Hop til indhold

Recommended Posts

Det drilleri på den skodtablet som jeg har idag, så ingen link, men søg efter Jessie på Annoncelight, Sorry. 

Først det negative:

Ingen kys, selvom hun skulle elske det ifølge annoncen. 

Ingen SF, selvom det skulle være incl. i prisen. 

Hun var lige stået op og gik i hurtigt bad, mens tiden gik. Men hellere det end ingen bad. 

Ordentlig klat glidecreme, hver gang vi skiftede stilling. 

Så det positive:

Køn pige, smilende og Sindsyg lækker petit krop, hun er Max 30 cm. bred over røven, og små lækre ungpige bryster, me like :-)

Hvis i kigger på det billede hvor hun sidder tilbagelænet, så passer tykkelsen på hendes ben. Ved ikke hvordan man på de fleste billeder får røven til at syne større end i virkeligheden, men det er fakta. 

Hun startede med et dejligt blow hvor hun forsøgte at gå dybt flere gange, så 69, dog kun kort tid da hun ville igang med at kneppe. Ridetur, derefter hende på ryggen med fødder på min skulder, og sidst i doggy, det er et syn for guder. Fuck jeg er vild med den krop. 

Bliver der genbesøg? Det kan ikke udelukkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 17 minutter siden:

Tak for hjælpen :-)

En ekstra kommentar til min anmeldelse:

Hun har lige skrevet at det var min egen skyld at blow var med kondom, da pikken lugtede af tis. Jeg havde dog lige været i bad 30 min. før, men derfor kan hun jo godt have ret. Plejer faktisk også at gå ud på pigens badeværelse og aske den, men desværre ikke denne gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Det drilleri på den skodtablet som jeg har idag, så ingen link, men søg efter Jessie på Annoncelight, Sorry. 

Først det negative:

Ingen kys, selvom hun skulle elske det ifølge annoncen. 

Ingen SF, selvom det skulle være incl. i prisen. 

Hun var lige stået op og gik i hurtigt bad, mens tiden gik. Men hellere det end ingen bad. 

Ordentlig klat glidecreme, hver gang vi skiftede stilling. 

Så det positive:

Køn pige, smilende og Sindsyg lækker petit krop, hun er Max 30 cm. bred over røven, og små lækre ungpige bryster, me like :-)

Hvis i kigger på det billede hvor hun sidder tilbagelænet, så passer tykkelsen på hendes ben. Ved ikke hvordan man på de fleste billeder får røven til at syne større end i virkeligheden, men det er fakta. 

Hun startede med et dejligt blow hvor hun forsøgte at gå dybt flere gange, så 69, dog kun kort tid da hun ville igang med at kneppe. Ridetur, derefter hende på ryggen med fødder på min skulder, og sidst i doggy, det er et syn for guder. Fuck jeg er vild med den krop. 

Bliver der genbesøg? Det kan ikke udelukkes

Many thanks for taking time to write ❤You came 9.30 so I was not ready. That is my mistake to say yes to client before normal opening hours because I don't get up early. Yesterday was first day and I sleep like a dead after all the good sex I will learn to not accept early client. 

I understand you are sad I not do oral without. Darling I offer you to wash and you not do it. When you come back please wash your dick first. Then I suck it without condom. Many thanks for visit and welcome again. Much love Jessie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige haft et dejligt 30 min besøg hos Jessie.

Blev modtaget med stort smil og kys i døren

Jessie er en smuk mørkhåret skønhed fra syden, dejlig brun med en fast, skøn dejlig  krop, hun lever op til hendes billeder

petit med dejlige bryster og en skøn fræk numse.

Efter udveksling af sedler, blev jeg tilbudt bad, det tog jeg i mod og bagefter badet, blev der kysset og rørt ved hinanden, flere steder.

Så ned på sengen og Jessie på ryggen til lidt fransk, så på ryggen med mig til fransk nydelse, som annonceret uden gummi, der blev slikket dejligt og Jessie tog den så dybt som hun kunne, som Jessie selv sagde på tysk “gross”, men hun gjorde det dejligt og godt.

På med gummi, Jessie ovenpå og ja hun bruger lidt glidcreme, men hun er jo også en lille stram sag

Derefter flere stillinger sluttende af med doggy, hvor den lille frække numse var skøn at have mellem mine store hænder.

Der var nærvær, kys og øjenkontakt under hele seancen.

jeg tror og håber hun også nød det, det virkede sådan

Sluttede af med et bad og kys og kram ud af døren.

Jeg kan kun anbefale Jessie, om jeg kommer forbi igen afhænger om Odense ligger på min rute de næste 14 dage hvor hun er i Dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
JessieDarling18 skrev, 1 time siden:

Many thanks for taking time to write ❤You came 9.30 so I was not ready. That is my mistake to say yes to client before normal opening hours because I don't get up early. Yesterday was first day and I sleep like a dead after all the good sex I will learn to not accept early client. 

I understand you are sad I not do oral without. Darling I offer you to wash and you not do it. When you come back please wash your dick first. Then I suck it without condom. Many thanks for visit and welcome again. Much love Jessie 

Jeg fattede ikke en bjælde af hvad hun sagde til nig, så havde jeg gjort det, havde der ingen problemer været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snader skrev, den 16.5.2019 at 14:17:

Jeg har lige haft et dejligt 30 min besøg hos Jessie.

Blev modtaget med stort smil og kys i døren

Jessie er en smuk mørkhåret skønhed fra syden, dejlig brun med en fast, skøn dejlig  krop, hun lever op til hendes billeder

petit med dejlige bryster og en skøn fræk numse.

Efter udveksling af sedler, blev jeg tilbudt bad, det tog jeg i mod og bagefter badet, blev der kysset og rørt ved hinanden, flere steder.

Så ned på sengen og Jessie på ryggen til lidt fransk, så på ryggen med mig til fransk nydelse, som annonceret uden gummi, der blev slikket dejligt og Jessie tog den så dybt som hun kunne, som Jessie selv sagde på tysk “gross”, men hun gjorde det dejligt og godt.

På med gummi, Jessie ovenpå og ja hun bruger lidt glidcreme, men hun er jo også en lille stram sag

Derefter flere stillinger sluttende af med doggy, hvor den lille frække numse var skøn at have mellem mine store hænder.

Der var nærvær, kys og øjenkontakt under hele seancen.

jeg tror og håber hun også nød det, det virkede sådan

Sluttede af med et bad og kys og kram ud af døren.

Jeg kan kun anbefale Jessie, om jeg kommer forbi igen afhænger om Odense ligger på min rute de næste 14 dage hvor hun er i Dk

Thousands many thanks ❤ I enjoy your visit to the fullest. Welcome back again and much love. Jessie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...