Hop til indhold
love64$

Så fedt at der er nogen der tør stå frem!!!

Recommended Posts

Dejligt at sådan en ubehagelig og usympatisk type bliver stoppet og forhåbentlig får en lang dom - undrer mig bare over at han ikke istedet valgte at tale pænt til pigerne - det ville jeg da have gjort, så jeg var mere sikker på at holde dem i stalden og få dem til at komme igen og betale op til kr. 1000,-/dag   ;-)   - men nogen er selv de bedste til at ødelægge deres egen meget indbringende forretning.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simone Wellness
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:
Erfaren prostitueret lokkede mistænkt afpresser i fælde
 
 
Opdateret 09. maj 2019 kl. 07:18
Slagelse - 09. maj 2019 kl. 06:30
Af Kim Brandt
Kontakt redaktionen:[email protected]
 

To personer sad onsdag tiltalt i Retten i Næstved for at være involveret i en større sag om rufferi, afpresning og trusler. Som beskrevet i Sjællandske mandag drejer det sig om en 21-årig mand fra Slagelse samt en 41-årig ansat på Hotel »Only Sleep« ved Stop 39, der før 1. september sidste år var kendt som »Hotel Antvorskov«.

Ved onsdagens lange retsmøde blev de to tiltalte afhørt, og der kom også to vidner, hvoraf især den ene - en selvudnævnt »glædespige« fra Jylland - kunne fortælle flere hidtil ukendte detaljer. Det var faktisk hende, der fik sagen til at rulle i august måned sidste år.

Dagen startede i retten med afhøring af den hovedtiltalte - en 21-årig mand fra Slagelse, som var lille, kortklippet og havde mørkt fuldskæg. Han var iført en grå trøje, grå joggingbukser og gummisko. Han har siddet varetægtsfængslet siden november sidste år.

Ifølge anklageskriftet skulle han »ikke under 120 gange« have lejet et eller flere værelser på hotellet, selv om han havde fast adresse i Ringparken.

- Ja, jeg har flere gange lejet et værelse på hotellet. For eksempel hvis jeg havde været i byen og scoret, sagde den unge mand, som virkede upåvirket af situationen og anklagerne mod ham.

Enten var den unge mand ualmindelig god til at »score« - eller også var der en anden grund til, at han i perioder nærmest benyttede hotellet som sit andet hjem.

Og her er det anklagerfuldmægtig Mads Skovby Hansens påstand, at den 21-årig ikke alene drev rufferi-virksomhed på stedet, men også afpressede de prostituerede ved at forlange 1000 kroner om dagen for hver dag, de »arbejdede« i Slagelse. Og hvis de ikke betalte frivilligt, truede han sig til pengene.

Politiet aflyttede i flere måneder den 21-åriges telefon og har opsnappet mange belastende samtaler, sms'er og snapchat-beskeder, hvoraf flere blev afspillet og gennemgået i retten.

Blandt andet kom det frem, at den 21-årige talrige gange har indrykket annoncer på sex-siderne »annoncelight« og »sexpiger.dk«, hvor han her lokker prostituerede til Slagelse. De kom fra flere steder i landet, og blev ifølge anklageren tvunget til at betale 1000 kroner om dagen til den 21-årige. Hvis ikke de makkede ret, »ville det gå dem ilde«.

På et tidspunkt i foråret 2018 - formentlig i forsøget på at finde nye piger til sin »forretning« - kontaktede den 21-årige en erfaren prostitueret fra Jylland, som han betalte 600 kroner for et kvarters sex på hotellet, som dengang hed »Hotel Antvorskov«.

Hvad han ikke vidste var, at hun et halvt år senere - i august 2018 - selv indrykkede en annonce på »annoncelight.dk« - udelukkede med det formål at undersøge, hvad der egentlig foregik i Slagelse.

- Jeg havde nemlig hørt fra tre forskellige piger i Slagelse, at de blev afpresset - så derfor besluttede jeg mig for at undersøge sagen. Nogen skulle jo gøre noget, sagde hun med klar og tydelig stemme i retten.

Hun var iført lyserød trøje, lange øjenvipper og høje hæle og fortalte uden tøven, at hun var glædespige.

Hun fortalte videre, at der - blot 10 minutter efter, hun havde indrykket en annonce på nettet, var »bid« fra den 21-årige i Slagelse, som havde set hendes annonce:

»Hvis du skal arbejde i min by, koster det 1000 kr. om dagen«, skrev han til hende.

Der kom flere beskeder, som efterhånden blev grovere og grovere: »Jeg sværger. Når du bliver fanget, bliver det ikke godt«. Du skal ikke fucke med os mere, din narrøv, skrev han til den prosituerede - angiveligt også fordi han selv havde mistet 1000 kroner fra sin tegnebog første gang, de to mødtes på hotellet et halvt år tidligere.

Der blev afspillet en telefonoptagelse i retten, hvor den 21-årige blandt andet sagde: »Vi knepper dig, din bums. Det er meget dumt, det du gør - især mod en perker«.

