Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

JAILAK thaimassage, Århus, Super service

Recommended Posts

Hej Alle,

Var lige forbi Nong i går, som altid en rigtig god oplevelse, udover at hun rent faktisk kan massere er hun utroligt service minded når det kommer til det der med sex. Pæne lokaler med bade mulighed. Hun er ikke nogen slim-line års unge men en voksen dame, jeg gætter på at brysterne er købt men de er forbavsende bløde. 

Hilste på hendes nye assistent Jenny tror jeg hun hedder, hvis man er til en meget slank Thai pige tror jeg hun er sagen, måske ikke det smukkeste ansigt men på en eller anden måde meget charmerende, oplyst alder 28 det kunne godt passe.

PS jeg har tidligere læst at Nong tilbyder anal sex (i forbindelse med min egen efterlysning af samme) det kan jeg så oplyse hun ikke gør.

God dag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Kører Jailak stadig med 1500 for FP?

Den pris er jeg aldrig blevet konfronteret med? De/den pris Nong har serveret for mig, ligger langt fra, med pil ned :rolleyes:

Om det så ligger til mit held, eller der er tale om tilfældigvis, eller endnu værre, Thai handler/spiller udfra dagens tal +/-  :rolleyes:

Nå men nok om det men Thong er sku fræk, ja hun sliber næppe uden vand, nå men go Storregnvejrsdag og tilbage Ts :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 16.5.2019 at 11:10:

Hej Alle,

Var lige forbi Nong i går, som altid en rigtig god oplevelse, udover at hun rent faktisk kan massere er hun utroligt service minded når det kommer til det der med sex. Pæne lokaler med bade mulighed. Hun er ikke nogen slim-line års unge men en voksen dame, jeg gætter på at brysterne er købt men de er forbavsende bløde. 

Hilste på hendes nye assistent Jenny tror jeg hun hedder, hvis man er til en meget slank Thai pige tror jeg hun er sagen, måske ikke det smukkeste ansigt men på en eller anden måde meget charmerende, oplyst alder 28 det kunne godt passe.

PS jeg har tidligere læst at Nong tilbyder anal sex (i forbindelse med min egen efterlysning af samme) det kan jeg så oplyse hun ikke gør.

God dag til alle. 

Sikkert et falsk reklame

" utroligt service minded når det kommer til det der med sex" Sikkert et stort BS.

Kan overhovedet IKKE anbefale stedet og heller ikke hende der Nong pige.

Hold jer væk fra

Jeg sletter også stedet fra Google Maps. ;);)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 17.5.2019 at 10:09:

Kører Jailak stadig med 1500 for FP?

Jeg vil helt ærligt IKKE anbefale at du tage derover KÆRE gynækolog, men selvfølgelig er det forskellig oplevelser nogle af os få.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil helt ærligt IKKE anbefale at du tage derover KÆRE gynækolog, men selvfølgelig er det forskellig oplevelser nogle af os få.

Hvad er der ivejen med stedet? 
Andre synes at have haft fine besøg? 

 

Er det din store diller pigerne ikke kan kapere ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 13 minutter siden:

Har du nogle oplysninger på stedet? Skal man booke inden, eller kom du uanmeldt?

Du kommer blot uanmeldt, det gør man på de fleste thai steder. 

 

Prøv at søg på klinikken her på EG. Der er skevet en del

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, den ‎25‎-‎05‎-‎2019 at 17:27:

Sikkert et falsk reklame

" utroligt service minded når det kommer til det der med sex" Sikkert et stort BS.

Kan overhovedet IKKE anbefale stedet og heller ikke hende der Nong pige.

Hold jer væk fra

Jeg sletter også stedet fra Google Maps. ;);)  

godt nok længe siden du skrev dette "basba" men jeg syntes at hvis man er så negativ som du er, så bør man uddybe hvorfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for at vise at jeg er ikke den eneste, og sørgeligt? JA! Når man vil ikke godkende andres oplevelser.

