Hop til indhold
frisk fyr nsj

Ny i Helsingør - hvem har været der ?

Recommended Posts

Faldt lige over der er startet et nyt sted i Helsingør:

http://cat-house.dk/

Glæder mig til at høre om nogen erfaringer derfra - det er fanden galme nogen kønne piger ;)

Stedet er et søstersted til www.cassiopeiastars.dk - og cassiopeiastars har et godt ry for god service og velordene forhold, så mon ikke dette også gælder for cat-house.

En stor del af "værtinderne" er gengangere fra cassiopeiastars, så du kan formentligt finde diverse anmeldelser ved at søge efter cassiopeiastars.

I øvrigt skal herfra lyde et stort tillykke til Cassiopeiastars med åbningen af deres søstersted i Helsingør.

PS. Jeg har anmodet admin om at flytte tråden til "Efterlysninger", da det jo ikke er en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det anmeldelser der blev efterlyst - men tak for at du er politibetjent !

Ja havde godt læst det med søsterstedet, men derfor spændende at hører om andres erfaringer, specielt i nye omgivelser, og ja meget flot hjemmeside ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til at høre om nogen erfaringer derfra

Hvad med at vende den om og forsøge at forsyne os andre med erfaringer derfra? ;)

En pionerindsats er altid påskønnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...