Hop til indhold

Recommended Posts

Ud fra det overflødighedshorn af oplysninger du har velsignet os med, vil jeg da helt klart mene at du bør vælge S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan anbefale både a, b og c. Næste gang vil jeg besøge d og tage en rose med. Undskyld :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello Mr. HK ... 

Jeg synes HELT klart at du skal vælge Rose en 1/2 time... 

Så er S jo fri til os andre imedens, TAK. 

Nej HK tænder du på MEGA tusser på kroppen så hold dig til Rose, men hvis du som jeg tænder på 2 naturlige håndfulde og en blomst som 

ikke findes smukkere,  så blot en anbefaling brug 1 TIME på S, har netop været på besøg, og hvis jeg have råd ville jeg IKKE DELE hende med jer ....

 

God Sunny mandag 

69Lover

  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart S. Dejligere pige skal man lede længe efter.

Hun flyver desværre hjem ved udgangen af indeværende måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af S et par gange. Utrolig dejlig pige og behagelig at snakke med. Lækkert når hun sidder øverst og glider op og ned af pikken. Ville egentlig have besøgt Rose sidst men blev i tvivl da der var 2 annoncer for en Rose hvem er den rigtige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

S. På hendes initiativ fik hun facefuck istedet for kedeligt alm. blow. Da hun skulle kneppes ville hun at jeg tog hende imens jeg stod op. Hun sad på massagebriksen med vidt spredte ben. Har har fantastiske naturlige bryster og er dejlig slank. Hun er initiativrig, sød og dejlig.

Kender ikke Rose.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må ikke komme i munden på S. 
Hun har ikke en dato for hvornår hun kommer igen og desværre er det slet ikke sikkert hun kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flottefyr

Hvordan med sprog ift. Rose ? engelsk? 

Og diskretion ift. Nuværende Lokation?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...