Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Pe40

Jeg var så uheldig st falde ned af stigen i weekenden og fik et mindre hild i ryg nakke.  Har ledt lidt efter hvor jeg skulle gå hen imbesluttede mig for st prøve ju.   Har læst en del om at hun skulle være bedst til fod massage.    Jeg fik bestilt tid og hun havde heldigvis en ledig tid igår aftes.  Det er godt nok en flot butik.   Nå. Men massagen var rigtig nok som mange skriver, virkelig virkelig god.  Hun var meget interesseret i at høre hvor det gjorde ondt og gik godt nok virkelig grundig til værks .  Super god massage. Min nakke og skulder fik virkelig tæsk av av. Fik lidt  mere en 1 time  og både fodbad og før og efter juice og The. Meget anderledes synes jeg.  Super massage der var til den hårde side.  Men jeg må indrømme det hjalp.  Idag Er jeg løsnet op.   Puha hun er godt nok en flot pige og virkelig sød og smilende.  Damned !     Bestemt ikke sidste gang.   https://juwellnessandspa.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, den 16/5/2019 at 08:20:

Hold i nakken.  Og god massge.   Beklager stavefejl haha 

Ja det ville også være underligt hvis du havde ondt i nakken og gik efter fodmassage.... :D

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er der nogen der har overtalt hende til at give HJ efter hun har startet sit eget sted i Hellerup?

Det er ikke lykkedes mig, desværre. Det er hun nemmelig også god til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Oliekongen skrev, den 30/5/2019 at 22:37:

Men er der nogen der har overtalt hende til at give HJ efter hun har startet sit eget sted i Hellerup?

Det er ikke lykkedes mig, desværre. Det er hun nemmelig også god til.

Ikke mig desværre.  Suk.    Nogen heldige ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, den 30.5.2019 at 22:37:

Men er der nogen der har overtalt hende til at give HJ efter hun har startet sit eget sted i Hellerup?

Hvad vil du opnå med det spørgsmål? Hvis du har fået nej, tror du så, at du kan få ja, hvis nogen nu skriver, at de har fået det?

Min erfaring er, at det ikke fører noget godt med sig, hvis man skriver noget om de thaimassører, der måske kun sjældent sælger lidt ekstra. Hermed vil jeg intet antyde om Ju, da det er år siden jeg har været forbi hende. Men jeg har set uheldige efterspil, når der er blevet skrevet om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Faktisk enig heri.   Kom du bare afsted.   Tror det er Kbhs bedste massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, den 30/5/2019 at 22:37:

Men er der nogen der har overtalt hende til at give HJ efter hun har startet sit eget sted i Hellerup?

Det er ikke lykkedes mig, desværre. Det er hun nemmelig også god til.

Hun er en seriøs og fantastisk massøse. På hendes tidligere klinik skulle hun tjene til den nye. Det har hun nu gjort, og masserer så godt at hun ikke har brug for ekstra indtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensfun skrev, for 13 timer siden:

Kan man ligge nøgen under massagen? 

Det plejer at være sådan de fleste steder, nogle steder direkte opfordre de til at du tager dem af, så du ikke får olie på dem.

Ellers spørg om det er ok at du tager underbukserne af?, eller bare gør det!

Hvis det ikke behager massøsen, vil hun givetvis bede dig om at tage dem på igen, eller også bliver du tildækket af et håndklæde/tæppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Gammel rotte skrev, for 30 minutter siden:

 

Jeg synes nu der var lidt luft 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 14 timer siden:

Så gå i træningscenter, jeg bliver nemlig ikke tildækket :-)

Tror vi misforstå hinanden. "den" blev tildækket, jeg blev ikke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...