Hop til indhold
Guest Nemtøs

Påklædning ved GB

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  gerne  høre  jer  mænd  om  hvad  I finder  mest  frækt  af  påklædning  til GB?

Jeg  har  overvejet  en  baby-doll, corsage, latex body-stocking  hvor  brysterne  stikker  ud, en  blonde-heldragt  med  fri  adgang  til  bryster  og  fisse?

Eller  foretrækker  I at  kvinden er  helt  nøgen?

Lad  mig  høre  jeres  meninger  - tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frække kvinde,,, 

Nu skal jeg jo ikke selv deltage i dit GB, men som du selv beskriver så er min personlige mening at det er vildt frækt, altså at du ikke er helt nøgen, dog er der fri "adgang" til at se og føle de helt rigtige steder,, de frække og intime. 

Sagt på en lidt anden måde en nøgen kvinde er fræk, men en udfordrende påklædt kvinde er næsten dobbelt så frækt ;)

Jeg ville gå med det sidste en blonde heldragt med fri adgang,,, 

Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver
Fik ikke der hele med,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyrmidt
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Vil  gerne  høre  jer  mænd  om  hvad  I finder  mest  frækt  af  påklædning  til GB?

Jeg  har  overvejet  en  baby-doll, corsage, latex body-stocking  hvor  brysterne  stikker  ud, en  blonde-heldragt  med  fri  adgang  til  bryster  og  fisse?

Eller  foretrækker  I at  kvinden er  helt  nøgen?

Lad  mig  høre  jeres  meninger  - tak 

Helt klart.. latex body-stocking. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den ‎16‎-‎05‎-‎2019 at 23:35:

Vil  gerne  høre  jer  mænd  om  hvad  I finder  mest  frækt  af  påklædning  til GB?

Jeg  har  overvejet  en  baby-doll, corsage, latex body-stocking  hvor  brysterne  stikker  ud, en  blonde-heldragt  med  fri  adgang  til  bryster  og  fisse?

Eller  foretrækker  I at  kvinden er  helt  nøgen?

Lad  mig  høre  jeres  meninger  - tak 

Gerne helt nøgen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ikke for at være lyseslukker men mht. latex:

Det er helt rigtig at latex rent visuelt er utrolig flot og sexet.

Men det er også upraktisk at have på i længere tid. Især hvis det er en heldragt der dækker det meste af kroppen. Huden kan ikke ånde under latex og har man først haft det på i en halv time så driver kroppen af sved inde under latexen.  Det vil ikke være behageligt at have på under de omstændigheder du nævner ( GB )  for skal man ovenikøbet  lave "lagengymnastik " så vil du komme til at sejle inde i dit latexkostume. Det er jo trods alt gummi .

Bare en praktisk information.. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Ikke for at være lyseslukker men mht. latex:

Det er helt rigtig at latex rent visuelt er utrolig flot og sexet.

Men det er også upraktisk at have på i længere tid. Især hvis det er en heldragt der dækker det meste af kroppen. Huden kan ikke ånde under latex og har man først haft det på i en halv time så driver kroppen af sved inde under latexen.  Det vil ikke være behageligt at have på under de omstændigheder du nævner ( GB )  for skal man ovenikøbet  lave "lagengymnastik " så vil du komme til at sejle inde i dit latexkostume. Det er jo trods alt gummi .

Bare en praktisk information.. 

Tak  for  nyttig  information. 

Jeg  har  haft  et  par  højtajlet trusser  i latex  med  nupper de rigtige  steder.. de  var  frække  og  lækre  men  ja jeg  sejlede  i dem  efter  et  stykke  tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Tror ikke du finder det samme svar hos alle mænd. 

Er pigen slank fortrækker jeg at hun har et par stramme jeans på...

Har hun mere fyldige former er en kjole at fortrække..

Altså helt almindeligt tøj, der ikke udstråler at hun er en gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 18.5.2019 at 21:16:

Tror ikke du finder det samme svar hos alle mænd. 

Er pigen slank fortrækker jeg at hun har et par stramme jeans på...

Har hun mere fyldige former er en kjole at fortrække..

Altså helt almindeligt tøj, der ikke udstråler at hun er en gp.

Tror nu mændene bliver skuffet hvis vi dukker op i Alm hverdags tøj. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis man kan holde ud at have lingeri/kostumer eller lign på til et GB, så knalder man for lidt.

100% nøgen er bedst, så skal man kun holde styr på mændene og ikke snærende snore/bh stropper/støvekoste/stetoskoper og hvad der ellers høre sig til i et kostume :P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren

Tror også mere der er tænkt i “byde velkommen dress” ... når først GB er igang, så bliver der stensikkert ikke stykke tekstil der overlever ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og der et ikke nogen der har skrevet at de gerne vil se nogle billeder, så vi har noget at sammenligne med? Nu er jeg skuffet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...