Hop til indhold
Donsim

Jeanette, Herning. Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Det er ikke så tit jeg er aktiv herinde, men nu har jeg alligevel fået lyst til at dele en oplevelse med jer

Jeg tog kontakt til Jeanette https://annoncelight.dk/showad/270928 og da hun lød rigtig sød i telefonen og gav mig lov til at afslutte i hendes ansigt og mund, hvis jeg købte en time var jeg hurtigt på vej ind mod Herning.
Vel ankommet kunne jeg konstatere at hun er rigtig sød og nem at snakke med, hvilket er meget vigtigt for mig, især når jeg bestiller en time.   
Der gik ikke ret lang tid inden hun var godt i gang med BJ. Det resulterede så i at der ikke gik ret lang tid inden jeg fyrede kanonen af udover hende. Med et stort smil og sæd i hele ansigtet sagde hun så til mig at det kun var godt, fordi så kunne jeg give hende en ordentlig tur i anden omgang. Jeg var godt nok noget skeptisk i forhold til om jeg kunne præstere en gang til, men efter at vi havde lagt og snakket lidt og hun var begyndt at pille alle de rigtige steder, kom der alligevel liv i kalorius igen og hun fik det hun ville have.


Stedet var dejlig diskret
Det er hende på billederne
Gentagelsesfaren er meget stor   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dejligt. Hun skriver xl og 98 kg. Er hun meget stor i det.?  På hendes billeder ser hun ikke decideret fed ud. Jeg kan godt lide former og især store bryster, men er ikke til kæmpe deller og hængemave... er hun velproportioneret ?

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er faktisk lidt sjovt. Jeg vil også mene at hun vejer betydeligt mindre end de 98, hun er bestemt ikke fed. Hun er heller ikke åleslank, men sådan lige tilpas.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...