Hop til indhold

Recommended Posts

Hey er ikke helt sikker på hvor jeg skal placere min tråd men syntes ikke jeg finder sømderligt mange glædespiger på lolland og falster ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyr skrev, for 2 timer siden:

Hey er ikke helt sikker på hvor jeg skal placere min tråd men syntes ikke jeg finder sømderligt mange glædespiger på lolland og falster ?

Kør til Næstved 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyr skrev, for 3 timer siden:

Hey er ikke helt sikker på hvor jeg skal placere min tråd men syntes ikke jeg finder sømderligt mange glædespiger på lolland og falster ?

Det har du helt ret i. Det er tyndt. MEGET tyndt. - og har stort set altid været det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyr skrev, for 5 timer siden:

Hey er ikke helt sikker på hvor jeg skal placere min tråd men syntes ikke jeg finder sømderligt mange glædespiger på lolland og falster ?

Du har helt ret. Der er længe imellem der dukker en annonce op. Jeg havde ellers troet at bygningen af den nye bro og forberedelserne til den nye tunnel, ville få pigerne til dukke op som paddehatte. Her er jo snart et rend af liderlige (?) brobisser der nok kunne tænke sig lidt forkælelse efter arbejde :lol:

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tit tænkt på det samme, men måske har beboerne ikke det samme sexdrive, eller også klare de det privat i stil med på de amerikanske baser(swinger),

Der er dog vordingborgpigerne lige nord for Falster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...