Selv nægtede den 21-årige, at det var ham, der talte, men politiets undersøgelser viste noget andet.

Efter en batalje på hotellet, hvor den 21-årige angiveligt havde virket særligt truende mod en af pigerne, blev han bedt om at forlade stedet og ikke vise sig fremover.

På det tidspunkt var hotellet blevet overtaget af John Nielsen fra JN Meat i Slagelse, som havde fået en af sine medarbejdere - den 41-årige anden tiltalte i sagen - til at hjælpe med hoteldriften.

Den 41-årige afviste i retten at kende til den 21-åriges »forretning« på hotellet, men nogle af de ansatte fattede efterhånden mistanke til, hvad der foregik, hvilket den 41-årige herefter fortalte videre til sin chef.

Omkring samme tid havde den prostituerede fra Jylland kontaktet politiet - via en »politiven«, som hun udtrykte det i retten, og sagen mod den 21-årige begyndte nu at rulle.

Da politiet ransagede den 21-åriges lejlighed i Ringparken, fandt de blandt andet 46.000 kroner i kontanter gemt under sengen.

- Jeg har arbejdet meget i mine unge dage og sparet op, påstod den 21-årige.

Han havde også en bil til omkring 270.000, ligesom han havde investeret penge i Bitcoins.

Hans økonomi hang dårligt sammen med, at han blot havde haft et kortvarigt job som produktionsmedarbejder på et slagteri - og senere været på dagpenge.

Der ventes dom i sagen på onsdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader
Simone Wellness skrev, for 11 minutter siden:
- Jeg har arbejdet meget i mine unge dage og sparet op, påstod den 21-årige.

En alvorlig sag, godt han er afsløret og fanget. Lige denne sætning viser vist også at der er mange tynde forklaringer på de mange penge. Og så får den da pensionisten her til at føle sig super old. :rolleyes:

Redigeret af Reader
o til å

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simone Wellness
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at sådan en ubehagelig og usympatisk type bliver stoppet og forhåbentlig får en lang dom - undrer mig bare over at han ikke istedet valgte at tale pænt til pigerne - det ville jeg da have gjort, så jeg var mere sikker på at holde dem i stalden og få dem til at komme igen og betale op til kr. 1000,-/dag   ;-)   - men nogen er selv de bedste til at ødelægge deres egen meget indbringende forretning.

Jeg ville seriøst ALDRIG betale ham 1000 kr selvom han talte/skrev pænt til mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simone Wellness skrev, for 47 minutter siden:

Jeg ville seriøst ALDRIG betale ham 1000 kr selvom han talte/skrev pænt til mig :P

Det var også min første tanke - hvorfor overhovedet betale nogen som helst for at jobbe på et hotel.

Iøvrigt kan hotel/motel også blive straffet - endda selvom de ikke vidste det. udfra straffelovens paragraf 233

Har lige tjekket priser : enkelt vær fra 595 og db fra 745 - hvorfor dog betale en eller anden dumpap 1000 for det :D

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simone Wellness skrev, for 22 timer siden:
Erfaren prostitueret lokkede mistænkt afpresser i fælde
 
 
Opdateret 09. maj 2019 kl. 07:18
Slagelse - 09. maj 2019 kl. 06:30
Af Kim Brandt
Kontakt redaktionen:[email protected]
 

.

Der blev afspillet en telefonoptagelse i retten, hvor den 21-årige blandt andet sagde: »Vi knepper dig, din bums. Det er meget dumt, det du gør - især mod en perker«.

 

Lige den sætning bekræftede min mistanke om hvilken type det var :D

Det og så sætningen med det mørke fuldskæg :D

De GP'ere jeg har snakket med, og mange af de annoncer der er på annoncelight, viser et billede af at mændene fra de varme lande ikke har meget respekt overfor kvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simone Wellness skrev, den 17.5.2019 at 13:10:

Jeg ville seriøst ALDRIG betale ham 1000 kr selvom han talte/skrev pænt til mig :P

Hvis nu han/hun lavede et seriøst stykke arbejde med annoncering, booking og lavede aftaler med hotellet om ekstra håndklæder, lagner, mv. - det må jo også være dejligt for den prostituerede at være fri for at oplyse div. personoplysninger til hotellet i forbindelse med bookingen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simone Wellness
Jernsvinet skrev, den 18/5/2019 at 22:01:

Hvis nu han/hun lavede et seriøst stykke arbejde med annoncering, booking og lavede aftaler med hotellet om ekstra håndklæder, lagner, mv. - det må jo også være dejligt for den prostituerede at være fri for at oplyse div. personoplysninger til hotellet i forbindelse med bookingen ;-)

Jeg ville da bestemt bestille i mit rigtige navn så jeg kunne få en kvittering som jeg kunne bruge i mit regnskab :P andet ville da være dumt og ville nok osse foretrække mine egne lagner og håndklæder så ved jeg ihvertfald de er rene :rolleyes: og med hensyn til bookningen ville jeg osse selv have lov til at bestemme, så for mit vedkommende ville det være lige meget ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...