Hop til indhold
FKK4Ever

Søges: Rejsetips til Pattaya/Bangkok

Recommended Posts

Jeg er så heldig, at jeg får mulighed for at få en uge på egen hånd i Bangkok/Pattaya i januar.

Jeg har rejst meget i Thailand og har prøvet lidt af hvert i de 2 byer. Som så mange andre har jeg desværre en tendens til at falde tilbage til det kendte - det vil sige, at jeg altid lander på det samme hotel, drikker mine øl på den samme bar, knepper på den samme soapie o.s.v.

Jeg holder meget af området ved Soi7 og 8. Derfor lander jeg altid på hotel Bella Vista. Girl Friendly, rimelig ok hotel men med frygtelig larm fra barene omkring.

Kan du anbefale Girl Friendley alternativ i 800-1300 Bath klassen?

Jeg har prøvet flere steder med blandet success i Soi6. Ofte enten en god pige i dårlig Shorttime rum eller elendig sex i lækre faciliteter.

Hvad er dit favoritsted i Soi6?

Worldwide Go-go på Beach Road mellem Sio7 og Soi8. Meget bekvem når man bor på Bella Vista, men...

Hvilken Go-go kan du anbefale?

Thai Massage (Ikke sex!) De gode steder jeg endeligt finder frem til dagen før jeg skal rejse, er tit væk året efter. De gode er jo ofte dem der ligger mest skjult - Hvad kan du anbefale?

Jeg er ikke til fin luxus, men holder af de lidt billigere hoteller, gadekøkkener og lasede strandstole og - ja, pigerne, de må sgu godt være lidt lækre ;-)

Jeg håber i kan give mig noget input til en helt ny oplevelse i paradis...

Btw. der skulle vel ikke være andre board medlemmer i området i uge 3? Det kunne jo være hggeligt at mødes derude til en snak over en pils, vi Eroguide fyre har jo ofte de samme interesser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

"FKK4Ever"]Jeg er så heldig, at jeg får mulighed for at få en uge på egen hånd i Bangkok/Pattaya i januar.

Jeg har rejst meget i Thailand og har prøvet lidt af hvert i de 2 byer. Som så mange andre har jeg desværre en tendens til at falde tilbage til det kendte - det vil sige, at jeg altid lander på det samme hotel, drikker mine øl på den samme bar, knepper på den samme soapie o.s.v.

Jeg holder meget af området ved Soi7 og 8. Derfor lander jeg altid på hotel Bella Vista. Girl Friendly, rimelig ok hotel men med frygtelig larm fra barene omkring.

Kan du anbefale Girl Friendley alternativ i 800-1300 Bath klassen?

Da jeg læste afsnittet her over tænkte jeg med det samme på Soi Bou Khao kvarteret. det er den forholdsvis smalle parallelvej mellem Second Road og Third Road.

Jeg har selv boet fast på Sawadee Siam, når jeg var i Pattaya. Prisen er vel i højsæsonen omkring 1200 bath. Du kan tjekke dem, som også har hoteller i blandt andet Soi Diana Inn, på Internettet. Sawadee Siam har en morgen buffet. Du skal ved booking sige, at I er to om værelset, ellers kommer du til at betale for eventuelle pigers morgenmad.

Der er pool.

På Soi Bou Khao er der flere GoGo barer, jeg hæfter mig sjældent ved navne, prøv dig frem 8-)

På storhjørnet af Soi Bou Khao og Soi Diana Inn er der LK Metro, med masser af mindre gæstehuse, og næsten ens værelser, og barer i stuen, pris omkring de 88 bath i højsæsonen.

Der er flere GoGo barer i LK Metro.

Soi Diana Inn, hvis du kommer fra Second Road, op mod Soi Bou Khao, så er den næst sidste ejendom på højre hånd en restaurant og gæstehus. Restauranten er god, der er masser af gæster, og hotellet er godt. der er et lille køkken til de fleste værelser. Pris omkring de 800 bath, gode store værelser, sødt personale.

Husk at hvis du vælger gæstehus/ hotel uen pool, men gerne vil bruge pool, så er der en pool øverst på Mike Shopping Mall mellem Beach Road og Second Road, lige ved Soi Diana Inn og Kiss Food and Drinks på Second Road.

Jeg har prøvet flere steder med blandet success i Soi6. Ofte enten en god pige i dårlig Shorttime rum eller elendig sex i lækre faciliteter.

Hvad er dit favoritsted i Soi6?

Det tredje sted fra Second Road i højre side. Der kan være sket ændringer. Du kan evt. kende det ved, at der er to grupperinger med sofaer, en foran ved baren, og en længere tilbage ved håndvasken. Hvis du vil, kan du blive nusset om, til sidste dråbe, i den bagerste sofagruppe, men der er også rimeligt gode værelser ovenpå.

Worldwide Go-go på Beach Road mellem Sio7 og Soi8. Meget bekvem når man bor på Bella Vista, men...

Hvilken Go-go kan du anbefale?

Soi Bou Khao, der er flere, samme med LK Metro, og evt ved den rullende trappe i Walking Street.

