Hop til indhold
Gabel

Bankokthaimassage Brovst

Recommended Posts

Da jeg havde fri i fredags, lige som mange andre, måtte jeg desværre tage en søndags vagt i dag. 

Bestemte mig for i aftes, at kører en omvej til arbejdet, for at besøge denne nye pige. 

https://annoncelight.dk/showad/275306

Skrev til dem lørdag aften, om de kunne åbne lidt tidligere, så jeg kunne nå et visit inden jobbet. 

De var søde at svare hurtigt på mine sms’er, og dejligt men en tidlig morgen aftale. 

Kørte tidligt afsted i morges, og ankom på adressen. Blev lukket ind af IKKE en 24 årig pige som i annoncen. Jeg brokkede mig, og nu kaldte de efter pigen på 24 år fra annoncen. 

Men nej, det var heller ikke pigen. Så jeg takkede nej tak, og kørte skuffet der fra. 

Det positive er at de er søde og svare hurtigt på sms’er. Til modsætning mange andre. 

Alt andet var negativt, og som mange af jer andre, så syntes jeg også det er dårlig stil med fake annoncer. 

Jeg kan ikke anbefale Møllebakken 27 i Brovst, med mindre ejeren får en rigtig annonce, med en flot ung pige. 

God søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det sku  mærkelig de ik kan sige sig selv. At når vi ankommet og så ser det ik er hende på foto . Tror de vi mænd er dumme el Hva 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Det sku  mærkelig de ik kan sige sig selv. At når vi ankommet og så ser det ik er hende på foto . Tror de vi mænd er dumme el Hva 

Vi skal bare vænne os til at gå igen, hvis annoncen ikke er korrekt. 

Hvis alle gjorde det, ville det jo nok få en ende med alle de fake annoncer. 

Det jo deres håb, at lokke mænd der til, og så de alligevel tænker med pikken, selvom annoncen ikke er korrekt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...