frisk fyr nsj 339 Skrevet 20. Maj, 2019 Skal da lige love for at de går til den https://www.helsingordagblad.dk/2019/05/20/kunde-i-massageklinik-hjalp-med-at-slukke-brand-i-dildoskab/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 20. Maj, 2019 Husk at læs kommentarene under annoncen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 20. Maj, 2019 James B skrev, for 49 minutter siden: Husk at læs kommentarene under annoncen... Ja ja men så er det jo ikke sjovt vel men det er måske dine kommentarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Maj, 2019 frisk fyr nsj skrev, for 8 minutter siden: Ja ja men så er det jo ikke sjovt vel men det er måske dine kommentarer Sjov eller ikk sjov, det retfærdig vel ej at den pågældende avis ej kender forskellen på en Dildo og en Buddha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 20. Maj, 2019 Journalisten havde nok travlt med at kigge på andre ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. Maj, 2019 (edited) oprørt skrev, for 13 timer siden: Journalisten havde nok travlt med at kigge på andre ting Mon ikke Journalisten skulle være hende her Josephine Vedel Redigeret 21. Maj, 2019 af Arne Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Maj, 2019 Arne Jensen skrev, for 1 minut siden: Mon ikke Journalisten skulle være hende her Josephine Vedel Eller Anna Rasmussen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. Maj, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Eller Anna Rasmussen der står jo "Af Josephine" så mon ikke det er hende der har skrevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. Maj, 2019 Ja, jeg ved godt jeg er barnligt anlagt. Men hvis jeg var knægt i Helsingør og vidste hvad der foregik i den gade, havde jeg ikke holdt mig for fin til at lege lidt med mine kridtfarver på vejskiltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Maj, 2019 Arne Jensen skrev, for 4 timer siden: der står jo "Af Josephine" så mon ikke det er hende der har skrevet det Journalister og forfattere arbejder af og til under pseudonym 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg