Guest Peter26 Skrevet 16. Maj, 2019 Hej, Nogen som kender til en eller flere Sugarbabes i Jylland med store naturlige bryster? Jeg var i gang med at skrive med Maria365 men hun valgte sjovt nok at blokere mig inde på sugardaters uden forklaring og uden jeg havde skrevet noget forkert til hende. Sjov hjemmeside efterhånden, det er ikke så tit de svare tilbage på brevene man skriver til dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys 11 Skrevet 31. Maj, 2019 Det er helt sikkert en fake profil. Aftalte at mødes, men så ville “hun” ha forudbetaling. 500 ud af de 1000 det kostede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 1. Juni, 2019 Peter26 skrev, den 16.5.2019 at 19:37: Hej, Nogen som kender til en eller flere Sugarbabes i Jylland med store naturlige bryster? Jeg var i gang med at skrive med Maria365 men hun valgte sjovt nok at blokere mig inde på sugardaters uden forklaring og uden jeg havde skrevet noget forkert til hende. Sjov hjemmeside efterhånden, det er ikke så tit de svare tilbage på brevene man skriver til dem. Sådan har det nu altid været at de fleste ikke svare. Men det skyldes primært pigerne får sindsygt mange beskeder... Men mit indtryk er nu alligevel at der lige nu er færre seriøse profiler end nogensinde og en større andel af gamle kendinge af hel og halv prof GPere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 1. Juni, 2019 TorbenMadsen skrev, for 4 timer siden: Sådan har det nu altid været at de fleste ikke svare. Men det skyldes primært pigerne får sindsygt mange beskeder... Men mit indtryk er nu alligevel at der lige nu er færre seriøse profiler end nogensinde og en større andel af gamle kendinge af hel og halv prof GPere Hvis du kender en eller flere med store naturlige bryster så skriv gerne. Træls de ikke svare når man skriver til dem, så tænker man hvorfor er de der inde så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. Juni, 2019 Prøv at se Krøltoppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg