Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvornår tør I at gøre det uden kondom?

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Jeg synes at der dukker flere annoncer frem omkring GP'er der tilbyder sex uden kondom. De fleste af de GP'er er ofte østeuropæere. Mit spørgsmål er så, om I tør at gøre det uden kondom med en GP der åbenlys reklamere med at hun tilbyder at gøre det uden kondom? Personligt tør jeg aldrig at gøre det. I princippet kunne GP'en have gjort det med tusinder uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha. Jeg var skisme ved at være helt nervøs, for at vi ikke skulle se dette spørgsmål / denne diskussion igen. Det er jo allerede ved at være nogle uger siden, at den senest var der, så der var sandelig også på tide, at der blev spurgt ind til dette igen.... :rolleyes:

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Ja, jeg var også begyndt at blive bekymret over ikke at skulle se de sædvanlige hellige køer blive trukket på kløvermarken igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er imponerende så mange tråde du kan oprette om usikker sex ud fra forskellige vinkler hver gang :)

hvor mange overskrifter har du tilbage i kladdehæftet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 7 timer siden:

Mit spørgsmål er så, om I tør at gøre det uden kondom med en GP der åbenlys reklamere med at hun tilbyder at gøre det uden kondom?

Din overskrift siger noget andet. Mit svar på din overskrift:

Jeg tør gøre det med privatsex, når hende jeg er sammen skal "overtales" - altså at vi taler om vores risikoprofil inden. Hvis hun bare gør det så er jeg som regel så svag, at jeg går med på det alligevel - uden at tale om det. En enkelt gang fik jeg dog "tømmermænd", for jeg tror hun forsøgte at blive gravid. Heldigvis var jeg så fuld, at jeg ikke kom.

En GP, der åbenlyst reklamerer: Nej tak - der er alt for stor risiko. Jeg har alligevel haft sex med en GP uden gummi, fordi jeg blev lokket til det - tre gange i alt tror jeg det er. Den ene gang fik jeg klamydia af det - eneste gang i mit liv jeg er blevet smittet med det trods ubeskyttet sex med temmelig mange kvinder privat.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genlæs dine tidligere tråd om samme elme, brug felte søg herinde og find flere tråde om sex uden gummi. Brug Google også om samme emle. 

Fælles for alle siderne gem dem under dine favoritter så hvor du har behover igen for at læse om sex uden gumme finder du hurtigere svar på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det seneste har jeg i Thailand været sammen med 2 glædespiger uden at bruge kondom, fordi begge sagde, at de kun havde samleje uden kondom med mig og ellers kun havde få sexpartnere til oralsex only - og fordi jeg ikke havde samleje uden kondom med de andre glædespiger jeg var sammen med i samme periode - og fordi begge + mig selv fik lavet en blood test, der viste at vi alle var HIV negative ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg knalder kun de kvinder:wub: der hele deres liv som en "ekstra sikkerhed" konsekvent altid har holdt P-pillen mellem knæene

Det forlyder at det er den mest sikre form for prævention og beskyttelse mod kønssygdomme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 15 minutter siden:

Jeg knalder kun de kvinder:wub: der hele deres liv som en "ekstra sikkerhed" konsekvent altid har holdt P-pillen mellem knæene

Det forlyder at det er den mest sikre form for prævention og beskyttelse mod kønssygdomme

Ja, så bliver de også så dejlig stramme i fissen, når man knalder dem bagfra - men det er vist ikke den mest sikre form for prævention eller beskyttelse mod kønssygdomme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg knalder alle uden kondom. Dog lige med undtagelse af banjospillene hekse, troldkvinder og enhjørninge. Der sætter jeg alligevel grænsen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 30 minutter siden:

Dog lige med undtagelse af banjospillene hekse

jeg må vist se at få lagt det banjospilleri på hylden

street credit er også for nedadgående

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 7 timer siden:

Jeg knalder kun de kvinder:wub: der hele deres liv som en "ekstra sikkerhed" konsekvent altid har holdt P-pillen mellem knæene

Det forlyder at det er den mest sikre form for prævention og beskyttelse mod kønssygdomme

Nej, oral prævention er det mest sikre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 2 timer siden:

jeg må vist se at få lagt det banjospilleri på hylden

street credit er også for nedadgående

Så må du finde ukulelen frem i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal man i det mindste huske, at tage ballonen på, når man har onsdagssex med fruen derhjemme, så man ikke sender hende på skadestuen med glasskår mellem benene. Uanset hvad står man med et pænt bøvlet forklaringsproblem. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

Stop nu med det moralske pis og lade folk gøre hva de har lyst til, det er jo op til den enkelte og det må da respekteres.

Alle ved sku da der er rissisi ved sex uden kondom, så put da gummi dut på og la andre gøre, som de vil...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen må man appellere til folks sunde fornuft. 

Det er da klart at hvis man tilbyder bolning uden kondom, må det være fordi man er sygdomsfri og ikke kan give noget stads videre. Man er dermed ren i sind og krop.

Derimod! Dem som knalder med kondom må vel være fordi man ikke ønsker at give alle sine dårligdomme videre. Det giver vel meget god mening. Og tak for det!

En forklaring? Nuvel....når nu du insisterer!

Hvis du ser en på gaden med benet i gips, tænker du straks: "Det står godt nok sløjt til med bentøjet"

Ser du en på gaden uden benet i gips tænker du naturligvis: "De benbasser fejler sørme ikke noget. Ergo bentøjet er i topform"

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Igen må man appellere til folks sunde fornuft. 

Det er da klart at hvis man tilbyder bolning uden kondom, må det være fordi man er sygdomsfri og ikke kan give noget stads videre. Man er dermed ren i sind og krop.

Derimod! Dem som knalder med kondom må vel være fordi man ikke ønsker at give alle sine dårligdomme videre. Det giver vel meget god mening. Og tak for det!

En forklaring? Nuvel....når nu du insisterer!

Hvis du ser en på gaden med benet i gips, tænker du straks: "Det står godt nok sløjt til med bentøjet"

Ser du en på gaden uden benet i gips tænker du naturligvis: "De benbasser fejler sørme ikke noget. Ergo bentøjet er i topform"

Den der forklaring ryger lige i den store bog om livet, til når min søn bliver 15. Og så får han sku også lige en pakke cigaretter, så de kan nyde den der lækre efter sex smøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...