Hop til indhold
Meister1972

Luksus oplevelse søges

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg står og skal fejre en særlig begivenhed. Til det har jeg tænkt at give mig selv en spa, sauna, massage måske mere oplevelse. Det skal være top klasse, med et budget på min. 2.500.- og maks. 7.500.- Jeg har ingen præferencer til thai, mulat, dansk, øst europæisk osv. men omgivelser skal være i orden, rent og pænt, kvinden super nice som slank, venlig og imødekommende. Afslappet på den gode måde og ingen stress. Alderen er underordnet - så længe der er stil og klasse over det.

Det kan være klub, privat eller klinik. Beliggende på Sjælland, Vest-, midt, syd og hovedstaden. 

Hvor går jeg hen?

Redigeret af Meister1972

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meister1972 skrev, for 51 minutter siden:

Hej Alle,

Jeg står og skal fejre en særlig begivenhed. Til det har jeg tænkt at give mig selv en spa, sauna, massage måske mere oplevelse. Det skal være top klasse, med et budget på min. 2.500.- og maks. 7.500.- Jeg har ingen præferencer til thai, mulat, dansk, øst europæisk osv. men omgivelser skal være i orden, rent og pænt, kvinden super nice som slank, venlig og imødekommende. Afslappet på den gode måde og ingen stress. Alderen er underordnet - så længe der er stil og klasse over det.

Det kan være klub, privat eller klinik. Beliggende på Sjælland, Vest-, midt, syd og hovedstaden. 

Hvor går jeg hen?

Hvor du skal gå hen? Tjah, først ville jeg gå til moderationen og spørge, om den kunne flytte tråden til efterlysninger.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med spa klubben inde i husum/vanløse eller hvad det område nu engang hedder. Det er ikke billigt, men pigerne er professionelle, og der er lidt rotation, så du kan gå ind og se hvad du kan finde, og evt. lave en ny aftale efter behov ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...