Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart kan jeg ikke finde dem, men det betyder selvfølgelig ikke, at de ikke kan være lånt et sted.

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Umiddelbart kan jeg ikke finde dem, men det betyder selvfølgelig ikke, at de ikke kan være lånt et sted.

Takker 

Skrevet

Værsgo :)

Skrevet

Brug fx TinEye til at søge efter billeder. Jeg højreklikkede på billedet og valgte Kopier billedadresse (bruger Firefox), og indsatte herefter linket i TinEye. Den fandt ikke noget, men andre gange kan man måske finde et (fake) billede.

Skrevet
Thaimassageentusiasten skrev, for 2 timer siden:

Brug fx TinEye til at søge efter billeder. Jeg højreklikkede på billedet og valgte Kopier billedadresse (bruger Firefox), og indsatte herefter linket i TinEye. Den fandt ikke noget, men andre gange kan man måske finde et (fake) billede.

Man kan desuden højreklikke og vælge Google billedsøgning. Endelig kan man kopiere billedadressen og lave en søgning i Yandex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.