Thai Massage (Ikke sex!) De gode steder jeg endeligt finder frem til dagen før jeg skal rejse, er tit væk året efter. De gode er jo ofte dem der ligger mest skjult - Hvad kan du anbefale?

På Second Road, siden væk fra stranden, på et hjørne, 300 meter fra det kryds, hvor bath busserne kom ind fra Second Road fra stranden. (men enkelte af pigerne der prøver også at tjene ekstra, men de kan også massere) :lol:

Jeg er ikke til fin luxus, men holder af de lidt billigere hoteller, gadekøkkener og lasede strandstole og - ja, pigerne, de må sgu godt være lidt lækre ;-)

Jeg håber i kan give mig noget input til en helt ny oplevelse i paradis...

Btw. der skulle vel ikke være andre board medlemmer i området i uge 3? Det kunne jo være hggeligt at mødes derude til en snak over en pils, vi Eroguide fyre har jo ofte de samme interesser ;)

Det er hvad jeg har til dig, i denne omgang.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke gi´ nogle rejsetips da jeg ikke har været i Thailand - Men er så heldig at skulle til Phuket :D

Måske der er nogle har lyst at gi´ et par gode tips og steder der er værd og bruge et par timer på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke gi´ nogle rejsetips da jeg ikke har været i Thailand - Men er så heldig at skulle til Phuket :D

Måske der er nogle har lyst at gi´ et par gode tips og steder der er værd og bruge et par timer på :-)

:D Jeg skal også forbi Phuket - desværre ikke på egen hånd...

Men jeg kunne da også værre nysgerrig efter lidt tips, særligt noget i retnignen af de berømte vaskehuse i Bangkok og Pattaya, er de også i Phuket og er der noget der specielt kan anbefales?

Og tak for Pattaya tippene Stump, der er noget at arbejde videre med :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

:D Jeg skal også forbi Phuket - desværre ikke på egen hånd...

Men jeg kunne da også værre nysgerrig efter lidt tips, særligt noget i retnignen af de berømte vaskehuse i Bangkok og Pattaya, er de også i Phuket og er der noget der specielt kan anbefales?

Og tak for Pattaya tippene Stump, der er noget at arbejde videre med :D:D

Der er masser af vaskehuse i næsten alle thailandske byer, lagt de fleste bruges af thailænderne selv.

Tag bare i bangkok. I samme gade som Pantip IT centeret er der fire fem store vaskehuse i en afstand af 400 meter.

Søg på google, vaskehus massage kaldes på engelsk "soapy massage".

Phuket er ikke mit speciale, det er for træls og for dyrt, vel det dobbelte af Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Sawadee Siam i Pattaya booket, det ser fint ud, tak for tippet Stump :):)

Som sagt er det kun den første uge af turen jeg er på egen hånd, og Phuket delen er da heller ikke min ide. Men når jeg nu aligevel er der, skal jeg da ikke spille tiden på kun at ligge på stranden ;) Bar og gogo er selvsagt heller ikke en mulighed, så mon ikke soapie er løsningen? man kan jo altid trænge til massage ;););)

Savner stadig anbefaling til Soapie eller evt shorttime forslag i Phuket.

Skal i øvrigt også til Chiang Mai, er der nogle tilsvarende tip?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Så er Sawadee Siam i Pattaya booket, det ser fint ud, tak for tippet Stump :):)

Som sagt er det kun den første uge af turen jeg er på egen hånd, og Phuket delen er da heller ikke min ide. Men når jeg nu aligevel er der, skal jeg da ikke spille tiden på kun at ligge på stranden ;) Bar og gogo er selvsagt heller ikke en mulighed, så mon ikke soapie er løsningen? man kan jo altid trænge til massage ;););)

Savner stadig anbefaling til Soapie eller evt shorttime forslag i Phuket.

Skal i øvrigt også til Chiang Mai, er der nogle tilsvarende tip?

Dejligt at du kunne bruge Sawadee Siam. det er en halv snes år gammelt, men jeg mener at det er blevet renoveret et par gange. Lige overfor, er der Rich, gæstehus og restaurant, med musik hver aften. Hvis du hader god musik, skal du få et værelse væk fra gaden.

Huskede du at bestille værelse til to personer, så evt medbragte piger får breakfast inkluderet i din værelsespris? Ellers kan du nå at lave det om.

Chiang Mai, jeg boede i den gade, hvor der er flest barer, husker ikke hvad den hedder. De første dage var jeg dog på et hotel lidt fra centrum, stadig i gåafstand, men det var meget rarere at bo i gaden med barerne og restauranterne, og thai massage steder. Jeg kom et sted dagligt, og fik dejlig massage. Men inden jeg fandt det, oplevede jeg flere nittere.

