Hop til indhold

Rimming til ham

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Nu har jeg længe gået med en fa task om at blive rimmet mens jeg får spillet pik af en kvinde. Findes der slet ingen dejlige glædes piger som tilbyder det? Helst gerne i Nordjylland 

Skrevet

Hvis du vil opleve et dybt og grådigt rim job kender jeg ingen bedre end @Nemtøs

hun har en fantastisk tunge og der bliver slikket igennem, fordi hun nyder det ...

Redigeret af GangbangFyren

Skrevet

Lyder godt. Har prøvet og lave en aftale med hende. Men der har desværre ikke passet ind i kalenderen hos nogen af os. Men kan da høre jeg skal se mere frem til en aftale med @Nemtøs end jeg gjorde tidligere :)

Skrevet

Der er et liv FØR og EFTER et møde med Nemtøs  - du lærer hvordan en rigtig liderlig kvinde er og hun er uden sammenligning den mest pik hungrende kvinde på denne side af alperne ..

det bliver juleaften for voksne, så du kan roligt glæde dig OG ligge hende på budget kontoen til fremtidige besøg .. :)

Skrevet
GangbangFyren skrev, for 21 minutter siden:

Der er et liv FØR og EFTER et møde med Nemtøs  - du lærer hvordan en rigtig liderlig kvinde er og hun er uden sammenligning den mest pik hungrende kvinde på denne side af alperne ..

det bliver juleaften for voksne, så du kan roligt glæde dig OG ligge hende på budget kontoen til fremtidige besøg .. :)

Tak  for  dine  meget  rosende  ord  - jeg  rødmer  helt.  Ingen  hemmelig  at  jeg  tænder  voldsomt  på  dig  og  dine  lyster.  Glæder mig  til  at  få  lov  til  at  yde  og  nyde i dit  selskab. 

Skrevet

Jamen så håber jeg da virkelig på et møde med @Nemtøs, har sjældent læst så rosende ord :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.