Hop til indhold
Guest Peter26

SB Storebryster

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej,

Nogen som kender til en eller flere Sugarbabes i Jylland med store naturlige bryster? Jeg var i gang med at skrive med Maria365 men hun valgte sjovt nok at blokere mig inde på sugardaters uden forklaring og uden jeg havde skrevet noget forkert til hende. Sjov hjemmeside efterhånden, det er ikke så tit de svare tilbage på brevene man skriver til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert en fake profil.

Aftalte at mødes, men så ville “hun” ha forudbetaling. 500 ud af de 1000 det kostede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, den 16.5.2019 at 19:37:

Hej,

Nogen som kender til en eller flere Sugarbabes i Jylland med store naturlige bryster? Jeg var i gang med at skrive med Maria365 men hun valgte sjovt nok at blokere mig inde på sugardaters uden forklaring og uden jeg havde skrevet noget forkert til hende. Sjov hjemmeside efterhånden, det er ikke så tit de svare tilbage på brevene man skriver til dem.

Sådan har det nu altid været at de fleste ikke svare. Men det skyldes primært pigerne får sindsygt mange beskeder... 

Men mit indtryk er nu alligevel at der lige nu er færre seriøse profiler end nogensinde og en større andel af gamle kendinge af hel og halv prof GPere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
TorbenMadsen skrev, for 4 timer siden:

Sådan har det nu altid været at de fleste ikke svare. Men det skyldes primært pigerne får sindsygt mange beskeder... 

Men mit indtryk er nu alligevel at der lige nu er færre seriøse profiler end nogensinde og en større andel af gamle kendinge af hel og halv prof GPere

Hvis du kender en eller flere med store naturlige bryster så skriv gerne. Træls de ikke svare når man skriver til dem, så tænker man hvorfor er de der inde så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...