J17 1 Skrevet 20. Maj, 2019 Jeg er en 19 årig fyr i den situation, at jeg er jomfru. Det er ikke noget jeg skammer mig over, men jeg vil gerne have lavet om på det. Det er dog også sådan at jeg ikke bare vil prøve det, men gerne vil have muligheden for at lære at tilfredsstille en kvinde. Det jeg egentlig vil spørge om er hvilke muligheder har jeg, og om nogle råd fra mere erfarne, som vil være brugbart for mig i den her situation. Tak på forhånd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1600 Skrevet 20. Maj, 2019 mit råd til en jomfru ville være: inden du begynder at skulle lære at være superelsker og tilfredsstille en kvinde er det vigtigere at du bare nyder øjeblikkene og lære om sex og tilfredsstillelse lidt efter lidt i et ikke-forceret tempo det kan tage årtier at lære at tilfredsstille en kvinde ingen af os er ens så nyd dine øjeblikke uden at tænke så meget både du og hun skal nok få det i en retning i begge ønsker hvis ellers i kommunikere undervejs 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1817 Skrevet 20. Maj, 2019 Find dig en dejlig veninde og nyd samværet med hende. I behøver ikke nødvendigtvis være kærester. Nyd din egen rejsning og nyd din partners - eller parteneres våde elskovs-hule Det handler om at have det dejligt. Meget rigtigt hvad @aaisha skriver, specielt det med at kommunikere, jeg tror der er mange som glemte at kommunikerede lige omkring sex og nydelse, så tag det råd med som måske det vigtigste. Håber der gennem tiden vil være mange søde piger, som vil nyde at have sex med dig @J17 og jeg håber flere af dem bliver tilfredstillet og mon ikke det lykkedes inden der er gået for mange årtier ellers så må du skrive her på EG igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1970 Skrevet 21. Maj, 2019 J17 skrev, for 11 timer siden: Jeg er en 19 årig fyr i den situation, at jeg er jomfru. Det er ikke noget jeg skammer mig over, men jeg vil gerne have lavet om på det. Det er dog også sådan at jeg ikke bare vil prøve det, men gerne vil have muligheden for at lære at tilfredsstille en kvinde. Det jeg egentlig vil spørge om er hvilke muligheder har jeg, og om nogle råd fra mere erfarne, som vil være brugbart for mig i den her situation. Tak på forhånd! Du kunne evt. oprette dig som "Boytoy" på https://sugardaters.dk/ og så søge efter en "Sugarmama" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg