Hop til indhold
f40aa

Miina gider sku ikke en gang svare

Recommended Posts

Citat

Ring og få et knaldgodt tilbud

Tja, man kunne måske gøre ovenstående, i stedet for at stille en stribe spørgsmål på sms.  Måske er pigen mere til telefonsamtaler end skriftlige korrespondance. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Tja, man kunne måske gøre ovenstående, i stedet for at stille en stribe spørgsmål på sms.  Måske er pigen mere til telefonsamtaler end skriftlige korrespondance. 

Måske hun så ikke skulle skrive at man kan ringe eller sende sms?

Del dette indlæg


Link til indlæg
f40aa skrev, for 1 minut siden:

Måske hun så ikke skulle skrive at man kan ringe eller sende sms?

Enig, hun kunne da sagtens opfordre til at man primært ringer hvis hun foretrækker denne form.   Det kan jo også bare tænkes, at hun primært går efter hurtige aftaler, og ikke har lyst til at svare på en masse detailspørgsmål.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

I det hele taget, hvad piver I over?? Det er da en yderst informativ annonce og hvad yderligere vil I spørge om? Og hvis hun lyver er det jo ligegyldigt om hun gør det i annoncen eller på sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 11 minutter siden:

I det hele taget, hvad piver I over?? Det er da en yderst informativ annonce og hvad yderligere vil I spørge om? Og hvis hun lyver er det jo ligegyldigt om hun gør det i annoncen eller på sms.

Hvem snakker om at lyve? Altså ud over dig? Man skal ikke skrive at man kan sms'e hvis man ikke gider svare. Andre har åbenbart samme oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

f40aa skrev, for 28 minutter siden:

Måske hun så ikke skulle skrive at man kan ringe eller sende sms?

Måske det også handler om indhold i sms’er? Der er forskel på “Hej! Jeg vil gerne bestille en halv time blide former onsdag kl 15. Kan det lade sig gøre? Hilsen Peter” og sms’er med “Hey babe”, “Tid?”, “Hvornår har du tid?” ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

 

Måske det også handler om indhold i sms’er? Der er forskel på “Hej! Jeg vil gerne bestille en halv time blide former onsdag kl 15. Kan det lade sig gøre? Hilsen Peter” og sms’er med “Hey babe”, “Tid?”, “Hvornår har du tid?” ;) 

Og når man bliver spurgt om prisen på forskellige services skal man ikke svare selv om man opfordre kunder til at sende sms? Du må for min skyld gerne få ret men det var bad for business for jeg bruger ikke mere tid på hende.... eller den her tråd med folk der åbenbart syntes det er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
f40aa skrev, for 8 minutter siden:

Og når man bliver spurgt om prisen på forskellige services skal man ikke svare selv om man opfordre kunder til at sende sms? Du må for min skyld gerne få ret men det var bad for business for jeg bruger ikke mere tid på hende.... eller den her tråd med folk der åbenbart syntes det er ok.

Prisen står jo i annoncen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Jeg tror billederne de fake... Prøv at Google dem...

Men.. Wow nogle store kasser.. i drenge må lige sige hvordan det var, hvis i fik dem i hovedet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

...måske det sidder en eller anden små fed type med hår på ryggen, og trykker sig ude på lokummet, som styrer annoncering, opkald,sms osv...er set før

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
f40aa skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/275302 bør man nok ikke bruge en masse krudt på. Hun svare på sms at hun kan besøges men hun gider ikke svare på andet.

Så er det da dejligt at hun er helt oppe i Ålborg, som man jo absolut ikke kunne se ud fra overskriften. Så skriv da for pokker snart på hvilken by det drejer sig om. Hvor svært kan det værre ?? Hvorfor skal man åbne op for derefter at åbne link op, for først der at finde ud af at dette er noget der sker 300 km væk fra ens bopæl. For pokker så hjælp da hinanden med denne lille nyttige oplysning snart !!!!

Jeg kan godt se du er ny, så i DIT tilfælde er det helt ok, da andre nok ikke har mindet dig om at det er en stor hjælp for langt de fleste at man lige tilføjer den lille ting med et bynavn i overskriften.

Men takker uanset hvad for din lille advarsel vedr pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har valgt at jeg ikke svare på sms'er medmindre de ikke kan komme igennem ved opkald og kun med et retur svar at nu er jeg ved mobilen og modtager gerne et opkald. 

Dem der spørger ind til alt som er skrevet i annoncen men er for doven til læse den de får enten ingen svar eller en sms retur at de skal ringe. . Er man for doven eller mener at man har ret til svar på div spørgsmål på SMS som jeg ikke tilbyde de ender som regel med at blive blokket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg har valgt at jeg ikke svare på sms'er medmindre de ikke kan komme igennem ved opkald og kun med et retur svar at nu er jeg ved mobilen og modtager gerne et opkald. 

Dem der spørger ind til alt som er skrevet i annoncen men er for doven til læse den de får enten ingen svar eller en sms retur at de skal ringe. . Er man for doven eller mener at man har ret til svar på div spørgsmål på SMS som jeg ikke tilbyde de ender som regel med at blive blokket

Det er nemlig den helt rigtige indstilling du har. Når en kunde skriver, kan det jo være han er nr 50 den dag der spørger om det samme og et spørgsmål der kan læses i annoncen. 

Ved ikke om nogle mænd har den tanke, at betalingspiger/kvinder bare sidder på et håndklæde hele dage da de er så våde i trussen, at det er nødvendig. Våde af at vente på en enkelt seriøs fyr, der virkelig har tænkt sig at dukke op til aftalen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
f40aa skrev, for 21 timer siden:

Og når man bliver spurgt om prisen på forskellige services skal man ikke svare selv om man opfordre kunder til at sende sms? Du må for min skyld gerne få ret men det var bad for business for jeg bruger ikke mere tid på hende.... eller den her tråd med folk der åbenbart syntes det er ok.

Prisen? Hun tilbyder en time til 1000 kr, hvad vil du vide? 1000 kr for en time er satme da så billigt at det bare er at bestille.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 18.5.2019 at 14:38:

Tja, man kunne måske gøre ovenstående, i stedet for at stille en stribe spørgsmål på sms.  Måske er pigen mere til telefonsamtaler end skriftlige korrespondance. 

Pigen er fra Spanien,så hun taler og skriver næppe dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 1 time siden:

Pigen er fra Spanien,så hun taler og skriver næppe dansk.

Principperne for hvad man foretrækker er vel ikke betinget af om man taler dansk eller engelsk.  Jeg kan så godt forstå, at hvis man kun taler eksempelvis spansk, så bliver det kommutativt svært at indgå aftaler, hvor begge parter har en klar opfattelse af betingelserne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Principperne for hvad man foretrækker er vel ikke betinget af om man taler dansk eller engelsk.  Jeg kan så godt forstå, at hvis man kun taler eksempelvis spansk, så bliver det kommutativt svært at indgå aftaler, hvor begge parter har en klar opfattelse af betingelserne.  

Det er 100% korrekt. Men til gengæld har hun lavet en meget informativ annonce med rigtig mange oplysninger. Så der kan vel ikke være meget at spørge om uden at pigen synes det er tidsspilde at svare på?   Hun har ihvertfald min forståelse hvis hun ikke gider spilde tiden på en dillerspiller :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...