Spørg på en PB, hvis du er interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Sawadee Siam i Pattaya booket, det ser fint ud, tak for tippet Stump :):)

Som sagt er det kun den første uge af turen jeg er på egen hånd, og Phuket delen er da heller ikke min ide. Men når jeg nu aligevel er der, skal jeg da ikke spille tiden på kun at ligge på stranden ;) Bar og gogo er selvsagt heller ikke en mulighed, så mon ikke soapie er løsningen? man kan jo altid trænge til massage ;););)

Savner stadig anbefaling til Soapie eller evt shorttime forslag i Phuket.

Skal i øvrigt også til Chiang Mai, er der nogle tilsvarende tip?

Chiangmai er meget forskellig fra de andre turiststeder.

Bargaden hedder Loi Kroh og der er en del barer. Men det er slet ikke som Phuket eller Pattaya. Der er da også et par go go barer, men igen, ikke noget at skrive hjem om.

Hvis du kommer for at slappe af og se det nordlige Thailand, så er alt i skønneste orden.

Men hvis du kommer for at gi´den gas, og møde frække damer, så bliver du slemt skuffet. Udbuddet af barer og piger er ringe, og priserne for ST / LT er væsentligt højere end Pattaya.

Men selve stemningen i byen, får mig til at tænke 1970´erne. Go for it

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den første uge er jeg alene, og så er overskriften fisse i rå mængder, det er derfor jeg har Bangkok og Pattaya på planen..

De 2 sidste uger er ferie med familie/venner, og da kan den af gode grunde ikke få fuld gas i samme omfang.

Da jeg helt sikkert vil gå og blive lidt Thaifisse sulten, vil det være rart at vide hvor jeg let og diskret kan smutte hen og få stillet sulten ;);) Chiang Mai barerne på Loi Kroh er nok ikke lige oplagte til formålet. Det er mere noget massage med fuld ekstra support eller noget shorttime wham bam ala pattaya soi6 jeg er ude efter...

Jeg har før kneppet en barpige Shorttime på et nærliggende hotel i Chiang Mai, men det er lidt akavet på en fællestur med nogle som ikke er med på den slags sjov :o:o

Prisen er ikke så afgørende, da det jo ikke er flere piger om dagen som det jo godt kan ende med at blive i aleneugen ;);)

Jeg har kigget lidt på Sayuri massage Parlor i Chiang Mai, nogen der har erfaring med den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil på de store massage steder, skal du måske lige tage et kig på Internationalsexguide.com

Der er lavet et forum for Chiangmai, og der bliver soapy stederne også bedømt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der er en mur inde i Chiang Mai. Du forstår hvad jeg mener, når du er ankommet. I nærheden af den mur, er der flere massageklinikker. Massøserne på de klinikker tør normalt ikke at gøre andet end det officielle.

Hvis du finder den bar gade, som Arne Diller har beskrevet, går helt til hvor der går en vej til venstre, følger den vej, kommer der en massageklinik 200 meter henne ad vejen, på din venstre side.

De massøser som arbejder der, den ene har eller havde en australsk boyfriend, han købte stedet til hende, de kan være frække, hvis de må være det for dig. :lol:

Jeg blev ikke tilbudt dansk, men jeg fik det som jeg bad om. Kom der en lille uge, havde to massøser, en ad gangen, og den ene var sjovere end den anden, og omvendt. :roll:

Der er kun forhæng mellem briksene, men det betyder ikke noget, massøserne placerer sig bevidst så langt fra hinanden som muligt.

Man så også følge lidt med i hvad der ellers foregår. En turist, læs nybegynder, havde problemer med at tage sine shorts af, ikke underbukserne, men hans til rejsen indkøbte shorts. Han var meget genert. Har vi andre virkelig befundet os på det niveau på et tidspunkt.

Der kan pludselig være lukket, eller australieren kan sidde udenfor, og sige at massøserne snart kommer tilbage. Så er de henne på et af de nærmeste hoteller, for at servicere.

Vaskehuse er der masser af, til turister, og til lokale. Prøv dig frem. Anmeldelserne er subjektive, så du kan opleve noget helt andet, end det som du læser om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan dæleme ikke lide udtrykket. Beklager jeg forurener tråden, men det er sgu en respektløs sætning.

En respektløs sætning er vel det man kan sige om hele ovenstående sætning, når den kommer i en tråd der handler om noget helt andet end cencurering af sprog og udtryk der anvendes i et forum som dette.

En søgning på ordet "fisse" resulterer i:

"Følgende ord: fisse - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen."

Eller var der ordet Thai? :

Følgende ord: Thai - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen.

Altså normalt anvente udtryk der er sammensat for at give mening i kontekst.

Havde jeg skrevet "Får lyst til en billig skævøjet luder" kan jeg forstå en reaktion, men... det her er jo ikke et forum for fru Bankdirektør Varnæs' syklub.

Vil nogen skabe sig mere over mit og andres sprogbrug i denne eller andre tråde, så opret en tråd med emnet og argumenter for holdningen, i stedet for at fylde andres tråde med opkast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil på de store massage steder, skal du måske lige tage et kig på Internationalsexguide.com

Der er lavet et forum for Chiangmai, og der bliver soapy stederne også bedømt.

Tak Arne, lige det jeg manglede - ingen tvivl om, at Sayuri må have et besøg ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...