Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fejrede min genfødsel med en times vederkvægende oliemassage hos http://www.tu-thaimassage.dk/

Hendes mand, som er den, der tager telefonen, oplyste mig om, at Tu var på ferie i Thailand, og da jeg var ved at sige farvel, oplyste han, at genboen var en dygtig massør og afløste i ferien.

Jeg tog én for holdet, og det fortrød jeg bestemt ikke.

Da jeg ikke har fået massage i et stykke tid, var mine muskler både stive og ømme, og da Tu's mand havde oplyst mig om, at hun tog godt fat, bad jeg hende om at fare med lempe.

Det var vist godt, at jeg tog det valg, for hun er stærk og yderst kompetent som massøse.

Gentagelse, ja så absolut, både hos hende og Tu selv, og så er prisen på kr. 250,-/t jo også med til, at det bliver overkommeligt. ;) 

Absolut ingen hanky panky tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg


Jeg kan bekræfte kvaliteten af massage hos TU. Kender ikke hendes vikar. Men TU er absolut den dygtigste thaimassør, som jeg har besøgt. Hun har erfaringer fra behandling af patienter indenfor sundhedsområdet. Hun finder alle punkter, som kan behandles med massage, og anvender en lidt anden slags teknik, end andre thaimassører. Kan varmt anbefale Tu's thaimassage, især ved genoptræning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må efterhånden erkende, at der er noget sandhed i den gamle vittighed om, at hvis du som halv- eller helgammel vågner op uden at have ondt nogen steder, så er det fordi, du er død. :D 

Da jeg vågnede i onsdags, kunne jeg dårligt løfte min højre arm, den gamle håndbold skudarms skulder er generelt slidt, men at jeg havde ligget på den på en måde, som fik mig til at vågne af smerterne, gjorde udslaget.

Efter at have ordnet dagens gøremål med én arm, ringede jeg til Tu's mand, og han fik fat på genboen, og en aftale kom i stand ved ½7 tiden.
Belært af, at hun tager godt fat, forklarede jeg hende situationen, og da turen var kommet til højre arm endnu engang, hendes engelsk er ikke det bedste.

For Helvede, hvor gjorde det alligevel ondt, men det hjalp, så jeg kunne tage mig en godnat spiller, venstrehåndsonani har aldrig rigtig været mig. ;)

Tu skulle ifølge manden i øvrigt komme hjem i dag, fredag, så det er nok hende næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tids abstinens besøgte jeg Tu igen i går.

Generel ømhed i det gamle skrog gjorde udslaget, så jeg ringede og fik en hyggelig sludder med hendes mand og en tid.

Da jeg havde smidt tøjet, forklarede jeg hende, at min ærinde primært gjaldt wellnes, hvorfor hun burde fare med lempe og tage sig kærligt af min tidligere omtalte højre skulder.

Hun mestrede som sædvanligt at finde grænsen mellem pain and pleasure, så det var bare dejligt bortset fra de intense 10 minutter på skulderen, som har det meget bedre i dag.

Hun kan i den grad anbefales, hvis det er lindrende eller behagelig kropsmassage, man efterlyser. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dine oplysninger ,  det lyder virkelig som et rigtigt godt valg , er i landet og skal besøge familie i Rødekro, .

Så udfra, jeg også først og fremmest går efter god seriøs thai massage , så er det stedet jeg kontakter i morgen tidlig.

Kan du have en god dag i Sønderjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den ‎08‎-‎11‎-‎2019 at 06:28:

Tak for dine oplysninger ,  det lyder virkelig som et rigtigt godt valg , er i landet og skal besøge familie i Rødekro, .

Så udfra, jeg også først og fremmest går efter god seriøs thai massage , så er det stedet jeg kontakter i morgen tidlig.

Kan du have en god dag i Sønderjylland

Fik du så en aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genåbningen skulle fejres i går, og da mit gamle skrog sukkede efter at blive æltet, lavede jeg en 2 timers aftale kl. 17.

Vel ankommet blev jeg forsigtigt spurgt, om jeg kunne nøjes med 1 time, da der efter nedlukningen havde været run på, og hun var ved at blive træt.

Det svarede jeg naturligvis ja til og trætheden havde ingen indflydelse på kvaliteten af massagen.

Med velbehag i hele kadaveret kunne jeg så bevæge mig hjemad kl. 18. :) 

Hun får stadig mine bedste anbefalinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde igen fornøjelsen i går kl. 16.00
Havde ikke fået massage siden mine dobbelt besøg i Dresden og Ceske Budejovice, så mit ømme skrog trængte.

F*ck, hvor hun tog fat, her til morgen har jeg pisset gul/brunt, så det har haft sin virkning, lidt ømhed minder mig om, at der ikke må gå så lang tid mellem.
Tu, du er en knag og tilmed en smuk og sød quinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde fornøjelsen af en visit hos Tu i sommers og må give helt ret, hun er virkeligt dygtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...