Hop til indhold
Odb87

Hirtshals/Hjørring Kristina88

Recommended Posts

Er der Nogen som har prøvet Kristina88 fra Hirtshals.?

Og som vil gi thomas up?

Jeg har skrevet med hende i knap 3uger.

Jeg har aldrig besøge en glædespige før, og det gør mig selvfølgelig nervøs at læse en tråd i efterlysninger jylland. Hjørring.

Er blevet lukket..

Men at hun sku ha røvet en hun har haft.aftale med.

Hun har ikke en aktiv annonce lige nu.

 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du af den ene eller anden grund er usikker på at møde hende, hvorfor ser du dig så ikke om efter en anden ??

Nogen søger jo den ekstra spænding.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Nogen søger jo den ekstra spænding.:D

Ja måske eller også er det bare ikke rigtigt gennemtænkt. Første gang hos en GP skulle jo gerne blive en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Ja måske eller også er det bare ikke rigtigt gennemtænkt. Første gang hos en GP skulle jo gerne blive en god oplevelse :)

Præcis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja du har nok ret.

Men som sagt har jeg skrevet med hende det stykker tid nu så jeg ville Bare lige forhøre mig inden jeg tog skridt, da jeg fik dette tip fra min kammerart at hun havde snydt og jeg sku læse dette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mener jeg har kneppet hende i Hirtshals i lejlighed. Imens hun sov, sms og lavede andre aftaler med kunder. Hun er et godt knald, men er meget optaget af penge. Ellers sød og flink, og et godt knald, minus hun ikke er tilstede under sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dynamic1 skrev, for 53 minutter siden:

Mener jeg har kneppet hende i Hirtshals i lejlighed. Imens hun sov, sms og lavede andre aftaler med kunder. Hun er et godt knald, men er meget optaget af penge. Ellers sød og flink, og et godt knald, minus hun ikke er tilstede under sex. 

Undskyld mig men vil du uddybe hvad der var godt udover hun .

1. Sov

2. Sms’er mens i knalder.

3. Mere optaget af dine penge end dig.

4. Ikke psykisk tilstede .

nå for pokker..... jeg overså hun var sød og flink.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun så okay ud, var godt naturlig våd i fissen og klar da vi gik igang. Og hvis det er sådan det er, så knepper jeg i hele tiden jeg er der. Om det er Gfe så kald den alternativ og more os over det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig med Ida om første gang med en glædes pige skal være en god oplevelse. 

For der er mange der skuffer med billeder, alder, engagement og dårlig sex. Og listen kan forsætte..... 

Det er ikke nødvendigvis noget med pris at gøre. Nogen glædespiger er bare blevet lidt for mekanisk, ikke er der af lyst eller tror de hele livet er 18 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte igår da jeg så indlægget at hun lignede en af de søstre der er med i dokumentaren på Dr3 lige nu om narko: jeg er på stoffer(Michelle)???

Del dette indlæg


Link til indlæg
TRi skrev, for 54 minutter siden:

Tænkte igår da jeg så indlægget at hun lignede en af de søstre der er med i dokumentaren på Dr3 lige nu om narko: jeg er på stoffer(Michelle)???

Det er uden tvivl hende.

ikke mange har den dialekt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de problemer hun har så er det sgu ikke noget at være stolt af. Var jeg gæst hos hende ville jeg sgu være flov over og ked af at have støttet hende i hendes misbrug.

Håber virkelig hun får noget hjælp selvom jeg tror det er omsonst efter at have set udsendelserne .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var nok før i skrev om hendes baggrund som jeg absolut ikke kendte noget til før den var åbenbaret i denne tråd. 

Vil ikke undskylde for at besøge en glædespige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Privatmail skrev, den 18.5.2019 at 06:37:

Hun lyder da spændende

Går udfra det var ironi :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik min første gang oplevese med hende, bestilte en time.

Da jeg var meget nervøs.  bla. Pga. Min vægt. Og ja jeg har faktisk aldrig haft en kæreste og kun.haft sex 2 gange før hende.

 

Da det er mig der started tråden her vil jeg hermed skrive en anmeldelse af kristina88.  Under anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...