Prøv lige at læse indslaget lige før min i denne tråde.

Og ikke mere om det.

Tak

Vi skal bare forstå at det er helt forskelligt for hver og eneste af os selvom vi oplever noget det som godt eller "sørgeligt".

:) :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøg skrev, for 7 timer siden:

Hvad med Anna, er hun ser også.

Alder 35-40 år

Hvis hun er, hvad tilbyder hun af massage.

Har tænkt at besøge stedet.

Hvor ser du Anna henne? Har du et link evt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg kommer lige fra en tur derfra og vil lige give mit input  jeg har prøvet Jenny og det er der intet at sætte en finger på har fået  samme gode service hver gang. 

Denne gang var der lige kommet en ny pige ca 25-28 år med en sprød lille krop med et par naturlige bryster hendes massage var god og prof uden pillen hvilket var rart så jeg kunne nyde den jeg var begyndt at blive nervøs for at hun ikke tilbød mere men bare rolig det gør hun og hun gør det rigtig godt superfransk og sex i alle mulige stillinger så efter et bad og et glas vand kunne jeg glad bevæge mig ud i regnen.

alt ialt ca 65 min til 1200 pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snigeren858 skrev, for 35 minutter siden:

Hej

jeg kommer lige fra en tur derfra og vil lige give mit input  jeg har prøvet Jenny og det er der intet at sætte en finger på har fået  samme gode service hver gang. 

Denne gang var der lige kommet en ny pige ca 25-28 år med en sprød lille krop med et par naturlige bryster hendes massage var god og prof uden pillen hvilket var rart så jeg kunne nyde den jeg var begyndt at blive nervøs for at hun ikke tilbød mere men bare rolig det gør hun og hun gør det rigtig godt superfransk og sex i alle mulige stillinger så efter et bad og et glas vand kunne jeg glad bevæge mig ud i regnen.

alt ialt ca 65 min til 1200 pengene værd.

Er Jenni der ikke mere, eller er de 2? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Var forbi uanmeldt. Havde håbet på hende den yndige jeg så der forrige gang (Anna) Jeg så hende ikke og spurgte ikke. 
Fik en fin massage med masse af strejf og pirring. 600 kr Blev tilbudt mere, men det hun havde gang i var dejligt. 
Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 16 timer siden:

Aften

Var forbi uanmeldt. Havde håbet på hende den yndige jeg så der forrige gang (Anna) Jeg så hende ikke og spurgte ikke. 
Fik en fin massage med masse af strejf og pirring. 600 kr Blev tilbudt mere, men det hun havde gang i var dejligt. 
Venligst 8000

link please

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 17 timer siden:

Aften

Var forbi uanmeldt. Havde håbet på hende den yndige jeg så der forrige gang (Anna) Jeg så hende ikke og spurgte ikke. 
Fik en fin massage med masse af strejf og pirring. 600 kr Blev tilbudt mere, men det hun havde gang i var dejligt. 
Venligst 8000

600 kr ? for en massage ? eller for mere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, for 30 minutter siden:

600 kr ? for en massage ? eller for mere ?

Kan du ikke læse, han skriver strejf og pirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 7 minutter siden:

Kan du ikke læse, han skriver strejf og pirring.

nu var det ikke dig jeg spurgte ... så hvorfor blander du dig ikke udenom, det vil være helt fint!

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 56 minutter siden:

600 kr ? for en massage ? eller for mere ?

Sorry

fik en god håndtrold med rigelig pirring, hun smed trussen og opfordrede til at røre lidt.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

SUPER godt besøg ved Anna - vi var ikke kommet langt med massagen, før vi gik over i "FP"....MEGA godt....lækker pige, med små naturlige bryster, og en flot krop....dejlig sex, og bagefter dejlig afslappende massage.... god tid, snak og kram.... dejlig pige... TUMPS UP ;-) 1200 kr. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...