Hop til indhold
Carl72

Sofiemarie99 - Dårlig oplevelse

Recommended Posts

Jeg fik besøgt Sofiemarie99 og for at gøre en lang historie kort, så var det en dårlig oplevelse. Hun er alt andet end engageret og indlevende. Hun ligger sig bare på ryggen helt slatten og er på ingen måde er aktiv.  Hun ville ikke det ene og det andet og kom hele tiden med undskyldninger om hvorfor hun ikke ville. Hun virker som en der bare hurtigt skal have sine penge og så hurtigt ud af døren igen. Spar jeres penge og find en anden SB der er mere aktiv. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Sofiemarie99

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt sofiemarie, og kan oveehovedet ikke genkende det du skriver..  Da jeg var sammen med hende mødte jeg en sød, veloplagt og meget fræk pige der var med på det meste..

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 7 timer siden:

Jeg har også besøgt sofiemarie, og kan oveehovedet ikke genkende det du skriver..  Da jeg var sammen med hende mødte jeg en sød, veloplagt og meget fræk pige der var med på det meste..

Okay? Så har du vist haft en god oplevelse med hende og jeg har haft en dårlig. Jeg har efterhånden besøgt en del SB'er og aldrig har jeg oplevet en SB der var så lidt engageret som Sofiemarie. Hvis hun normalt ikke er sådan, og hun måske bare var træt den dag, så skulle hun aflyse mødet istedet for at være så optaget med at få pengene og komme ud af døren så hurtigt som muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle klikker jo ikke med alle, og SBere er måske dårligere til at håndtere et ikke-klik end mere rutinerede GPere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 5 timer siden:

Okay? Så har du vist haft en god oplevelse med hende og jeg har haft en dårlig. Jeg har efterhånden besøgt en del SB'er og aldrig har jeg oplevet en SB der var så lidt engageret som Sofiemarie. Hvis hun normalt ikke er sådan, og hun måske bare var træt den dag, så skulle hun aflyse mødet istedet for at være så optaget med at få pengene og komme ud af døren så hurtigt som muligt. 

Jeg har også besøgt en del og haft besøg af en del sugarbabes, og vil give dig helt ret i at de ligesom os andre kan have en dårlig dag.

 

Bimseman skrev, for 45 minutter siden:

Er det ikke den samme , som har haft flere profiler - Bla. Prioriteten ?

Jo det er det!

 

TorbenMadsen skrev, for 7 timer siden:

Undre mig at I har besøgt hende. Til mig har hun sagt hun ikke har et sted? Men var frisk på at gøre det i bil. 

Hvad måtte i betale for det? 

Det kan du jo spørge hende om? Jeg gav mere ved første møde end ved mit sidste..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...