Hop til indhold
Den neutrale

Latisia milf Århus

Recommended Posts

Har igennem en længere periode overvejet, at besøge Latisia, en mature på 50+. Nu fik jeg, så muligheden, da hun igen var på besøg i Århus.

Det som slog hovedet på sømmet, var hendes sidste nye billeder, hvor hun er iført Latex coursage. -Woouv hvor frækt.

Fik med bævrende stemme lavet en aftale med hende, på hendes sted, i Aarhus C.

Latisia var nu ganske søde, i telefonen, og hvilken fræk dyb stemme. Inden Jeg fik lagt røret på, fik Jeg spurgt om hun ikke ville tage,

latex corsagen på, som på billedet. Hun grinte, og spurgte drillende: Do you like that?? -YES!! 

Kom til adressen til aftalt tid. Ikke et specielt diskret sted, tror der har været bordel der igennem mange år. Men fik mig alligevel listet ind,

nogenlunde uset.

Jeg blev modtaget i døråbningen, af en supersexet moden kvinde. Hendes billeder, kan godt bærer præg af ælde, som velsagtens er en naturlig

ting for en kvinde i hendes alder.. Men Gosh hvor var hun lækker, billederne i hendes annonce, retfærdiggjorde slet ikke hvor flot og velplejet, hun virkelig er. 

Jeg blev modtaget, af en storsmilende milf, som bød mig velkommen, med dybe tungekys <3 

Blev ført ind på et af værelserne, som var ganske lille, men fremstod utrolig flot og velholdt. Latisia var meget snakkesalig, og jeg følte mig med det 

samme, rolig og veltilpas i hendes selskab. Faktisk så jeg måtte, tage mig sammen for, at gå fra snak, til det som jeg var kommet for, og havde betalt

hende for. 

Vi lagde os ned på sengen, hvor de dybe kys fortsatte, det var utrolig frækt, og føltes mere som et girlfriend fuck, end købe sex. Hun var meget erfaren,

og forstod at bygge en liderlighed op i en mand. 

Jeg spurgt om jeg måtte slikke hende. Hun svarede med et smil: Offcause.

Fik trukket hendes trusser af, og hendes fisse kom til syne. De fleste kvinder er efterhånden, helt glatbarberede. Det var hun ikke, hun havde stadig

kønsbehåring, men ikke nede imellem skamlæberne. Normalt er jeg til 0 kønsbehåring, men hendes var okay. 

Jeg fik kørt tunge op imellem hendes skamlæber og op til klitten, hun smagte fantastisk, hvilket gjorde mig endnu mere liderlig. Forsigtig, fik hun sagt, da

jeg åbenbart, gik lidt for hårdt til værks. Yes that way, guidede hun mig videre.

Så var tiden kommet til, hvor hun skulle slikke min pik. Hun lagde sig oven på mig, og kørte sin store silikonen bryster op og ned af min brystkasse.

Frygtede et øjeblik om mit lem var ved, at ryge inden for i hendes skede. :(  Samtidig havde jeg en usigelig lyst til, at mærke min pik, dybt oppe i hende.

Hun bevægede sig langsomt,  men sikkert ned imod mit organ og satte tungespidse på mit pikhoved, hvorefter hun kørte tunge ned at siden og ned til

nosserne, sådan blev hun ved med, at pirre.. Begynde at stønne helt vildt, Fuck tænkte jeg- Tag nu min pik i munden!

Endelig- men stadig med en erfaring og en ro, tog hun den i munden, samtidig med hun lavede samlejebevægelser med hånden. Jeg lå nu og stønnede,

og gispede helt ukontrollabelt, alt imens hun fortsatte. Blev nød til, at tage hovedpuden hen over hovedet, for ikke at hyle og skrige, som en stukken gris.

Fuck, hun forstår, at bruge sin mund :)

Jeg var hun nu så langt, at det ingen vej var tilbage, havde egentlig tænkt, at skulle kneppe hende, men det her, var bare for vildt til, at kunne stoppe der...

Jeg tænkte, hun kan da ikke undgå, at høre hvor tæt det er på, så hun fjerner da munden inden! Men NEJ, hun gik helt i bund, og tog nu hele pikken i

munden...

Jeg kunne mærke hvordan, det rykkede helt nede fra nosserne, og mit sperm begyndte at pumpe ud, at mit lem... Latisia veg ikke et sekund, men modtog

hele ladningen i sin munden, hvorefter hun slugte. FEDT- det oplever mange ikke mange andre steder, andet det er mod en væsentlig merbetaling. 

Havde aftalt, 30min for 1000kr. Hvis jeg ville komme to gange, kostede det 300.- ekstra. Dette kom slet ikke på tale, da hun havde "slugt", den sidste

energi, som jeg havde i kroppen ;)

Derefter forsatte vi med samtalen, som før seancen. Bl.a spurgte hun ind til, om det var sikkert, at færdes i Århus midtby? Alt

imens jeg liggende på maven, fik en god gang oliemassage.

Fik derefter tøjet på igen.

I døren, fik jeg på ny dybe farvel kys.

Og Jeg håber på, at vi snart ses igen <3

Så stod jeg igen ude på vejen, efter lidt over en halv times hygge.

Status: 

Latisia: 10/10

Nærværende: 10/10

Lokalet:  9/10

At komme uset ind: 4/10

Kommer jeg igen: Helt sikkert, SKAL prøve at kneppe hende. Eftersigende er hun også vild med analsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har også besøgt Latisia. Virkelig god oplevelse. Hun taler rigtig godt engelsk, og er meget nærværende, hen af en GFE. Afslutning var lige som trådstarter med blowjob, det var til gengæld ren PSE. Øko blow, hvor hun uden problemer tog den til roden. Vi havde ikke aftalt noget om CIM, så jeg sagde jeg vsr lige ved at komme hvilket bare fik hende til at blive mere intens. Hun blev ved cirka et halvt minut efter jeg kom, til lige før det punkt hvor det bliver for meget. 

Desværre rejser hun snart fra Århus, men fortæller at hun nok kommer tilbage en anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...