Hop til indhold

Recommended Posts

Lidt mere fra min lille ferie til Tenerife.

Dette er ikke en anmeldelse, men en oplevelse.

Efter mit tidligere besøg på massagestedet der er anmeldt tidligere, gik jeg en aften ned til området i Las Americas hvor nattelivet er i fuld gang.

Diskotekerne ligger på stribe, og tilbyder en gratis drink, det blev så til et par øl og GT på husenes regning.

På vejen hjem til hotellet blev jeg kontaktet af en lille smækker blondine fra England, hun tilbød Fuck and Suck 100 euro....gerne på mit hotel, mod at jeg så gave 10 euro til en taxa tilbage til området.

Pigen var tydeligvis amatør, 22 år, men i guder en oplevelse......

Hun fortalte ankommet til Hotellet at hun manglede penge til en flybillet hjem til Manchester.

Ved ikke om det passer, men hendes historie løs sandfærdig.

Hun tog lige et bad, hvilket jeg så også gjorde sammen med hende.

Vi fik lidt rosevin og hun var både sød og sjov at tale med.

Selve akten var superfin, med både sex og blow i rigelige mængder, alt med kondom indtil afslutningen, hvor det var OK jeg kom i munden på hende. Undervejs prøvede vi også lidt anal til hende, men måtte opgive, da hun simpelthen var for klein til dette.

Hun var omkring 160 cm og vejede maks. 50 kg. men hold op hun var sød og ikke mindst fræk,

Hun var hos mig i næsten 2 timer, inden hun så vendte snuden hjem, jeg gav hende 130 euro både for ekstra tid og hendes gode humør, vi aftalte jeg skulle kikke forbi den næste aften, men da fandt jeg hende ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder sinsygt frækt, og minder og nogle tilbud jeg har fået og desværre aldrig fuldt til dørs, jeg tager chancen næste gang B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...