Hop til indhold

Recommended Posts

1) Ja. 2) Du skal bare sætte dig på en café tæt på en uddannelsesinstitution og se lækker og velbeslået ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catono06 skrev, for 1 time siden:

Så må man nok betale sit medlemskab, og håbe man møder dejlig dansk fisse på sitet.

Der er altså rigtig få Sugarbabes på siden lige nu. Så det er nok ikke en god ide at oprette en bruger lige nu med mindre man er villige til at ofre rigtig meget tid og penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 41 minutter siden:

Der er altså rigtig få Sugarbabes på siden lige nu. Så det er nok ikke en god ide at oprette en bruger lige nu med mindre man er villige til at ofre rigtig meget tid og penge. 

Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 3 timer siden:

Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav ;)

2 på en uge er altså ikke meget selvom man har nogle krav. Alle som jeg har skrevet med herinde siger at antallet er faldet meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 21 timer siden:

Der er jeg ikke enige med dig, jeg opretter en profil igen for en uge siden og har allerede mødtes med to.. og jeg har en del krav ;)

Interessant. Nogen du kan anbefale? Jeg er selv forholdvis ny derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er slet ikke så mange brugere på SD som der har været. De der er der, er gamle kendinge og mere eller mindre prof.

Dette gælder under alle omstændigheder i Aarhus-området, og jeg ville ikke anbefale et medlemsskab lige nu.

Bare et heads up!

Peter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update.

Jeg fik oprettet en profil med en 4 uger aftale.

Må inddrømme at det virker meget tynd og op ad bakke hvis man skal lande en aftale.

Øv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Agent0037 skrev, den 22.5.2019 at 06:46:

Der er slet ikke så mange brugere på SD som der har været. De der er der, er gamle kendinge og mere eller mindre prof.

Dette gælder under alle omstændigheder i Aarhus-området, og jeg ville ikke anbefale et medlemsskab lige nu.

Bare et heads up!

Peter

 

Jeg er fra københavns området og jeg har samme oplevelse. Nyhedens interesse er væk og medie omtale af sugardating er prostitution for pigerne til at tænke sig om en ekstra gang inden de opretter en profil. 

Samtidig bliver det ødelagt af de mange mere eller mindre prof GP piger og dem der husler med at sælge billeder og den rene svindel. Så ja det er blevet meget op ad bakke at finde gode oplevelser og kræver et stort tidsforbrug

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige fået dagens tilbud på SD :lol:

4000 kr. ville hun have. Og det dækker under: Ingen kys. Ingen anal. Ingen dominans. Ingen blowjob. Ingen finger. Ingen sex med nærvær og mange ingen andre ting. Mange SB'er er blevet rablende vanvittige med de priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, 1 time siden:

Jeg har lige fået dagens tilbud på SD :lol:

4000 kr. ville hun have. Og det dækker under: Ingen kys. Ingen anal. Ingen dominans. Ingen blowjob. Ingen finger. Ingen sex med nærvær og mange ingen andre ting. Mange SB'er er blevet rablende vanvittige med de priser. 

Hvem var det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt. Men der må være kolleger som falder for det.

jeg fik tilbudt 20 min tvivlsom sex for 2000 kr, tænk hvad du kan for af en god GP for de penge. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...