Hop til indhold

Recommended Posts

Guest MonsterKiller

Det er sgu trist hvad I piger nogle gange skal udsættes for. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja. lyder som en gammel kending der er på banen, igen igen, Voldemort, MIster B eller hvad vi nu (ikke) må kalde ham :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 52 minutter siden:

Tja. lyder som en gammel kending der er på banen, igen igen, Voldemort, MIster B eller hvad vi nu (ikke) må kalde ham :ph34r:

Jeg forstår virkelig ikke hvad de får ud af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KiraRhys skrev, for 15 minutter siden:

Jeg forstår virkelig ikke hvad de får ud af det 

Det er hans hobby. Han ønsker at genere så mange piger som muligt. Han burde samle på glansbilleder eller hønseringe i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KiraRhys skrev, Lige nu:

Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? 

Hvordan er de kommet i besiddelse af dette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
KiraRhys skrev, for 4 minutter siden:

Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? 

Hvad  har du at  skjule  overfor  kommune  og skat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner det ikke. Han har fundet min Facebook profil og nogle billeder af mig, men aner ikke hvordan han har fundet mit nummer og min adresse. Den eneste mulighed er at han har været en kunde ved mig. 

Men den tanke er for skræmmende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KiraRhys skrev, for 10 minutter siden:

Hvad skal man gøre når de truer én med at gå til kommunen og til skat og at de har ens rigtige navn, adresse osv? 

Det lyder nemmere end som så, men du skal ikke lade dig true elle kue. Hvis han vil gå til kommune og skat mv. så må han bare gøre det. Hvis han går til skat, skal de (skat)  sende dig et brev hvor de fortæller at de har fået en anmeldelse. Hvis du ikke har fået det, så har han i hvertfald indtil nu ikke gået til skat.

Jeg kender dig jo ikke, men ud fra at der på din profil står glædespige har du vel tjent penge ved salg af sex. Det betyder at du skal tænke på følgende:

1. Det er ikke ulovligt at på betaling for sex - så her har du ikke noget problem.

2. Du skal normalt betale moms når du sælger sex, og derfor have et cvr.nr. Hvis du sælger for mindre end 50.000 kr. pr. år,  behøver du ikke have et cvr.nr. og du skal ikke betale moms.

3. Selv om du ikke har cvr.nr. skal du betale skat af den fortjeneste som du har. Dvs. at du skal lave en opgørelse over hvor meget du har tjent. Det er de penge som du har modtaget minus de udgifter som du har haft for at sælge dine ydelser.

4. Hvis du er på overførselsindkomst, dagpenge eller lignende har du pligt til at fortælle hvor meget du har tjent, så det kan trækkes fra i ydelserne fra det offentlige.

Det vil nok være en god ide at du laver en opgørelse over hvad du har tjent og de udgifter som du har haft og får oplyst det de rette steder.

Men som sagt til at begynde med - du skal ikke lade dig kue.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender kun "historien" her fra EG -men ud fra det virker det lidt som om at han lige nu går efter dig personligt.

Lad være med at bruge krudt på ham.

En ting er hvad loven siger, og noget andet er hvad politiet bruger tid på, men det er altså sådan at loven siger man ikke bare kan chikanere lovlydige borgere uden at det har/kan have en konsekvens for anmelderen. Bl.a. har vi Straffelovens § 164:

"Den, der afgiver urigtige oplysninger til offentlig myndighed med forsæt til, at en uskyldig derved bliver sigtet, dømt eller undergivet strafferetlig retsfølge for et strafbart forhold, straffes med fængsel indtil 6 år. "

Jeg håber at han kan se at der er et skråplan, og at han stopper med at forfølge dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Nemtøs skrev, den 20.5.2019 at 18:26:

Hvad  har du at  skjule  overfor  kommune  og skat?

Det ville hun åbenbart ikke svare på :-) :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 23 minutter siden:

Det ville hun åbenbart ikke svare på :-) :-) :-) 

Hvorfor i al verden skulle hun svare på et spørgsmål om noget der ikke vedkommer andre? 

Hvem siger iøvrigt hun har noget at skjule? 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det gjorde jeg. Jeg har intet at skjule for jeg tjene slet ikke nok til at skulle angive cvr eller til skat. 

Men bare rolig du, jeg er stoppet, af flere årsager som jeg også har angivet længere oppe i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Hvorfor i al verden skulle hun svare på et spørgsmål om noget der ikke vedkommer andre? 

Hvem siger iøvrigt hun har noget at skjule? 

 

 

Prøv  at  læse  trådstarters  kommentar af  den  20 maj  inden  du  hakker  mig  ned!  Min  kommentar skal  læses  i  sammenhæng  med  hvad  trådstarter  selv  har  skrevet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Prøv  at  læse  trådstarters  kommentar af  den  20 maj  inden  du  hakker  mig  ned!  Min  kommentar skal  læses  i  sammenhæng  med  hvad  trådstarter  selv  har  skrevet. 

 

Jeg synes stadig din kommentar er unødvendig og mistænkelig gørende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes stadig din kommentar er unødvendig og mistænkelig gørende. 

Det  er  din tolkning.

Var  faktisk  ment  som  en  hjælp  til  trådstarter, hvis  hun  ikke  laver  noget ulovligt ift  skat  og  kommune - kan det  ubehagelige væsen  jo  ikke  true  hende.  Så kan  væsenet anmelde alt  det  som  det  lyster. 

Ift  om  mit  indlæg  er  unødvendig  eller  ikke, må  vi  lade  administrator om  at  vurdere.  Jeg  ser  dagligt  indlæg  som  er  nedsættende, frastødende  eller  afsporing  og  endnu  værre  røvslikkeri af  bestemte  personer  herinde. 

De fleste springer  jeg  blot  over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Var  faktisk  ment  som  en  hjælp  til  trådstarter,

Ok, det var ikke nemt at se - ikke for mig i al fald :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...