Guest Nemtøs Skrevet 16. Maj, 2019 Vil gerne høre jer mænd om hvad I finder mest frækt af påklædning til GB? Jeg har overvejet en baby-doll, corsage, latex body-stocking hvor brysterne stikker ud, en blonde-heldragt med fri adgang til bryster og fisse? Eller foretrækker I at kvinden er helt nøgen? Lad mig høre jeres meninger - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 16. Maj, 2019 Corsage, og intet andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 16. Maj, 2019 (edited) Hej Frække kvinde,,, Nu skal jeg jo ikke selv deltage i dit GB, men som du selv beskriver så er min personlige mening at det er vildt frækt, altså at du ikke er helt nøgen, dog er der fri "adgang" til at se og føle de helt rigtige steder,, de frække og intime. Sagt på en lidt anden måde en nøgen kvinde er fræk, men en udfordrende påklædt kvinde er næsten dobbelt så frækt Jeg ville gå med det sidste en blonde heldragt med fri adgang,,, Venligst Hunter Redigeret 16. Maj, 2019 af Hunting for beaver Fik ikke der hele med,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 16. Maj, 2019 Nemtøsen er giga fræk i corsage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyrmidt Skrevet 17. Maj, 2019 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Vil gerne høre jer mænd om hvad I finder mest frækt af påklædning til GB? Jeg har overvejet en baby-doll, corsage, latex body-stocking hvor brysterne stikker ud, en blonde-heldragt med fri adgang til bryster og fisse? Eller foretrækker I at kvinden er helt nøgen? Lad mig høre jeres meninger - tak Helt klart.. latex body-stocking. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 17. Maj, 2019 Fyrmidt skrev, for 2 timer siden: Helt klart.. latex body-stocking. Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 17. Maj, 2019 Helt klart et frækt dress. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 17. Maj, 2019 Corsage eller babydoll. Eller latex, det er faktisk også ret lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 17. Maj, 2019 Din dragt med adgang til bryster og fisse er uimodståelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 18. Maj, 2019 Nemtøs skrev, den 16-05-2019 at 23:35: Vil gerne høre jer mænd om hvad I finder mest frækt af påklædning til GB? Jeg har overvejet en baby-doll, corsage, latex body-stocking hvor brysterne stikker ud, en blonde-heldragt med fri adgang til bryster og fisse? Eller foretrækker I at kvinden er helt nøgen? Lad mig høre jeres meninger - tak Gerne helt nøgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 18. Maj, 2019 (edited) Ikke for at være lyseslukker men mht. latex: Det er helt rigtig at latex rent visuelt er utrolig flot og sexet. Men det er også upraktisk at have på i længere tid. Især hvis det er en heldragt der dækker det meste af kroppen. Huden kan ikke ånde under latex og har man først haft det på i en halv time så driver kroppen af sved inde under latexen. Det vil ikke være behageligt at have på under de omstændigheder du nævner ( GB ) for skal man ovenikøbet lave "lagengymnastik " så vil du komme til at sejle inde i dit latexkostume. Det er jo trods alt gummi . Bare en praktisk information.. Redigeret 18. Maj, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Maj, 2019 Lady C skrev, for 3 timer siden: Ikke for at være lyseslukker men mht. latex: Det er helt rigtig at latex rent visuelt er utrolig flot og sexet. Men det er også upraktisk at have på i længere tid. Især hvis det er en heldragt der dækker det meste af kroppen. Huden kan ikke ånde under latex og har man først haft det på i en halv time så driver kroppen af sved inde under latexen. Det vil ikke være behageligt at have på under de omstændigheder du nævner ( GB ) for skal man ovenikøbet lave "lagengymnastik " så vil du komme til at sejle inde i dit latexkostume. Det er jo trods alt gummi . Bare en praktisk information.. Tak for nyttig information. Jeg har haft et par højtajlet trusser i latex med nupper de rigtige steder.. de var frække og lækre men ja jeg sejlede i dem efter et stykke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 18. Maj, 2019 Tror ikke du finder det samme svar hos alle mænd. Er pigen slank fortrækker jeg at hun har et par stramme jeans på... Har hun mere fyldige former er en kjole at fortrække.. Altså helt almindeligt tøj, der ikke udstråler at hun er en gp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. Maj, 2019 Rust in Peace skrev, den 18.5.2019 at 21:16: Tror ikke du finder det samme svar hos alle mænd. Er pigen slank fortrækker jeg at hun har et par stramme jeans på... Har hun mere fyldige former er en kjole at fortrække.. Altså helt almindeligt tøj, der ikke udstråler at hun er en gp. Tror nu mændene bliver skuffet hvis vi dukker op i Alm hverdags tøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. Maj, 2019 Hvis man kan holde ud at have lingeri/kostumer eller lign på til et GB, så knalder man for lidt. 100% nøgen er bedst, så skal man kun holde styr på mændene og ikke snærende snore/bh stropper/støvekoste/stetoskoper og hvad der ellers høre sig til i et kostume Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GangbangFyren Skrevet 20. Maj, 2019 Tror også mere der er tænkt i “byde velkommen dress” ... når først GB er igang, så bliver der stensikkert ikke stykke tekstil der overlever ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 20. Maj, 2019 ...og der et ikke nogen der har skrevet at de gerne vil se nogle billeder, så vi har noget at sammenligne med? Nu er jeg skuffet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg