Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej derude 

jeg vil lige gerne høre jeres mening, hvem vil i anbefale jeg skal bruge 1/2 time med Rose eller S

Skrevet

Ud fra det overflødighedshorn af oplysninger du har velsignet os med, vil jeg da helt klart mene at du bør vælge S.

Skrevet

Jeg kan anbefale både a, b og c. Næste gang vil jeg besøge d og tage en rose med. Undskyld :-)

Skrevet

Hello Mr. HK ... 

Jeg synes HELT klart at du skal vælge Rose en 1/2 time... 

Så er S jo fri til os andre imedens, TAK. 

Nej HK tænder du på MEGA tusser på kroppen så hold dig til Rose, men hvis du som jeg tænder på 2 naturlige håndfulde og en blomst som 

ikke findes smukkere,  så blot en anbefaling brug 1 TIME på S, har netop været på besøg, og hvis jeg have råd ville jeg IKKE DELE hende med jer ....

God Sunny mandag 

69Lover

Skrevet

Helt klart S. Dejligere pige skal man lede længe efter.

Hun flyver desværre hjem ved udgangen af indeværende måned.

Skrevet

Har haft fornøjelsen af S et par gange. Utrolig dejlig pige og behagelig at snakke med. Lækkert når hun sidder øverst og glider op og ned af pikken. Ville egentlig have besøgt Rose sidst men blev i tvivl da der var 2 annoncer for en Rose hvem er den rigtige. 

Skrevet

S. På hendes initiativ fik hun facefuck istedet for kedeligt alm. blow. Da hun skulle kneppes ville hun at jeg tog hende imens jeg stod op. Hun sad på massagebriksen med vidt spredte ben. Har har fantastiske naturlige bryster og er dejlig slank. Hun er initiativrig, sød og dejlig.

Kender ikke Rose.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun er jo desværre rejst hjem, og har hverken spurgt eller prøvet det.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der ved om S kommer tilbage på et tidspunkt?

Skrevet

Man må ikke komme i munden på S. 
Hun har ikke en dato for hvornår hun kommer igen og desværre er det slet ikke sikkert hun kommer igen

Skrevet

Hvordan med sprog ift. Rose ? engelsk? 

Og diskretion ift. Nuværende Lokation?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.