mange søde kommentarer om min nu strittende pik og min krop i øvrigt. Det var skønt, især fordi jeg havde besluttet mig til ikke at komme denne gang. Da de forstod hvorfor, prøvede de ret ihærdigt på at vinde den kamp. Havde ikke aftalt pris, så betalte dem 800 for 80 min (jeg stoppede for at nå et møde) super massage, 4 hænders erotisk massage og dejlige kys, knus og kram, - og ikke mindst at de kunne huske mig fra for 5 år siden og viste overbevisende gensynsglæder. Kommer igen og så har jeg lovet at overgive mig :-)

JMK

Er der et tlf.nr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...