Hop til indhold

Helt glatte forneden

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan godt li’ at slikke de dejlige THAI-piger; men jeg hader at få hår i munden!

Det er lettere at “ramme” de rigtige punkter, når de er 100% glatte! Hvem er det i Århus-området? Nu har været hos CREAM, og hun er det ikke!

Skrevet
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt li’ at slikke de dejlige THAI-piger; men jeg hader at få hår i munden!

Det er lettere at “ramme” de rigtige punkter, når de er 100% glatte! Hvem er det i Århus-området? Nu har været hos CREAM, og hun er det ikke!

Næ de er ikke nemme at finde. Sommetider er de glatte, andre gange er der stubbe :D
Men hende her er som regel glat - har dog oplevet  hende med stubbe. 

https://annoncelight.dk/showad/260484

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 7 timer siden:

Ha ha, sjov konstellation, men forstår dog dit budskab, jeg har dog modsat problem :rolleyes: så næste gang, bytter vi pigen :P

Måske sagt bedre, hellere hår i munden, end Stubbekøbing :rolleyes: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.