Hop til indhold
Kammerjunkermand

Fon. Odense N. Fantastisk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275222

Jeg besøgte Fon i formiddag.

Bestilte en time og gik en dejlig behandling. 

Hun er lille og velholdt og brysterne har fået lidt hjælp. Hun har lidt tegninger på kroppen, men er ikke overmalet.  

Super service, men uden afslutning i mund. 

Eneste minus er, at der er bad og wc på gangen.

Pas godt på hende. Hun er her 3  Måneder. 

Hun har ikke været i Danmark før, så det er ikke hende der var i Fredericia eller andre steder.

Redigeret af Kammerjunkermand
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Tak for tippet. Kan se det er i Odense N, kan du sige noget om den nærmere lokation uden at oplyse adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes hun ser sprød ud, hvis altså billederne er retvisende ?.

Var det franske ellers uden, selvom du missede afslutning i mund ?

Er der massage inkluderet og i så fald er det så på briks eller i seng ?

Kan du fortælle lidt mere om, hvad “Super service” dækker over ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været i Odense NV for lidt “fun med Fon” (undskyld, ku’ ikke lade være). Den korte version - FANTASTISK! Den lidt længere - Fon er sød, smilende, snakkende og lækker. Stedet ligger fint med gode P-muligheder. Værelset var pænt og rent. Med seng - ikke briks. Købte fuld pakke 1 time med fransk uden, lækre kys, flere gange sex og en ret kvalificeret massage. 1500. Det er den til dato bedste oplevelse jeg har haft i Odense, og jeg sammenligner med flere af de thaier, der normalt anmeldes som værende bedst. God aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har helt sikkert været i Danmark før.  Da hun forstår og taler noget dansk :) men helt sikkert en god oplevelse at besøge hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
scooter skrev, 1 time siden:

Hun har helt sikkert været i Danmark før.  Da hun forstår og taler noget dansk :) men helt sikkert en god oplevelse at besøge hende

Hvor gammel vil du tro hun er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var udenfor mit lokale pastorat da jeg fik lyst til at tjekke om der var en spændende oplevelse i sigte på Fyn, og JA DET VAR DER :P

Syntes anmeldelsen af Fon fortjente mit besøg og skuffet blev jeg absolut ikke. Sikken en fræk lille pige med en SKØØØN krop at befamle :wub:

Hun er virkelig en oplevelse og bare lytte til hende tale kunne holde mig fanget i adskillige timer ( hun har den sødeste "babyagtige" tonefald )

Sexen ja den var sikkert ok, jeg glemte næsten det var det jeg kom efter :D og jeg kan nu kun være glad for at hun er så forholdsvist langt væk fra mit revir fordi ellers ville jeg komme hos hende flere gange om ugen, nu bliver det kun til een gang pr uge .... Ja, jeg er lidt forelsket :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er med på de gode anmeldelser - hun er altså mega lækker ! Rigtig sød -  dejlig krop (smukke bryster) - rigtig dejlig blød marcipan hud! Hun kravlede rundt på min krop med udsigt til hele den smukke !! 

Er en godt gift mand ( det er min kone så ikke ;) ) men for satan hvor måtte hun godt .....

Tak for et super besøg - du får topkarakter herfra - lokaler og beliggenhed lidt mere på det jævne !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerjunkermand skrev, den 17.5.2019 at 13:46:

Eneste minus er, at der er bad og wc på gangen.

Vil det sige fælles med de andre lejligheder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt dejligheden idag, tidligt formiddag. Nok derfor hørte jeg ikke noget til naboer. Om de hørte mig ved jeg jo ikke, sengen knager godt. Det blev en af de absolut bedre oplevelser. Hun er sød, køn , berøringsvenlig og ganske uden ar efter kejsersnit, strækmærker m.m. Desværre med et par alt for store silikonebr. som jeg ikke synes gør noget godt for nogen kvindekroppe, og da sletikke en lille thailandsk, og med tatoveringer (vist 3) som jeg ikke bryder mig om, men det vidste jeg jo i forvejen.

Egentlig ikke så meget nyt at tilføje ift tidl. skribenter.

Hun sagde, hvad jeg også har hørt fra andre piger også, at hun ikke havde helt kunder nok fordi mange bookede og blev væk, så hun spildte tiden. Kunne vi dog ikke løfte i flok og sende en sms hvis vi er blevet forhindret eller har fortrudt. Men det er jo langtfra alle kunder der læser på disse sider. Ærgerligt hvis en sådan lille solstråle ikke kommer mere. 

Det eneste jeg egentlig gerne ville have anderledes er at hun ikke rigtig pirrer under massagen som f.eks, Beer eller Ten gør. Det er dejligt at ligge og blive stimuleret.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig de ovennævnte bemærkninger omkring søde Fon.  Hun er meget smilende og venlig. God indlevelse og dejlig krop.

Fransk var ikke øko, men der var et par gode kys og hun kan bevæge sig på et lagen - I liked it!

Stedet, tja bad og toilet på en gang - hverken så eller hørte andre (formiddag). Gode P-muligheder.

Redigeret af MrDanes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...