Hop til indhold

Recommended Posts

Sugardaddy her ;) så blev det torsdag og må indrømme at det er blevet tid til en dames kyndige berøring igen... de babes jeg har/ses med får selvfølgelig nogle kontanter med fra mig men må indrømmet at jeg godt kunne finde på at smide nogle små gaver med hende også.... især fordi hende jeg skal ses med i næste uge snart har fødselsdag og det er vidst sidste gang vi skal ses inden da... så er det nogle der har nogle bud til hvad sådan en kommende 21-årig dame ønsker sig? Alle bud modtages... og ja, har selv tænkt på frække trusser og G-streng :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det godt... Torsdag er bare store-berøringsdag.

Udover det kunne du jo spørge den udkårne om, hvad hun ønsker sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Kender det godt... Torsdag er bare store-berøringsdag.

Udover det kunne du jo spørge den udkårne om, hvad hun ønsker sig. 

Lige præcis ;) men idéen var faktisk at inkludere et overraskelsesmonoment til vores aftale ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavnermand skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis ;) men idéen var faktisk at inkludere et overraskelsesmonoment til vores aftale ;) 

Du kan sikkert få rigtig mange gode forslag herinde. Jeg synes bare, at du så burde tænke på det, du ved om hende - hun har måske fortalt dig ting, som kunne give dig idéer til, hvad hun ville blive glad for og interesserer sig for. Det udsender en opmærksomhed og betænksomhed, som de fleste ville sætte stor pris på :) 

...eller også kunne du netop bare købe et par trusser, som du godt ville se hende i :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 47 minutter siden:

Du kan sikkert få rigtig mange gode forslag herinde. Jeg synes bare, at du så burde tænke på det, du ved om hende - hun har måske fortalt dig ting, som kunne give dig idéer til, hvad hun ville blive glad for og interesserer sig for. Det udsender en opmærksomhed og betænksomhed, som de fleste ville sætte stor pris på :) 

...eller også kunne du netop bare købe et par trusser, som du godt ville se hende i :D 

Man køver sgu da itte trusser for at se hende i dem, men for at pille dem af hende. Men hvordan skal en lille uskyldig pige som du også vide det fra :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Du kan sikkert få rigtig mange gode forslag herinde. Jeg synes bare, at du så burde tænke på det, du ved om hende - hun har måske fortalt dig ting, som kunne give dig idéer til, hvad hun ville blive glad for og interesserer sig for. Det udsender en opmærksomhed og betænksomhed, som de fleste ville sætte stor pris på :) 

...eller også kunne du netop bare købe et par trusser, som du godt ville se hende i :D 

Man lytter opmærksomt på alt hvad pigen fortæller én.......... og så køber man alligevel de små sorte “tandtråds trusser” og den gennemsigtige BH :ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Kender det godt... Torsdag er bare store-berøringsdag.

Udover det kunne du jo spørge den udkårne om, hvad hun ønsker sig. 

Det hænger måske sammen med, at det i gamle dage var lønningsdag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu altid haft vin, chokolade og en enkelt gang blomster med. Jeg har også haft lidt Gl. Dansk med, som efter pigens ønske blev nydt under den indledende "siden-sidst-samtale". En smuk tradition, jeg godt kunne savne.

Med mindre pigen er på streng kur, går man nu ikke galt af chokolade af den bedre slags.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Man køver sgu da itte trusser for at se hende i dem, men for at pille dem af hende. Men hvordan skal en lille uskyldig pige som du også vide det fra :mrgreen:

Du har ret... Jeg er helt clueless. Jeg synes nemlig det er mest behageligt slet ikke at have nogen på :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavnermand skrev, for 16 timer siden:

ja, har selv tænkt på frække trusser og G-streng :P

med mindre hun er samler eller ligefrem mangler så lyder det mere som en gave til dig og dine øjne og ikke til hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 44 minutter siden:

slet ikke at have nogen på

Jeg blir alså så sjenert når du skriver såen nojet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
aaisha skrev, for 10 timer siden:

med mindre hun er samler eller ligefrem mangler så lyder det mere som en gave til dig og dine øjne og ikke til hende :)

Enig. Jeg er mere til "lyt til hvad hun fortæller og vælg en gave ud fra det". Meget mere personligt. 

Sødt med gaver. Det er dejligt at vide folk har tænkt på én <3 Det tror jeg du får gode point for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 timer siden:

Du har ret... Jeg er helt clueless. Jeg synes nemlig det er mest behageligt slet ikke at have nogen på :D:P

Så er du jo selv en gave for os, der ikke er så fortrolige med trussekøb som gave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 17/5/2019 at 21:47:

Den største gave jeg har med ved GPbesøg:

 

Det er altså MIG SELV.

 

:D    :lol:    :-o    :rolleyes:

Du ved godt, at man ikke skal være nærig, når man giver gaver, ikk’ ? :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Qua et tidligere indlæg fra min hånd, hvor jeg påpeger at man bør lytte opmærksomt på den sødes ønsker, og handle derefter......... er hun nu en fugtmåler rigere :ph34r:

Jep! En fugtmåler!!

Og inden i bryder ud i ren eufori af skurvognssnak, så vil jeg lige smide et par kommentarer selv....B)

Hun: Hvilken fugtmåler bør man vælge?

Mig: Min finger :ph34r:

Hun: Idiot! :D

......

Nej, den skal ikke bruges til at måle fugt i fugen :rolleyes:

......

Men glad blev hun da, (der var også batterier med)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...